Walutomat a autodealing Aliora - porównanie

Data: 2010-02-05 18:05:42
Autor: xbartx
Walutomat a autodealing Aliora - porównanie

Jak ktoś ma dostęp do autodealingu w Aliorze, to mógłby kursy z dzisiaj i jak się da to z poniedziałku. Tu i ówdzie słychać o coraz większej ilości transakcji zawieranych przy pomocy walutomatu i widać, że pomysł chyba zaczyna chwytać.

--
xbartx

Data: 2010-02-05 20:26:52
Autor: kuba
W dniu 2010-02-05 19:05, xbartx pisze:

[...]

A zauwazyles maly drobiazg dzisiaj na walutomacie?
Wszyscy nerwowi i chca realizowac zyski a kupujacych nie widac.

Data: 2010-02-05 12:16:14
Autor: BK
On 5 Lut, 20:26, kuba <k...@ka.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-02-05 19:05, xbartx pisze:

> Jak kto¶ ma dostêp do autodealingu w Aliorze, to móg³by kursy z dzisiaj i
> jak siê da to z poniedzia³ku. Tu i ówdzie s³ychaæ o coraz wiêkszej ilo¶ci
> transakcji zawieranych przy pomocy walutomatu i widaæ, ¿e pomys³ chyba
> zaczyna chwytaæ.

A zauwazyles maly drobiazg dzisiaj na walutomacie?
Wszyscy nerwowi i chca realizowac zyski a kupujacych nie widac.

Nom strasznie plytki ten rynek i widac, ze czysto spekulacyjny.
Klikaset osob sprzedajacych i nikogo kupujacego.  Bardziej przydaloby
sie cos dla zwyklych ludzi, ktorzy czasami potrzebuja wymienic sie
waluta [nie w celach spekulacyjnych] np. przy okazji splaty rat
kredytow, wakacji za granica ect.

Data: 2010-02-05 21:16:33
Autor: Krzysztof

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hkhmlm$rgd$2inews.gazeta.pl...

[...]

Jak chcesz wymienic kilka stowek waluty to moze i warto sie bawic w walutomat. Kiedys juz byla dyskusja na grupie, bo praktycznie powierzasz srodki sp. z o.o. i to nie jest to samo bezpieczenstwo co bank. Jezeli chcesz kupic/sprzedac np. kilka tysiecy waluty, to taka transakcje przy akceptowanym kursie i spreadzie (np, autodealing) mozesz zawrzec natychmiast i faktycznie wymienic waluty po kursie z danego momentu czasowego. w takim walutomacie musisz czekac na przeciwstawna strone a kurs sie zmienia i mozesz stracic szanse dobrej transakcji.

Data: 2010-02-06 07:43:28
Autor: xbartx
Dnia Fri, 05 Feb 2010 18:05:42 +0000, xbartx napisał(a):

[...]

Odpowiem zbiorczo wszystkim. Nie chodzi mi o jakieś spekulacje, bo tutaj wiadomo, że jak jest skok waluty np. jak ostatnio USD z 2,83 wybił na 3,00 to wiadomo, że będą tylko sprzedawać a kupi ten, który nie ma innego wyjścia, tudzież ten co lubi łapać spadające noże.
Ja walutomat widzę jako zakupienie niedużej ilości waluty przy okazji jakiegoś wyjazdu zagranicznego. Chciałem porównać z autodealingiem, żeby mieć też odniesienie do Polbanku, bo kursy są zbiżone, przynajmniej z moich obserwacji tak wynika.

--
xbartx

Data: 2010-02-06 11:00:10
Autor: Krzysztof

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hkj6j0$faf$2inews.gazeta.pl...
[...]

Odpowiem zbiorczo wszystkim. Nie chodzi mi o jakieÅ› spekulacje, bo tutaj
[...]

Malo jest osob, ktore korzystaja z autodealingu w Aliorze i wypowiadaja sie o tym na grupie. Kiedys ktos podawal kursy z tego autodealingu na grupie i nie wygladaly najgorzej w stosunku do ceny rynkowej. szkoda, ze nie mowia w Aliorze jaki faktycznie jest spread od ceny na rynku.
Trzeba jednak pamietac, ze dla indywidualnych jest to 5tys waluty do wymiany no i trzeba placic 7zl/mies. za te usluge.
Przymierzam sie do tego autodealingu, ale na razie kursy na rynku sa za niskie zeby sprzedawac walute i za wysokie, zeby juz zaczac kupowac.
Mysle, ze w miesiacach letnich jak nic szczegolnego sie nie wydarzy na swiecie, to PLN pojdzie ostro w gore i bedzie mozna troche waluty zakupic i uruchomic ten autodealing.

Walutomat a autodealing Aliora - porównanie