Wariuje wspomaganie kierownicy

Data: 2010-05-10 10:05:28
Autor: KA-RAM-BA
Wariuje wspomaganie kierownicy
Witam.
Ma objaw ciąglęgo działania wspomagania kierownicy. Działa mi przy
każdej prędkości. Kierownica chodzi tak lekko, że każda majmniejsza
nierówność na drodze powoduje, że kierownicę wyrywa mi z rąk. Na
dodatek po skręcie nie odbija mi kół spowrotem czyli na wprost. Jak
przekręcę kierownicę maksymalnie w lewo to wspomaganie jeszcze
bardziej chce skręcić koła w lewo. W prawo jest to samo. Poprostu mi
zwariowało wspomaganie. Co sie mogło stać?

KA-RAM-BA

Data: 2010-05-10 10:33:31
Autor: KA-RAM-BA
On 10 Maj, 19:13, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
> [...]

> bardziej chce skręcić koła w lewo. W prawo jest to samo. Poprostu mi
> zwariowało wspomaganie. Co sie mogło stać?

Renault megane 1999

Data: 2010-05-11 18:16:54
Autor: Filip KK
W dniu 2010-05-10 19:33, KA-RAM-BA pisze:

[...]

Nie uwierzycie ale zgadłem! Stawiałem, że to na 99% reno megane.
Niestety ten typ tak ma, kup sobie niemiecki samochód i przestaniesz mieć problemy z układem kierowniczym.

Data: 2010-05-11 09:31:55
Autor: KA-RAM-BA
On 11 Maj, 18:16, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:

> Renault megane 1999

Nie uwierzycie ale zgadłem! Stawiałem, że to na 99% reno megane.
Niestety ten typ tak ma, kup sobie niemiecki samochód i przestaniesz
mieć problemy z układem kierowniczym.

Ja nie prosiłem o poradę co kupić ?!?!?!?

Data: 2010-05-11 18:44:25
Autor: Filip KK
W dniu 2010-05-11 18:31, KA-RAM-BA pisze:

Ja nie prosiłem o poradę co kupić ?!?!?!?

W takim razie napisz pismo do producenta samochodu, dlaczego zaprojektował układ kierowniczy, który skręca samoczynnie. Przejedź się wszystkimi renufkami, to zobaczysz ten sam efekt. A przejedź się po tych wszystkich jazdach np. BMW.

Data: 2010-05-11 18:51:23
Autor: Grejon
Filip KK pisze:
[...]

Jako były posiadacz jednej "renufki" i obecny drugiej - nie potwierdzam...

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-11 23:23:05
Autor: Filip KK
W dniu 2010-05-11 18:51, Grejon pisze:

[...]

Wspaniale :D Każdy posiadacz rene jest bardzo zadowolonym posiadaczem :D Szkoda, że tylko posiadaczem...

Data: 2010-05-12 08:00:53
Autor: Grejon
Filip KK pisze:

Wspaniale :D Każdy posiadacz rene jest bardzo zadowolonym posiadaczem :D Szkoda, że tylko posiadaczem...

Nie wiem, co sugeujesz, że moje auto stoi niesprawne w garażu? No to się mylisz.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-12 13:01:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Grejon pisze:
Filip KK pisze:

Wspaniale :D Każdy posiadacz rene jest bardzo zadowolonym posiadaczem :D Szkoda, że tylko posiadaczem...

Nie wiem, co sugeujesz, że moje auto stoi niesprawne w garażu? No to się mylisz.

Przecież to Filipek KK, aka "masa", taranowany przez przednionapędówki. Czego więc się spodziewać?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-05-11 10:23:07
Autor: lux
Wariuje wspomaganie kierownicy
jak kierownica nie odbija to jest taka śruba regulacyjna pod spodem samochodu i tam się to ustawia.

Data: 2010-05-11 23:24:09
Autor: Filip KK
W dniu 2010-05-11 10:23, lux pisze:

jak kierownica nie odbija to jest taka śruba regulacyjna pod spodem
samochodu i tam się to ustawia.

Schyl się pod rene i zrób zdjęcie tej śruby.

Wariuje wspomaganie kierownicy