Wargames II (spojlery)

Data: 2009-09-10 20:15:46
Autor: Ghost
Wargames II (spojlery)

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7cfi2$bkn$1atlantis.news.neostrada.pl...
Obejrzałem dzisiaj z nudów kontynuację hitu z początku lat
osiemdziesiątych i dosłownie mną wstrząsnęła. Mam nowego kandydata do
tytułu najgłupszego filmu w historii kina. W tej produkcji prawie
wszystko jest do niczego. Ale może lepiej po kolei:

2) Hacking. To już standard w amerykańskich filmach, więc niby można
przymknąć oko... Nie! Jednak po namyśle stwierdzam, że nie można!
Oryginał raczej unikał pod tym względem wymyślania bzdur - był
wardialing (nazwa zresztą pochodzi od tytułu filmu), wdzwanianie się do
odkrytych BTSów, łamanie haseł metodą słownikową, szukanie backdoorów
itp. W nowej wersji mamy magiczną skrzyneczkę zlutowaną przez głównego
bohatera transformatorówką, która to "wycelowana" w dowolną komórkę
pozwala na przekazywanie z niej rozmów...

Dzieki dziurawemu blutooth mozna relatywnie latwo posciagac SMSy z komorek, a to co piszesz to tylko tfurcze rozwiniecie (przez ten sam kanal wydaje sie teoretycznie mozliwe podsluchiwanie).

Wargames II (spojlery)