Wariat bolek walesa

Data: 2016-09-03 02:23:19
Autor: Mark Woydak
Wariat bolek walesa

Były prezydent Lech Wałęsa przekonuje, że trzeba będzie stworzyć oddziały
samoobrony, które według niego mają posłużyć jako obrona przed napadami i
łamaniem prawa. To efekt awantury na pogrzebie Inki, w której brali udział
działacze KOD oraz narodowcy. Wałęsa i Kijowski uważają, że władza
niedostatecznie chroni sympatyków Komitetu Obrony Demokracji i ,,pośrednio
pochwala bandytyzm,,. Słowa byłego prezydenta wywołały mnóstwo szumu i
kontrowersji. O planach Lech Wałęsa poinformował na antenie ,,Faktów po Faktach".

- Nie pozwolimy sobie ubliżać, nie pozwolimy się bić. Jeżeli ktoś prowadzi
do wojny domowej, to druga strona zorganizuje się podobnie. Ostrzegałem od
samego początku, że grozi nam wojna domowa i jeżeli tacy ludzie będą tak
nieodpowiedzialnie postępować, to zmierzamy w tym kierunku. Jestem
nagabywany, by powstała linia obronna przed napadami, szczególnie pod
kościołami, z których wychodzą ludzie, by inni mogli się bronić w podobny
sposób. Nie wiem, co zrobię, bo jest to bardzo odpowiedzialna sprawa, ale
chyba nie będę miał wyboru, by przyzwolić na ochronne zorganizowanie, gdyż
policja nie broni tych, którzy są napadani. Albo prawo będzie chronione,
albo trzeba będzie stworzyć samoobronę - mówił Wałęsa.

Zapowiedź stworzenia oddziałów samoobrony wywołała potężne zamieszanie. Nie
wiadomo na jakim etapie są plany i jak dokładnie będą wyglądać oddziały
samoobrony, aczkolwiek sprawa wygląda poważnie. Sympatycy KOD są oburzeni
incydentem podczas pogrzebu Inki, a Lech Wałęsa uważa, że dotychczasowe
środki okazały się być nieskuteczne i trzeba podjąć dalsze kroki.

Sprawę skomentował też Mateusz Kijowski, który przekonuje, że przeraża go
obecna sytuacja i jeśli władza nie będzie bronić sympatyków KOD, to będą
musieli sami się zorganizować.

- Trudno jest mi mówić, co Lech Wałęsa miał dokładnie na myśli mówiąc o
tworzeniu samoobrony. Zgadzam się jednak ze stwierdzeniem, że jeżeli
instytucje państwa polskiego nie będą broniły obywateli, to będą oni
musieli sami się zorganizować - powiedział w rozmowie z WP.

Data: 2016-09-03 11:50:50
Autor: Zenek Kapelinder
Wariat bolek walesa
Kto to jest Lech Walesa?

Data: 2016-09-03 22:13:16
Autor: u2
Wariat bolek walesa
Kto to jest Lech Walesa?

wałęsał się po SB i się przywałęsał:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-03 14:44:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu sobota, 3 września 2016 22:13:17 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Kto to jest Lech Walesa?

wałęsał się po SB i się przywałęsał:)

-- General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Bolek prochu nie wymyśli. Ma dlatego kłopoty z odróżnianiem działań propolskich
od antypolskich. A komitet komuś, kto prochu nie wymyśli dał o ironio, Nobla.

Data: 2016-09-03 16:46:41
Autor: Zenek Kapelinder
Wariat bolek walesa
Wychodzi ze nieslusznie bo Kiszczak powinien dostac.

Data: 2016-09-04 08:12:49
Autor: u2
Wariat bolek walesa
W dniu 2016-09-03 o 23:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
Bolek prochu nie wymyśli. Ma dlatego kłopoty z odróżnianiem działań propolskich
od antypolskich. A komitet komuś, kto prochu nie wymyśli dał o ironio, Nobla.

ta klewciu, dla Obamy tysz dał Jobla, bo prochu chętnie używa, podobnie jak bolek tylko by wysadzał i wysadzał pokój na świecie:)

Data: 2016-09-05 06:20:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu niedziela, 4 września 2016 08:12:53 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ta klewciu, dla Obamy tysz dał Jobla, bo prochu chętnie używa, podobnie jak bolek tylko by wysadzał i wysadzał pokój na świecie:)

Z bambusem zatem to jeszcze większy skandal, bo ten w dodatku wie, co robi! No a Bolek jest obciążony w rodzinie dziedziczną
pomrocznością jasną, po prostu intelektualny zombiak xD

Data: 2016-09-05 06:25:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 15:20:52 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Z bambusem zatem to jeszcze większy skandal, bo ten w dodatku wie, co robi! No a Bolek jest obciążony w rodzinie dziedziczną
pomrocznością jasną, po prostu intelektualny zombiak xD

PS. Moja rodzina, pomimo że głosowała kolejno na UW, UD, AWS, SLD
i PO - nie cierpi Bolka do tego stopnia, że szanowano nawet P. Antka dopóki nie zwąchał się z Kaczkami - nie za poglądy, ale
za próbę utarcia nosa temu zadufkowi.

Data: 2016-09-05 09:23:07
Autor: bronek.tallar
Wariat bolek walesa
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

PS. Moja rodzina, pomimo że głosowała kolejno na UW, UD, AWS, SLD
i PO

Hi, hi, można rzec same światowe partie, takie europejskie, za pijondze zrobjo wszystko. Dobrze wywąchują wiater i
dzioby w odpowiednim kierunku nadstawiają.

Data: 2016-09-05 14:53:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 18:23:08 UTC+2 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:
> [...]

dzioby w odpowiednim kierunku nadstawiają.

Hihi, a to już sprawa rodziny. Mnie szczerze mówiąc kwestia, kto jest przy
korycie jak na razie zwisa i powiewa. Może być i Kaczor, byle nie deptał mi po odcisku. Obojętnie kto nie jest, zawsze i tak można się z tego pośmiać.

Data: 2016-09-05 20:37:58
Autor: Pajdak
Wariat bolek walesa

Użytkownik <bronek.tallar@gmail.com> napisał w wiadomości news:79960c62-a407-4d9b-9ccc-2d0bbd471e23googlegroups.com...
[...]

Ty Bronuś jako czopek PiS wybierasz zawsze drogę socjalizmu!

--
Lepudruk

Data: 2016-09-05 12:00:26
Autor: bronek.tallar
Wariat bolek walesa
użytkownik Pajdak napisał:

Ty Bronuś jako czopek PiS wybierasz zawsze drogę socjalizmu!

J.Urbach  w l.80tych:
my zrobiliśmy wam to, co wy chcieliście zrobić nam! Pytanie następujące, czy teraz J.Urbach boi się czegoś?

Data: 2016-09-05 16:05:44
Autor: u2
Wariat bolek walesa
W dniu 2016-09-05 o 15:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

i to was ubeków demaskuje, ta sterowana nienawiść do Kaczorów:)

Data: 2016-09-05 09:02:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 16:06:10 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> za próbę utarcia nosa temu zadufkowi

i to was ubeków demaskuje, ta sterowana nienawiść do Kaczorów:)

Wypraszam sobie - w mojej rodzinie nie było pracowników tego resortu.

Data: 2016-09-05 09:04:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 18:02:58 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Wypraszam sobie - w mojej rodzinie nie było pracowników tego resortu.

PS. Byli dziennikarze, inspekcja handlowa, spółdzielnie metali
kolorowych, nawet WOP, ale MSW nie było.

Data: 2016-09-05 09:09:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 18:04:43 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

PS. Byli dziennikarze, inspekcja handlowa, spółdzielnie metali
kolorowych, nawet WOP, ale MSW nie było.

PS^2. Bo po cholerę było być komuchem albo ubekiem, jak robiąc
w handlu uspołecznionym, w tym szczególnie zagranicznym - miało
się dostęp do sprowadzania towarów, który trzymał ubecję, komunę
i wszystkie trepy za jaja. Miało się ich wszystkich w kieszeni,
dopóki komuna nie padła.

Data: 2016-09-05 18:10:26
Autor: u2
Wariat bolek walesa
W dniu 2016-09-05 o 18:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ta, w PRL do stołków opiniowała UB/SB, więc ty mi tu nie ściemniaj:)

Data: 2016-09-05 09:59:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 18:11:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> dopóki komuna nie padła.

ta, w PRL do stołków opiniowała UB/SB, więc ty mi tu nie ściemniaj:)

Za łapówki. Kto dał więcej, tego opiniowała pozytywnie.
Donosiciele to byli frajerzy, którymi żydoesbecja pogardzała,
dla niej liczył się piniondz, czyli ten miał władzę, kto dał
im więcej.

Niestety, wszystko skończyło się wraz z Balcerowiczem i prywatyzacją. Esbecy sami sobie przywłaszczyli cały handel
i wyruchali resztę.

Data: 2016-09-05 19:29:25
Autor: u2
Wariat bolek walesa
W dniu 2016-09-05 o 18:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
ta, w PRL do stołków opiniowała UB/SB, więc ty mi tu nie ściemniaj:)
Za łapówki. Kto dał więcej, tego opiniowała pozytywnie.

no widzisz klewciu, twoi zawsze byli za pan brat z władzą, nieważne czy to UB, czy SB:)

Data: 2016-09-05 11:08:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 19:30:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Za łapówki. Kto dał więcej, tego opiniowała pozytywnie.

no widzisz klewciu, twoi zawsze byli za pan brat z władzą, nieważne czy to UB, czy SB:)

Ważne, że nie donosili,tylko dawali w łapę.
po 89 esbydło przestało brać i wyrolowało większość
budżetówki i handlu uspołecznionego, wraz z Balcerem
do spółki.

Data: 2016-09-05 13:11:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 21:08:45 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Mon, 05 Sep 2016 11:08:09 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> po 89 esbydło przestało brać i wyrolowało większość budżetówki i handlu
> uspołecznionego, wraz z Balcerem do spółki.

czy dawanie w lape podlega reinkarnacji ?

Ja już się na ten czas nie załapałem. Nie moja karma.

Data: 2016-09-05 20:58:32
Autor: andal
Wariat bolek walesa

napisał:
> [...]

> handlu uspołecznionego, wraz z Balcerem do spółki.

czy dawanie w lape podlega reinkarnacji ?

Ja już się na ten czas nie załapałem. Nie moja karma.

juz nie masz szansy ?

czy ktos Ci karme podmienil ?

Data: 2016-09-05 14:25:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 22:58:34 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Mon, 05 Sep 2016 13:11:48 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

juz nie masz szansy ?

czy ktos Ci karme podmienil ?

Mam lepszą. Nie muszę się opłacać, żeby robić swoje.

Data: 2016-09-05 15:11:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 23:42:53 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Mon, 05 Sep 2016 14:25:27 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

kupiles za gotowke ?

Powiedzmy, że za modlitwy o pomyślność ;)
Chociaż się skończyła, i tak pewna opcja jest już 25 lat do przodu.

Data: 2016-09-05 22:12:56
Autor: andal
Wariat bolek walesa

napisał:
On Mon, 05 Sep 2016 14:25:27 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

kupiles za gotowke ?

Powiedzmy, że za modlitwy o pomyślność ;)
Chociaż się skończyła, i tak pewna opcja jest już 25 lat do przodu.

ty sie modlisz ?

do siebie ?

Data: 2016-09-05 15:30:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu wtorek, 6 września 2016 00:12:59 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Mon, 05 Sep 2016 15:11:07 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Chociaż się skończyła, i tak pewna opcja jest już 25 lat do przodu.

ty sie modlisz ?

do siebie ?

Do jakiego siebie? Po prostu życzenia, które wyrażam, w większości wypadków
się spełniają. Jeśli tylko wychodzą ludziom na dobre. Kiedyś dla próby
zażyczyłem czegoś ewidentnie szkodliwego dla ludzi, chociaż na jednostkową skalę
(nie w celu, aby im zaszkodzić, ale aby sprawdzić, jak się mają moje pozostałe
życzenia pod względem etycznym i dlatego ograniczyłem skalę) i się akurat
to jedno życzenie nie spełniło.

Jeżeli Czecia istniała przez tyle lat w kształcie w jakim istniała, to miała
jakąś rolę do spełnienia. Jeżeli teraz następują jakieś zmiany, to znaczy, że
ta rola się skończyła, nieprawdaż?

Data: 2016-09-05 20:32:16
Autor: u2
Wariat bolek walesa
W dniu 2016-09-05 o 20:08, Jakub A. Krzewicki pisze:
no widzisz klewciu, twoi zawsze byli za pan brat z władzą, nieważne czy
to UB, czy SB:)
Ważne, że nie donosili,tylko dawali w łapę.

czyli donosili, wprost do łapek UB/SB:)

Data: 2016-09-05 11:44:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 20:32:18 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Ważne, że nie donosili,tylko dawali w łapę.

czyli donosili, wprost do łapek UB/SB:)

Nie widzisz różnicy pomiędzy wstrętnymi pisarzami donosów, a panami z kopertą zielonych?

Data: 2016-09-05 11:47:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 20:44:04 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Nie widzisz różnicy pomiędzy wstrętnymi pisarzami donosów, a panami z kopertą zielonych?

PS. Dawanie łapówek czerwonym nie było uważane w PRL
za kolaboracje w przeciwieństwie do działalności
"pisarskiej", a było znacznie efektowniejszą drogą
tresowania esbydła.

Data: 2016-09-05 22:12:09
Autor: u2
Wariat bolek walesa
W dniu 2016-09-05 o 20:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. Dawanie łapówek czerwonym nie było uważane w PRL
za kolaboracje

no jak to nie było to kolaboracją ? było klewciu, dzięki donoszeniu łapówek do UB/SB/PZPR pozbawialiście utalentowanych Polaków dróg do awansu.

Data: 2016-09-05 13:47:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 22:12:21 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no jak to nie było to kolaboracją ? było klewciu, dzięki donoszeniu łapówek do UB/SB/PZPR pozbawialiście utalentowanych Polaków dróg do awansu.

Tja, utalentowanych, może jeszcze jakichś Jaćwingów ze Szwajcarii podsuwalskiej czy chamy z Terspolu?
Bez jak, każdy wiedział, że gospodarką za PRL rządziły
Ziemie "Odzyskane" (zabrane szkopu) oraz Pyrlandia.
"Na wschód od Konina Azja się zaczyna". Smarowanie
umożliwiało funkcjonowanie przynajmniej części
europejskiej tego bantustanu.

Do niedawna, jak jechałem z Wrocławia do Polski to było
widać od razu granicę. Z jednej strony kwadraciaki
z billboardami i ogrodowymi krasnalami na sprzedaż
dla przybyszów z Reichu oraz wypasione Bryki Młodego
Wieśniaka, z tej drugiej wschodniej koń, chałupa i krowina - taka gmina. Za późnego genseka Tuseka to zaczęło zanikać z takim finałem, że Kongresówa
i tak dała głos na Kaczkę i się okazała tym razem górą.

Data: 2016-09-05 20:56:36
Autor: andal
Wariat bolek walesa
On Mon, 05 Sep 2016 13:47:37 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

Z jednej strony kwadraciaki z billboardami i ogrodowymi krasnalami na
sprzedaż dla przybyszów z Reichu oraz wypasione Bryki Młodego Wieśniaka,
z tej drugiej wschodniej koń, chałupa i krowina - taka gmina

to juz wprowadziles tam buddyzm ?

Data: 2016-09-05 14:30:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wariat bolek walesa
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 22:56:38 UTC+2 użytkownik andal napisał:
> [...]

> sprzedaż dla przybyszów z Reichu oraz wypasione Bryki Młodego Wieśniaka,
> z tej drugiej wschodniej koń, chałupa i krowina - taka gmina

Raczej zaczęli się wzorować na części europejskiej, która
w międzyczasie zwątpiła mocno w swoją unijność i euroregionalność. Nie wiem dlaczego przyszedł ten
kryzys pełotoższamości - czy przez wodę w kranie, czy
przez banki i franki, czy przez 500+, w każdym razie
optymistyczna narracja się zdrowo jebła.

Data: 2016-09-06 03:57:29
Autor: Zenek Kapelinder
Wariat bolek walesa
Jakis ty swiatowy. Pomnik dziecku w koncu postawiles czy dalej twierdzisz ze nie twoje bylo?

Data: 2016-09-05 20:57:06
Autor: andal
Wariat bolek walesa
On Mon, 05 Sep 2016 22:12:09 +0200, u2 wrote:

[...]

nie nazywaj kurestwa kolaboracja

Data: 2016-09-05 18:06:58
Autor: u2
Wariat bolek walesa
W dniu 2016-09-05 o 18:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. Byli dziennikarze, inspekcja handlowa, spółdzielnie metali
kolorowych, nawet WOP, ale MSW nie było.

ta, a straszny dziadunio co do UB/SB donosił to ch*j?:)

Data: 2016-09-03 20:58:07
Autor: andal
Wariat bolek walesa
On Sat, 03 Sep 2016 22:13:16 +0200, u2 wrote:

Kto to jest Lech Walesa?

wałęsał się po SB i się przywałęsał:)

on to dobrze wie

po prostu wypiera sie rodziny

Data: 2016-09-03 18:53:57
Autor: Pajdak
Wariat bolek walesa
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisał w wiadomości news:1hjts7dyt2njg$.ayg6xtz4kh2d.dlg40tude.net...

Spadaj na drzewo PiS-owski przychlaście.

--
Lepudruk

Wariat bolek walesa