Warmia [zdjęcia].

Data: 2011-08-26 01:16:33
Autor: Szymek
Warmia [zdjęcia].
Wrzuciłem galerię zdjęć zrobionych w czasie długiego
weekendu na Warmii. Znowu się okazało, że to spoko tereny na rower ;-)

http://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/WarmiaIISierpien2011

pozdrawiam,
Szymek

Data: 2011-08-26 10:22:25
Autor: geos
Warmia [zdjęcia].
Szymek wrote:
Wrzuciłem galerię zdjęć zrobionych w czasie długiego
weekendu na Warmii. Znowu się okazało, że to spoko tereny na rower ;-)

http://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/WarmiaIISierpien2011

masz może ślad gps z tych wycieczek?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-08-26 01:47:01
Autor: Szymek
Warmia [zdjęcia].

masz mo e lad gps z tych wycieczek?

Nie używam. Zdjęcia są z grubsza zaznaczone na mapie. Trasa z Olsztyna
do Olsztyna.

Data: 2011-08-26 11:37:35
Autor: Alfer_z_pracy
Warmia [zdjęcia].
Szymek napisał:
http://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/WarmiaIISierpien2011

Piękne krajobrazy. I za*&^sty dziadek z kotem, można by jakąś historię do tego foto dopisać :-)
http://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/WarmiaIISierpien2011#5644172252879660882

Pzdr
A.

Data: 2011-08-26 04:06:40
Autor: Szymek
Warmia [zdjęcia].
On 26 Sie, 11:37, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Szymek napisa :

>http://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/WarmiaIISierpien2011

Pi kne krajobrazy. I za*&^sty dziadek z kotem, mo na by jak histori do
tego foto dopisa :-)http://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/WarmiaIISierpien2011#5644...

Pzdr
A.

Dzięki :-)

Data: 2011-08-26 14:35:31
Autor: Andrzej Bogacki
Warmia [zdjęcia].

Piękne krajobrazy. I za*&^sty dziadek z kotem, można by jakąś historię do tego foto dopisać :-)

Przyłączam sie do gratulacji. Super zdjątka a szczególnie "dziadek"

Data: 2011-08-26 13:39:58
Autor: Paweł Pontek
Warmia [zdjęcia].
W dniu 2011-08-26 10:16, Szymek pisze:
[...]
na Warmii. Znowu się okazało, że to spoko tereny na rower ;-)

Sie wie!

PABLO

Warmia [zdjęcia].