Wargames II (spojlery)

Data: 2009-08-30 02:51:40
Autor: Tiber
Wargames II (spojlery)
Silly, silly Atlantis nabazgrału:

5) Transfer całego oprogramowania Joshuy do nowego komputera. N

Fail :) Ale czekam na resztę. Czytanie takich recenzji negatywnych pozwala docenić pewne aspekty filmów.

--
tbr

Data: 2009-08-30 11:01:26
Autor: Atlantis
Wargames II (spojlery)
Tiber pisze:

5) Transfer całego oprogramowania Joshuy do nowego komputera. N

Fail :) Ale czekam na resztę. Czytanie takich recenzji negatywnych
pozwala docenić pewne aspekty filmów.

Hmm... Po drodze wyskoczył błąd. Jednak zobaczyłem, że wiadomość
pojawiła się na grupie. Jak widać nie dotarła w całości. Właściwie jeśli
się nie mylę piąty punkt i tak był ostatni.
Chodziło mi o to, że całe oprogramowanie Joshuy (komputera z
oryginalnego filmu) zostało przesłane do nowego komputera, gdzie
zadomowiło się niczym wirus tworzący drugą świadomość AI. Niby jakim
cudem? Joshua był unikalnym, specjalnie zaprojektowanym i zbudowanym w
jednym egzemplarzu superkomputerem z początku lat osiemdziedziątych.
RIPLY (nowy superkomputer) też była unikalna, specjalnie zaprojektowana
wedle współczesnych wytycznych. Zupełnie różne systemu, zupełnie różne
oprogramowanie.
I teraz twórcy próbują wcisnąć widzowi, że soft sprzed prawie trzech
dekad ruszy na tym nowym superkomputerze tak po prostu, spontaniczne
przesłany przez sieć na jego dysk? :) Ktoś napisał emulator Joshuy
nudząc się w pracy? ;)

Wargames II (spojlery)