Wariograf pomógł w sprawie sedesu

Data: 2009-07-01 06:24:02
Autor: Jacek_P
Wariograf pomógł w sprawie sedesu
przypadek napisal:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6775557,Wariograf_pomogl_w_sprawie_sedesu.html
Halo? W jakim kraju my żyjemy?

Zastrzezenie masz do wariografu, czy do sedesu? ;)
Pamietaj, ze tam w gre wchodzi jeden trup i trzy osoby ranne,
wiec pomimo zabawnego tytulu sprawa jest dosc powazna.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-06-30 23:53:39
Autor: przypadek
On 1 Lip, 08:24, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
przypadek napisal:

> [...]

Pamietaj, ze tam w gre wchodzi jeden trup i trzy osoby ranne,
wiec pomimo zabawnego tytulu sprawa jest dosc powazna.

W ogóle nie interesuje mnie sprawa. Interesuje mnie od kiedy policja
dopuszcza dowód z badania wariografem i czy następna będzie szklana
kula. Jacyś tam radiesteci już się zdarzali.

Data: 2009-07-01 09:15:53
Autor: Jacek Swierczek
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:h2eve2$klo$1srv.cyf-kr.edu.pl...
przypadek napisal:
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6775557,Wariograf_pomogl_w_sprawie_sedesu.html
> Halo? W jakim kraju my żyjemy?

Zastrzezenie masz do wariografu, czy do sedesu? ;)
Ja mam do tego

"ksiądz Tomasz z żoną i dziećmi wracali do domu samochodem"

J.
--
Nawet kiedy się mylę mam rację...

Data: 2009-07-01 07:18:06
Autor: jureq
Dnia Wed, 01 Jul 2009 09:15:53 +0200, Jacek Swierczek napisał(a):

Ja mam do tego

"ksiądz Tomasz z żoną i dziećmi wracali do domu samochodem"

A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?

Data: 2009-07-01 09:52:42
Autor: Maseł
jureq wrote:
[...]

Tu byl to faktycznie "batiuszka"
Ale w "cywilizowanej" czesci kraju mamy jeszcze pastorow z gromadkami
dzieci... :-)

Wystarczy wyrwac sie z tego zascianka 90% spoleczenstwa katolikow
zdziwionych zestawieniem slow "ksiadz" "zona" "dziecko" :-)

Pozdro

Maseł

Data: 2009-07-01 10:07:39
Autor: Mark
Dnia Wed, 1 Jul 2009 07:18:06 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?

Ja nie slyszalem, za to o popach i owszem.
Tak jak i o pastorach w kosciele ewangelickim.

--
Mark

Data: 2009-07-01 09:22:16
Autor: jureq
Dnia Wed, 01 Jul 2009 10:07:39 +0200, Mark napisał(a):

A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?

Ja nie slyszalem, za to o popach i owszem.

Kłopot w tym, że niektórzy twierdzą, że znaczeniowo słowo "pop" jest raczej odpowiednikiem słowa "klecha" a nie "ksiądz" dotyczącego kapłana kościoła rzymskokatolickiego.

Data: 2009-07-01 11:00:28
Autor: Emka
"Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1m9okg7nq1iu9.dlgsmok.wot...
Dnia Wed, 1 Jul 2009 07:18:06 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?

Ja nie slyszalem.

No cóż ...

E.

Data: 2009-07-01 16:31:15
Autor: Tristan
Wariograf pomógł w sprawie sedesu
W odpowiedzi na pismo z środa 01 lipiec 2009 10:07 (autor Mark publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <1m9okg7nq1iu9.dlg@smok.wot>):

A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?
Ja nie slyszalem, za to o popach i owszem.
Tak jak i o pastorach w kosciele ewangelickim.

No to doczytaj, skoro już podano ci wskazówkę. --
Tristan

Data: 2009-07-01 22:19:49
Autor: yapann
Użytkownik "Jacek Swierczek" <jacekswierczek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2f2fk$ul8$1news.onet.pl...
Ja mam do tego

"ksiądz Tomasz z żoną i dziećmi wracali do domu samochodem"

nie pisze nigdzie, że że swoją
co się czepiasz :p

Data: 2009-07-01 23:06:26
Autor: Andrzej Lawa
Jacek_P pisze:
przypadek napisal:
[...]

Ja osobiście mam zastrzeżenie do "dowodzenia niewinności".

Wariograf pomógł w sprawie sedesu