Wapro Raks, inne?

Data: 2011-07-31 14:00:43
Autor: BAREK
Wapro Raks, inne?
Dodam, że bardzo ważna jest dla mnie obsługa/wsparcie przy wdrażaniu i przy dostosowywaniu do potrzeb firmy/klienta.
Szczególnie, że budowa firmy i profil działalności jest dość specyficzny.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-08-01 18:28:40
Autor: pigobocian
Wapro Raks, inne?
W dniu 2011-07-31 14:00, BAREK pisze:
Dodam, że bardzo ważna jest dla mnie obsługa/wsparcie przy wdrażaniu i
przy dostosowywaniu do potrzeb firmy/klienta.
Szczególnie, że budowa firmy i profil działalności jest dość specyficzny.

Stream Soft Prestiż (dawniej PCBiznes). W przeciwieństwie do np. CDN XL czy SAFO można sobie pobrać i po testować demo.
Ja przechodziłem z WA PRO WF-Mag + MSM RAKS.
Dobry i mało wymagający serwer bazy z możliwością instalacji na Linux.
Moim skromnym zdaniem spisuje się nieźle i ma wszystko co potrzeba.

Wapro Raks, inne?