Warning dla byków;-)

Data: 2009-07-31 08:08:49
Autor: Dieter
Warning dla byków;-)
Doceniam to, ze jestes z nami ale wytlumacz mi jak wzrostu WIG20 z 977 pkt. na 3940 pkt. w latach 2003-2007 nie nazwac hossa?

D.

Data: 2009-07-31 09:59:55
Autor: Fidelio
Warning dla byków;-)
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h4u1pk$pec$1inews.gazeta.pl...
Doceniam to, ze jestes z nami ale wytlumacz mi jak wzrostu WIG20 z 977 pkt. na 3940 pkt. w latach 2003-2007 nie nazwac hossa?

Chciałem zadać to samo pytanie ;-)

Data: 2009-07-31 14:29:39
Autor: mmeissner
Warning dla byków;-)
Wszystko zalezy od tego, o czym mówimy. Ostatnia "prawdziwa"
olbrzymia  hossa w Stanach dotyczyła spółek technologicznych oraz
Internetu i ta na Nasdaq zakończyła się w 2000 roku, Tą miałem na
myśli. W nastepnym ruchu tj. w latach 2003-2008 Nasdaq nie urósł nawet
do połowy swocih maksow, a S&P doszedł do poprzedniego szczytu.
Ustanowił go tylko DJIA, i tu miała miejsce również fala wzrostowa,
której hossą nie nazywam, bo dotyczyła wyjatkowo wąskiego rynku. Cóż
tu więcej pisać???

Dla jasności - nie piszę o rynku polskim, bo  na nim nie inwestuję,
jako że  jest totalnie zmanipulowany. Nie odpowiem wiec na Twe
pytanie, i nie wiń mnie za to. :-) Piszę zaś na grupę o GPW z dwóch
powodów - są tu też ci, którzy grają na innych rynkach oraz dlatego,
że mimo oporów ze strony OFE, poruszamy się w rytm rynków globalnych.

pzodrawiam
MM