Wariat z wikipedii o soli.

Data: 2014-11-15 22:57:37
Autor: Michał Szatański
Wariat z wikipedii o soli.

  "Wpływ na zdrowie.

  NaduĹźywanie soli kuchennej jest jednym z czynnikĂłw wpływających na   powstawanie tzw. chorĂłb cywilizacyjnych jak np. nadciśnienie tętnicze. "

   http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C3%B3l_kuchenna

  To chyba naleĹźy rozumieć w ten sposĂłb, Ĺźe ktoś sobie za bardzo posoli,ale kto moĹźe robić coś takiego jak nie wariat?

Data: 2014-11-15 14:26:04
Autor: Marek
Wariat z wikipedii o soli.
W dniu sobota, 15 listopada 2014 22:57:41 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:
"Wpływ na zdrowie.

  Nadużywanie soli kuchennej jest jednym z czynników wpływających na   powstawanie tzw. chorób cywilizacyjnych jak np. nadciśnienie tętnicze. "

   http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C3%B3l_kuchenna

  To chyba należy rozumieć w ten sposób, że ktoś sobie za bardzo posoli,ale kto może robić coś takiego jak nie wariat?

Sol podnosi cisnienie, a bez cisnienia nie ma erekcji...

Data: 2014-11-15 14:46:19
Autor: Marek
Wariat z wikipedii o soli.
W dniu sobota, 15 listopada 2014 23:37:34 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

> Sol podnosi cisnienie, a bez cisnienia nie ma erekcji...

  Idż do lekarza.

Lekarz ma mnie podniecic ?

Data: 2014-11-16 05:17:40
Autor: stevep
Wariat z wikipedii o soli.
W dniu .11.2014 o 23:46 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu sobota, 15 listopada 2014 23:37:34 UTC+1 użytkownik Michał  Szatański napisał:

> Sol podnosi cisnienie, a bez cisnienia nie ma erekcji...

  Idż do lekarza.

Lekarz ma mnie podniecic ?

Psychiatra wyjaśni ci twoje odchyły.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-16 11:29:18
Autor: Dirko
Wariat z wikipedii o soli.
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc97fc8a-47b3-47a0-990c-a0e67782df2dgooglegroups.com...

Sol podnosi cisnienie, a bez cisnienia nie ma erekcji...
  Idż do lekarza.
Lekarz ma mnie podniecic ?

    Teraz od podniecania są seksowne asystentki lekarza jak nie przymierzając ta u mojego neurologa. ;-)

Data: 2014-11-15 23:46:20
Autor: Michał Szatański
Wariat z wikipedii o soli.
[...]

  Sól nie podnosi ciśnienia, tylko służy do solenia.

Data: 2014-11-15 14:47:39
Autor: Marek
Wariat z wikipedii o soli.
W dniu sobota, 15 listopada 2014 23:46:23 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

> Sol podnosi cisnienie, a bez cisnienia nie ma erekcji...

  Sól nie podnosi ciśnienia, tylko służy do solenia.

No wlasnie.
Ja sole chyba 3x ponad norme, a cisnienie mam 18-latka.

Data: 2014-11-16 00:26:14
Autor: Michał Szatański
Wariat z wikipedii o soli.
W dniu 2014-11-15 o 23:47, Marek pisze:
[...]

  Jak masz kamienną sól możesz spróbować rozpuścić i odlać wodę, zostanie Ci sól mocna w smaku.

Data: 2014-11-16 05:19:08
Autor: stevep
Wariat z wikipedii o soli.
W dniu .11.2014 o 23:46 Michał Szatański <micsz@outlook.com> pisze:

[...]

Eeee, g-no prawda, służy do sypania debilom na ogon.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-16 03:10:02
Autor: szklanynocnik
Wariat z wikipedii o soli.
użytkownik Marek napisał:

Sol podnosi cisnienie, a bez cisnienia nie ma erekcji...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sildenafil#mediaviewer/File:Sildenafil_mechanizm.svg

I oczywiscie glupkowaty film, a jak!!!
https://www.youtube.com/watch?v=HNMq8XS4LhE#t=1m40s

Wariat z wikipedii o soli.