Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes   »   Wapro Raks, inne?

Wapro Raks, inne?

Data: 2011-07-30 13:13:00
Autor: sayo
Wapro Raks, inne?
W dniu 2011-07-29 07:53, BAREK pisze:
Dzień Dobry,
Chcę dla kilku-oddziałowej firmy zakupić oprogramowanie;
-branża to owoce i warzywa, więc różne stawki, rolnicy ryczałtowi itp,
-kilka magazynów,
-dość prosty proces produkcyjny,
-obrót krajowy, wewnątrzwspólnotowy oraz kraje trzecie,

Jakie oprogramowanie brać pod lupę, czemu się przyglądnąć?
Wapro, Raks-to znam o tym słyszałem, ale co jeszcze jest godnego uwagi,
przede wszystkim położyłbym uwagę na wsparcie techniczne i gotowość
dokonywania modyfikacji pod klienta.
Witam,

nie wiem na ile chcesz mieć zautomatyzowany ten proces produkcyjny, Wapro na przykład nie ma w swojej ofercie modułu produkcyjnego (chyba, że dane mają być po prostu importowane z jakiegoś systemu, który już posiadacie)

Zapraszam do zapoznania się z Symfonią - jak znajdziesz dobrego dystrybutora to z pewnością będziesz zadowolony.

Przy wielooddziałowych firmach najlepiej postawić w centrali serwer i łączyć się terminalowo (przy maksymalnie 15 użytkownikach łączących się równocześnie serwer który to obsłuży wraz z oprogramowaniem idzie kupić już za jakieś 6k netto).

W razie potrzeby służę pomocą :)

Data: 2011-07-30 22:15:45
Autor: Elab
Wapro Raks, inne?

Przy wielooddziałowych firmach najlepiej postawić w centrali serwer i
łączyć się terminalowo (przy maksymalnie 15 użytkownikach łączących się
równocześnie serwer który to obsłuży wraz z oprogramowaniem idzie kupić
już za jakieś 6k netto).


Jeśli wspomniałeś o kosztach, to dolicz do tego dość duży miesięczny rachunek za prąd do serwera który chodzi 24/7, podtrzymywanie w/w przez niezły ups, plus stabilne łącze internetowe (przy 15 userach i terminalach 4mb upload to wcale nie jest jakiś wypas ... a to może miesięcznie kosztować nawet kilkaset zł). Generalnie zrobi ci się mała serwerownia, bo dojdą do tego zawieszające się routery z czasem łącze zapasowe, informatyk na etacie który to będzie łatał, backupował, czyścił i sprawdzał wirusy na serwerze ... czyli koszmar firmowej IT.
i zadaj sobie pytanie czy to jest to czego oczekujesz ... czy może lepiej zapłacić miesięcznie za outsoursing powierzyć to profesjonalistom i mieć spokój. Ja polecam zdecydowanie rozwiązanie elaboro bo to jest przyszłość takich rozwiązań ( nie wspominając o tym że działa też praktycznie na każdym telefonie)

Data: 2011-07-31 21:57:21
Autor: sayo
Wapro Raks, inne?
W dniu 2011-07-30 22:15, Elab pisze:

Przy wielooddziałowych firmach najlepiej postawić w centrali serwer i
łączyć się terminalowo (przy maksymalnie 15 użytkownikach łączących się
równocześnie serwer który to obsłuży wraz z oprogramowaniem idzie kupić
już za jakieś 6k netto).


Jeśli wspomniałeś o kosztach, to dolicz do tego dość duży miesięczny
rachunek za prąd do serwera który chodzi 24/7, podtrzymywanie w/w przez
niezły ups, plus stabilne łącze internetowe (przy 15 userach i
terminalach 4mb upload to wcale nie jest jakiś wypas ... a to może
miesięcznie kosztować nawet kilkaset zł). Generalnie zrobi ci się mała
serwerownia, bo dojdą do tego zawieszające się routery z czasem łącze
zapasowe, informatyk na etacie który to będzie łatał, backupował,
czyścił i sprawdzał wirusy na serwerze ... czyli koszmar firmowej IT.
i zadaj sobie pytanie czy to jest to czego oczekujesz ... czy może
lepiej zapłacić miesięcznie za outsoursing powierzyć to profesjonalistom
i mieć spokój. Ja polecam zdecydowanie rozwiązanie elaboro bo to jest
przyszłość takich rozwiązań ( nie wspominając o tym że działa też
praktycznie na każdym telefonie)
Z tego też powodu ceny, które podajecie są nierealne do zagwarantowania dla firm, które wystawiają więcej niż kilka faktur miesięcznie.

Bezobsługowość systemu to jedno, ale jednak ceny łącz w Polsce, sprzętu i pracowników świadczących usług pozwalających na rozwijanie systemu w jakikolwiek sposób nie pozwalają wyobrazić sobie zadowalającej obsługi w cenie 100 czy też 150 zł miesięcznie przy cenach obsługi informatycznej jakiegokolwiek systemu zaczynających się od 80 zł netto za godzinę pracy konsultanta.

Pozdrawiam
--
Sayo

Data: 2011-08-01 06:34:14
Autor: BAREK
Wapro Raks, inne?

Bezobsługowość systemu to jedno, ale jednak ceny łącz w Polsce, sprzętu
i pracowników świadczących usług pozwalających na rozwijanie systemu w
jakikolwiek sposób nie pozwalają wyobrazić sobie zadowalającej obsługi w
cenie 100 czy też 150 zł miesięcznie przy cenach obsługi informatycznej
jakiegokolwiek systemu zaczynających się od 80 zł netto za godzinę pracy
konsultanta.
Zgadzam się z opinią, że koszty obsługi zależą od ilości zdarzeń/dokumentów i ruchu jaki się z tym wiąże.
Nie liczę na to, że kupię świetne oprogramowanie za 2-3 tysiące złotych, czy abonament rzędu 100-200zł miesięcznie.
Niezbyt też jednak wydaje mi się, żeby to co potrzebuje wymagało pracy, nakładów na poziomie grubych kilkudziesięciu tysięcy złotych, albo i więcej nawet.
Mam nadzieję, że dobre rozwiązanie znajdzie się gdzieś po środku.
Cena nie musi być najniższa, oby była rozsądna; najważniejsza jest jakość obsługi, wsparcie i funkcjonalność.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-08-01 09:45:00
Autor: Elab
Wapro Raks, inne?

Z tego też powodu ceny, które podajecie są nierealne do zagwarantowania
dla firm, które wystawiają więcej niż kilka faktur miesięcznie.

Bezobsługowość systemu to jedno, ale jednak ceny łącz w Polsce, sprzętu
i pracowników świadczących usług pozwalających na rozwijanie systemu w
jakikolwiek sposób nie pozwalają wyobrazić sobie zadowalającej obsługi w
cenie 100 czy też 150 zł miesięcznie przy cenach obsługi informatycznej
jakiegokolwiek systemu zaczynających się od 80 zł netto za godzinę pracy
konsultanta.



ceny są nierealne ?? ja bym to ujął inaczej ...ceny są rewelacyjne. A sam system pracuje już około 10 lat,z czego około 5 jest udostępniany w licencji saas, wszelkie statystyki obciążenia serwerów/łącz/dostępności itp są dostępne dla każdego. Funkcjonalność jest imponująca, wsparcie techniczne naprawdę niezłe. Istnieje możliwość przez 2 miesiące testowania za darmo(łącznie z pomocą techniczną). I to wszystko naprawdę w cenach które są na stronie... co więcej nie kasujemy za dopisywanie nowych funkcji dla wymagających klientów (nijako przy okazji dostajemy know-how rozwijające system), zapraszam do sprawdzenia (na stronie jest też demo)

(dla purystów ..tak wiem, że to wyżej to autoreklama, ale wolę pisać właśnie tak, niż podszywać się pod inny nick bo chyba tak jest uczciwie)


--
Elaboro Online System
Przyjazne oprogramowanie dla firm, sklep i księgowość online.
www.elaboro.pl

Wapro Raks, inne?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona