Wandalizm nienawiści antykaczystów w Gdańsku [Wojewódzki Kaczyński zamalowany]

Data: 2018-02-28 12:10:07
Autor: A. Filip
Wandalizm nienawiści antykaczystów w Gdańsku [Wojewódzki Kaczyński zamalowany]
https://trojmiasto.onet.pl/ktos-uszkodzil-i-pomazal-tabliczki-z-nazwa-ulica-prezydenta-lecha-kaczynskiego/mfsekp1
Ktoś uszkodził i pomazał tabliczki z nazwą "ulica prezydenta Lecha Kaczyńskiego"
dzisiaj 09:21
  Nie minęło dwanaście godzin od zamontowania nowych tabliczek, a już
ktoś postanowił je zniszczyć. - W świetle całego konfliktu obawialiśmy
się, że może dojść do takiej sytuacji - mówią rozmówcy Onetu,
mieszkańcy gdańskiej ulicy Dąbrowszczaków, która decyzją wojewody,
została przemianowana na ulicę "Prezydenta Lecha Kaczyńskiego". [...]

--
A. Filip

Data: 2018-02-28 04:12:31
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

> mieszkańcy gdańskiej ulicy Dąbrowszczaków, która decyzją wojewody,
> została przemianowana na ulicę "Prezydenta Lecha Kaczyńskiego". [...]

W zasadzie tu bliżej mi do rozwiązań peło. Nazwy ulic powinny być skracane.
Poza tym rzund nie powinien się wpieprzać w kompetencje samorządów.

Nu ale za peło mało afer wywąchiwali, swojaków kryli...

Data: 2018-02-28 04:19:35
Autor: japanizer
On Wednesday, February 28, 2018 at 8:10:12 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> mieszkańcy gdańskiej ulicy Dąbrowszczaków, która decyzją wojewody,
> została przemianowana na ulicę "Prezydenta Lecha Kaczyńskiego". [...]

No nieźle - zmienili nazwę z takiej, która upamiętniała życie poległych w walce o wolność 3000 Polaków na taką, która znana jest z tego, że "nie ma decyzji prezydenta" jest odpowiedzialna za śmierć 96 osób, gdy "piloci" bez licencji na latanie i generał "śmiało się zmieścisz" w kabinie przypuścili bohaterski atak na nieprzyjacielski las w gęstej mgle.

Data: 2018-02-28 13:25:09
Autor: jacekbialy80
Wandalizm nienawiści antykaczystów w Gdańsku [Wojewódzki Kaczyński zamalowany]
O jaką wolność oni tam walczyli? O wolność Hiszpańskiej Republiki Rad?
____
Od socjalizmu do kanibalizmu jeden krok - Wiktor Suworow

Data: 2018-02-28 23:32:42
Autor: stevep
W dniu 2018-02-28 o 22:25, jacekbialy80@gmail.com pisze:
O jaką wolność oni tam walczyli? O wolność Hiszpańskiej Republiki Rad?
____
Od socjalizmu do kanibalizmu jeden krok - Wiktor Suworow

A od nacjonalizmu ile?

--
stevep

Data: 2018-02-28 17:10:07
Autor: jacekbialy80
Wandalizm nienawiści antykaczystów w Gdańsku [Wojewódzki Kaczyński zamalowany]
Dwa

Data: 2018-03-01 05:07:23
Autor: stevep
Wandalizm nienawiści antykaczystów w Gdań sku [Wojewódzki Kaczyński zamalowany]
W dniu .03.2018 o 02:10 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Dwa
Raz, dwa, tri ku komunizmowi szagom marsz.

--
stevep

Data: 2018-02-28 13:23:21
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Wszystkie ulice prowadzą do:

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/kolejne-miliony-zlotych-dla-spolki-ojca-rydzyka-od-rzadu-szydlo_1016256.html

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wpompuja-w-rydzyka-grube-miliony_1038058.html

Co ty na to obrońco "prawa i sprawiedliwości"?

CL

Data: 2018-02-28 13:48:45
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> mieszkańcy gdańskiej ulicy Dąbrowszczaków, która decyzją wojewody,
> została przemianowana na ulicę "Prezydenta Lecha Kaczyńskiego". [...]

nie zniszczyli tylko wyrazili swoją opinię :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 14:24:42
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

> została przemianowana na ulicę "Prezydenta Lecha Kaczyńskiego". [...]

nie zniszczyli tylko wyrazili swoją opinię :DDDDDDDDDDDDD

A zamalowali czymś zmywalnym wodą?

Czy namalowany "znaczek" na popiersiu żołnierza Waffen-SS w 3mieście to
było też wyrażenie opinii? :-)

Data: 2018-03-01 14:59:45
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+0bg9xo2hhf-i2s3@wp.eu...
Czy namalowany "znaczek" na popiersiu żołnierza Waffen-SS w 3mieście to
było też wyrażenie opinii? :-)

Czy POwieszenie na szubienicach portretów POsłów PO to też było wyrażenie opinii? Jakie jest twoje zdanie?

CL

Wandalizm nienawiści antykaczystów w Gdańsku [Wojewódzki Kaczyński zamalowany]