Warchoły!

Data: 2018-09-24 11:29:38
Autor: Zenek Kapelinder
Warchoły!
Z dziesiec lat nie dostali podwyzki , z tego siedem swietlistych lat dzisiejszej jeloPOzycji. Teraz jest demokracja i moga protestowac. Za POprzednikow policja strzelala by do nich gumowymi pociskami.

Data: 2018-09-24 12:20:43
Autor: Bruno Brunowski
Warchoły!
Ale wcześniej był kryzys i "Polska w ruinie", a teraz jest tak super i 500+ i 300+ i nawet dla ministrów na podwyżki x2 starcza.

BTW Ciekawe kiedy wyjdą na ulice ci od Sakiewicza.

--
Bruno

Data: 2018-09-27 09:17:14
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Warchoły!
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Ale wcześniej był kryzys i "Polska w ruinie", a teraz jest tak super i 500+ i 300+ i nawet dla ministrów na podwyżki x2 starcza.

BTW Ciekawe kiedy wyjdą na ulice ci od Sakiewicza.

Wcześniej był inny model rządzenia, znaczy wmawianie ludowi "kasy ni ma"
V.Rostoski nu i lud siedział cicho.

2400 netto w małej wiosce dla nauczyciela jest ok.

Przy okazji wyświetlił mi się link z GWna:
Średnia pensja nauczyciela to 5 tys. zł? Rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej

Za peło piali jak w PL gitowo, kto i ile zarabia. Średnie wyliczali.
A teraz nagle ich oświeciło? Toć widać zmianę gadki GWna.

04.2015:
Do protestujących nauczycieli wyszła minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska. Zapowiedziała, że podwyżek płac dla nauczycieli w 2016 roku nie będzie

Data: 2018-09-27 09:46:12
Autor: Bruno Brunowski
Warchoły!
W dniu czwartek, 27 września 2018 18:17:15 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
> [...]

Za peło piali jak w PL gitowo, kto i ile zarabia. Średnie wyliczali.
A teraz nagle ich oświeciło? Toć widać zmianę gadki GWna.

Ale teraz jest tak super i 500+ i 300+ i nawet dla ministrów na podwyżki x2 starcza.
04.2015:
Do protestujących nauczycieli wyszła minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska. Zapowiedziała, że podwyżek płac dla nauczycieli w 2016 roku nie będzie

Przynajmniej była szczera, nie to co teraz.

2016 - "Wyższe płace dla nauczycieli. Podwyżki od 2017 r. zapowiada minister edukacji"
2017 - "Podwyżki dla nauczycieli od 2018 roku. Na razie waloryzacja płac"
2018 - Wreszcie dała. 5% od kwietnia czyli do końca roku zeżre to inflacja.

I ty się dziwisz, że nauczyciele wku...ni.

Ale jeszcze lepszy jest Brudziu "dla policjantów 1100 złoty więcej"! I drobnym druczkiem "niż w 2015 roku i od lipca 2019".
--
Bruno

Data: 2018-09-28 15:02:57
Autor: Pisiorowy Escobar
Warchoły!
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

niezłe przekrętaski
ale nawet takie matołki jak jojo potrafią zerżnąć zenka z rana i chwała im za

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-29 15:18:24
Autor: u2
Warchoły!
W dniu 28.09.2018 o 15:02, Pisiorowy Escobar pisze:

ano francuziki wysłali swoich żydoskich ziomali do bezpieczniejszej czeciej rzeszy:)))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-29 21:47:22
Autor: Zenek Kapelinder
Warchoły!
Dnia Sat, 29 Sep 2018 15:18:24 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 28.09.2018 o 15:02, Pisiorowy Escobar pisze:

ano francuziki wysłali swoich żydoskich ziomali do bezpieczniejszej czeciej rzeszy:)))))))))))

lol lol !

Data: 2018-09-27 19:36:51
Autor: Pajdak
Warchoły!

Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:b4b5fa93-cb16-4013-9da9-75f294145001googlegroups.com...
[...]

jasne.bieda była! POlska była w ruinie! Autostrady były z kamienia polnego.

V.Rostoski nu i lud siedział cicho.

POczytaj sobie o Richardzie Napasionym Czarneckim. Tak przy okazji: kto jest ministrem od finansow w waszym rządzie? Nie szukaj w google! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-25 10:01:39
Autor: Pajdak
Warchoły!
kundel zagrodowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0a654649-bf07-42d9-8b62-1d5aa409218dgooglegroups.com...
Z dziesiec lat nie dostali podwyzki , z tego siedem swietlistych lat dzisiejszej jeloPOzycji. Teraz jest demokracja i moga protestowac. Za POprzednikow policja strzelala by do nich gumowymi pociskami.

Pieprz się przygłupie!

--
Pajdak

Warchoły!