War horse

Data: 2012-01-14 23:05:07
Autor: Skylla
War horse
Kolejny idiotyczny polski tytuł - mógłby być ewentualnie "Koń czasu wojny", ale tak.... A co do samego obrazu:
1. Warsztatowo w porządku. Choć kolory zbyt cukierkowe, zwłaszcza w kilku miejscach, np. a już szczyt tandety w zakończeniu przy zachodzie słońca...
2. Scenariusz poza kilkoma wątkami słaby - jak dla mnie historia jest albo mało prawdopodobna, albo mało ciekawa. Do tego ten tani sentymentalizm. Na początku nudnie, potem gdzieś giną zupełnie ze 3-4 lata, a na końcu zupełnie nieprawdopodobnie.
3. Na plus sposób pokazania wojny - jak już tutaj pisałem, dość mam fruwających kawałków ciał i morza krwi - wolę tak jak tutaj, choć wiem, że producentom chodziło o klasyfikację wiekową i ilość sprzedanych biletów raczej:-)
W sumie takie sobie poprawne kino familijne z kilkoma wzlotami.
6/10 za całokształt i nic więcej.
S.

War horse