Wandea - za wiarę i króla!

Data: 2010-03-10 08:31:50
Autor: abc
Wandea - za wiarę i króla!
Hasło "Wandea" stanowi wstydliwy moment rewolucji, rzekomo "ludowej". Oto z
inspiracji tego ludu wybucha przeciwko niej i rewolucyjnej władzy typowe
powstanie chłopskie jako świadectwo, że rewolucja nie miała ludowego
poparcia.

Inicjatorzy zrywu powstańczego to nie szlachta czy arystokracja broniące
swoich dóbr, lecz prosty lud, poczuwający się do obrony wiary i Kościoła.

Wandea to także pierwszy w dziejach Europy rejon, gdzie dopuszczono się
ludobójstwa - planowej, systematycznej akcji eksterminacyjnej wobec
ludności, spośród której wywodzili się powstańcy. Decydentami i wykonawcami
byli głosiciele frazesów o wolności, równości i braterstwie.

Więcej
http://www.bankier.pl/forum/temat_tolerancja-wedlug-ateistow-rzez-Wandei,7018769.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2010-03-10 08:43:10
Autor: jadrys
Wandea - za wiarę i króla!
W dniu 2010-03-10 08:31, abc pisze:
[...]

Dlaczego rzekomo "ludowej" ? A kto jak nie lud zdobywał Bastylię i ginął na barykadach?  "Wandea" to tylko przykład na to jakie spustoszenie może uczynić w mózgach prostego ludu religia i bat jaśniepański.. Oni wystąpili w obronie swoich ciemiężycieli..

Data: 2010-03-10 09:25:12
Autor: abc
Wandea - za wiarę i króla!
A kto jak nie lud zdobywał Bastylię

Ze zdobytej Bastylii uwolniono siedem osób - czterech fałszerzy, dwóch
obłąkanych i jednego utracjusza, zamkniętego tam na prośbę rodziny.

Więcej http://www.polonica.net/wolnosc_rownosc_Ludobojstwo.htm

Data: 2010-03-10 14:20:05
Autor: jadrys
Wandea - za wiarę i króla!
W dniu 2010-03-10 09:25, abc pisze:
A kto jak nie lud zdobywał Bastylię

Ze zdobytej Bastylii uwolniono siedem osób - czterech fałszerzy, dwóch
obłąkanych i jednego utracjusza, zamkniętego tam na prośbę rodziny.

Jednak nie da się zbagatelizować tego ze to było miejsce kaźni dla setek tysięcy ludzi. Co w niej było w momencie zdobycia nie ma najmniejszego znaczenia.. wszyscy Paryżanie i cala Francja doskonale wiedziała do czego służyła Bastylia.

Data: 2010-03-10 18:08:01
Autor: abc
Wandea - za wiarę i króla!
[...]

Prawdziwym miejscem kaźni były ulice Paryża, na których demokraci ustawili
gilotyny.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-10 18:33:07
Autor: jadrys
Wandea - za wiarę i króla!
W dniu 2010-03-10 18:08, abc pisze:
[...]

Ale jednak to nie rewolucja paryska wymyśliła gilotynę. Gdybyś chcial znać prawdę ilu biedaków za sprawą interesów kapitalistów i kościoła zostało zgilotynowanych , to pewnie byś  przeżył ciężki szok..

Data: 2010-03-10 19:19:23
Autor: abc
Wandea - za wiarę i króla!
[...]

Podczas rewolucji francuskiej gilotynę udoskonalono i zastosowano na wielką
skalę jako standardowe narzędzie wykonywania egzekucji w całej Francji. W
ten sposób gilotyna stała się symbolem terroru z czasów rewolucji
francuskiej.

Nazwa gilotyna pochodzi od nazwiska pomysłodawcy zastosowania tego
urządzenia, deputowanego do Zgromadzenia Narodowego z Paryża i chirurga
Josepha Ignace Guillotina.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gilotyna

Data: 2010-03-11 13:00:07
Autor: jadrys
Wandea - za wiarę i króla!
W dniu 2010-03-10 19:19, abc pisze:
[...]

Jakie to niewinne - wcześniej (przed rewolucją) była rzadziej używana.. Tylko powiedz mi czy była wcześniej  kiedykolwiek użyta do ścięcia jakiegoś jaśnie pana (szlachcica) albo jakiegoś klechy?

Data: 2010-03-10 19:31:15
Autor: Klin
Wandea - za wiarę i króla!
Użytkownik jadrys napisał:

Ale jednak to nie rewolucja paryska wymyśliła gilotynę. Gdybyś chcial
znać prawdę ilu biedaków za sprawą interesów kapitalistów i kościoła
zostało zgilotynowanych , to pewnie byś przeżył ciężki szok..

     TeĹź przydałby Ci się szok - fragment w książki Tajna Władza Świata
                                                      Texe Marrsa

Ostatecznie prawie pięć milionów Francuzów straciło życie na gilotynie, kiedy w calym kraju rozpoczęła sie barbarzynska orgia upuszczania krwi. Program masowej de-chrystianizacji stał sie częścią psychologicznej i duchowej wojny prowadzonej przez masońskich władców przeciwko ludowi, który udało sie przekonac o demokratycznym procesie wyboru władzy, niosacej ludziom wolność, równość i braterstwo. Podpalano kościoły, toruturowano i skazywano na gilotyne księży, a chrześcijanie byli szykanowani przez tłum.

Niewinni mężczyźni, kobiety i dzieci byli ośmieszani, wyszydzani i obrzucani obelgami. Kazdy kto śmiał modlić sie do Jezusa Chrystusa był klasyfikowany jako "Wróg Państwa". Zrywano ze ścian jeszcze nie spalonych kościołów kurcyfiksy. Usuwano siłą kurcyfiksy z domów, odwrócone wystawiano na ulice, a tłum oddawał na nie mocz.

    Marzy Ci się powrĂłt takich czasĂłw?

Data: 2010-03-11 12:57:31
Autor: jadrys
Wandea - za wiarę i króla!
W dniu 2010-03-10 19:31, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

Jak myślisz -  skąd w tym tłumie było tyle nienawiści do kościoła katolickiego? I czy naprawdę sądzisz Ĺźe to efekt podburzania tych nielicznych masonĂłw?

Data: 2010-03-11 14:02:19
Autor: Panslavista
Wandea - za wiarę i króla!

Użytkownik jadrys napisał:

Ale jednak to nie rewolucja paryska wymyśliła gilotynę. Gdybyś chcial
znać prawdę ilu biedaków za sprawą interesów kapitalistów i kościoła
zostało zgilotynowanych , to pewnie byś przeżył ciężki szok..

    Też przydałby Ci się szok - fragment w książki Tajna Władza Świata
[...]

   Marzy Ci się powrót takich czasów?

Jak myślisz -  skąd w tym tłumie było tyle nienawiści do kościoła katolickiego? I czy naprawdę sądzisz że to efekt podburzania tych nielicznych masonów i bardzo licznych parchów.

Data: 2010-03-11 08:51:51
Autor: cytryna
Wandea - za wiarę i króla!

> [...]

Ale jednak to nie rewolucja paryska wymyśliła gilotynę. Gdybyś chcial znać prawdę ilu biedaków za sprawą interesów kapitalistów i kościoła zostało zgilotynowanych , to pewnie byś  przeżył ciężki szok..

Były później lepsze wynalazki od gilotyny. Taki Kanał Białomorski to cmentarz
dla 1,2 mil "budowniczych", gułagi na Kołymie w Workucie, Sołowiowki to dalsze
85 mil ofiar w tym wielu Polaków. Nie kto inny tylko niemieccy kapitaliści wsparli finansowo zbrodniarza wszechczasów niejakiego Ulianowa, co to w tyglu
narodów wytapiał radzieckiego człowieka. Za to musi przyjść kara, niech nie licza zbrodniarze na zapomnienie ze strony ofiar. Większej zbrodni niż krzewienie komunizmu ludzkość nie wymyśliła dotychczas. Jadryś to cięzki szok
nieprawdaż?

Data: 2010-03-11 13:02:03
Autor: jadrys
Wandea - za wiarę i króla!
W dniu 2010-03-11 08:51, cytryna pisze:
[...]

Przykro mi cytryno, ale ty zdajesz się zupełnie nie rozumieć istoty komunizmu. W tym ustroju absolutnie nie ma miejsca na mordowanie niewinnych. Stalina, Pol Pota czy późnego Mao w żadnym wypadku nie można nazywać komunistami..

Data: 2010-03-11 14:55:57
Autor: cirrus
Wandea - za wiarę i króla!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnam4d$lor$3news.onet.pl...
[...]

A Lenina, z którego inicjatywy utworzono łagry też?

--
stevep

Data: 2010-03-11 20:28:21
Autor: jadrys
Wandea - za wiarę i króla!
W dniu 2010-03-11 14:55, cirrus pisze:

[...]

Łagry w czasach rewolucji i krótko po niej to była konieczność. Co niby mieliby robić rewolucjoniści z pojmanymi kontrrewolucjonistami?

Data: 2010-03-11 08:07:54
Autor: sofu
Wandea - za wiarę i króla!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]