Warning dla byków;-)

Data: 2009-08-01 19:42:39
Autor: japmp
Warning dla byków;-)
witam serdecznie mój Misiu

wróciłem z Anglii po długim kontrakcie ciesząc się, że ludzie z którymi można
porozmawiać także wrócili. Obserwowałem już giełdę prawie pół roku, ale jakoś
nikt mnie nie zachwycił by powiedzieć coś sensownego. Ty natomiast zasługujesz
i na założenie konta i na dyskusje

Wielki szacunek Mój Misiu przez duże M
pozdrawiam Marcin Piontek vel jap

ps. nie pamiętam ani starego hasła ani reszty więc tak piszę ;-)

Data: 2009-08-02 12:45:19
Autor: Morwa
Warning dla byków;-)
Ale nie podales jaki masz samochod, wiec dla tego precla z wioski podkarpackiej to ty nie jestes partner do rozmowy....Bo on mierzy ludzi po majtaku, znaczy sie po samochodzie.....
Notabene niebywale, ze takich wsiokow i burakow jest jeszcze tak wielu a tu jeden z nich co nawet ksiazke napisal....Pewnie ktos mu napisal za pieniadze, bo nie do wiary, ze taki bezmozg potrafilby napisac wiecej niz strona....

Pozdrawia posiadacz Fiata 125p rocznik 1979.....

Data: 2009-08-02 19:46:22
Autor: Dars
Warning dla byków;-)
Pozdrawia posiadacz Fiata 125p rocznik 1979.....

Co Wy z tymi samochodami........
co ma piernik do wiatraka :)
a ja jezdze PACIFIKIEM a czesciej focusikiem :)
a teraz zasuwam z wózkiem........

pzdr
Dars

Data: 2009-08-03 13:11:47
Autor: stu
Warning dla byków;-)
Witaj JAP,
Miło cię widzieć, pamiętasz kafejkę u FOP-a? Troche czasu minęło od kiedy
pisywałeś na Euromoney...

--

Warning dla byków;-)