Warning dla byków;-)

Data: 2009-08-03 17:40:48
Autor: grego
Warning dla byków;-)

 Widze,ze robi sie ciekawie i wesolo. Wraca slynny MM, niszczyciel bykow, czlowiek o wielkich zdolnosciach literackich, tworca pieknych postow. I bardzo dobrze:):) Piszesz ,ze hossa skonczyla sie w 2000 roku i od razu robi sie ciekawie i wesolo. Wzrost wig20 z okolic 1000 pkt do poziomu okolo 3900 to z pewnoscia objaw bessy jak sie patrzy!!!:):)
  Niestety nie moge Marku potwierdzic, ze Twoje komentarze i prognozy mialy znacznie wieksza trafnosc od sadow roznych anali. Potwierdzam,ze Twoje posty byly barwne, inspirujace i zachecajace do burzliwych dyskusji. Czekam na Twoje opowiesci o zielonych trawach, pogromach bykow itp itd. A na marginesie pozwol,ze sprawdze Twoją obecna prognoze,ze dolar jesienia / czyli od 21 wrzesnia do 23 grudnia/ bedzie kosztowal minimum 3,5PLN. Chetnie postawie Ci dobra irlandzka whiskey, jesli okaze sie to prawda

  pozdrowienia                          grego

Oznajmiam wszem i wobec, ze po przerwie powróciłem znowu. Wśród
nazwisk widzę znajome, jak np. Fatso i Jerzy Olszewski - tych witam
gorąco, podobnie jaki i tych, którzy mnie jeszcze nie znają. Po co
jestem? Otóż zbulwersowany nędznym poziomem komentarzy na rożnej maści
portalach (ble ble ble, urośnie albo spadnie...) przede wszystkim
pragnę podnieść poprzeczkę powyższych na znacznie wyższy poziom.
Drugim moim celem jest uchronienie wielu naiwnych przed kolejnymi
stratami, jakie ich czekają wskutek powyższego. Dla nich na początek
parę uwag:

1. Hossa skończyla się w 2000 roku, a anale, wmawiający Wam, że teraz
jest ostatni czas, by kupić akcje, to naganiacze albo indolenci. Oni
żerują na waszej naiwności. Są wyjatki, ale rzadkie- to jeszcze
niektórzy z tych, których pamietam z grupy z przeszłości (M. Pryzmont,
P. Rejczak, M.Rogalski, J. Maliszewski (choć nieco inna branża),
Łukasz Wardyn (ostatnio widziałem go na TV Interia) jeżeli ktos z nich
tu zagląda, to niezmiernie mi miło i pozdrawiam szczególnie) :-) Może
kogoś pominąłem - dopiszę wkrótce.

2. Fakt, ze nie ma hossy  nie znaczy, że natychmiast wszystko należy
sprzedać.Bessa sklada się z okresu wzrostow  Kiedy przyjdzie ten czas?
O tym wkrótce.

3. OFE oraz cały system emerytalny to jeden wielki przekręt, który
skończy się totalną plajtą. Nie należy grać z nimi w jednej druzynie.
Biedni ci emeryci, których przeszłość to grabanie liści w parku, ale
trudno ;-(( Ja osobiście nie należę nigdzie, a emeeryturę (wysoką) mam
już z nieruchomości, w które zianwestowałem w okresie 2001-2004. Przy
okazji, jestem jednym z nielicznych, którzy nie piszą dlatego, że
zarabiać poprzez inwestowanie  nie umieją. (Vide zarządzający z TFI
oraz OFEm jak i  tzw. doradcy finansowi, hehehehe ;-)

4. Najważniejsze!!! Pod moim postem napotkacie z pewnością niebawem
wiele komentarzy, wyśmiewających mnie, kpiących z tego, co piszę
itp... itd... Ale ci starsi pamietają to, co zwykłem pisać kiedyś.
Myślę, ze potwierdzą, iż moje komentarze miały znacznie wyższą
trafność niż tych "specjalistow" którzy piszą teraz.

 A czemu piszę? Ano właśnie dlatego, że w miare rozowoju sytuacji i
mojej bytności tutaj okażę się lepszy od nich. Jestem bezczelny i
nieskromny tupeciarz?   Tak jest!!!

To na razie tyle.  Teraz czekam na wyzwiska, słowa pelne krytyki itp
itd... szczególnie że zakończę tym optymistycznym akcentem,( dla
niedźwiedzi, czyli mojej drużyny) ;-)  ze wzrosty nieubłaganie kończą
się, a jesień przyniesie powrót do 10% spadków w ciagu dnia i dolara
po 3,5-3,8.

pozdrawiam
MM (kiedyś również zanany jako Mors)

Data: 2009-11-29 09:59:40
Autor: grego
Warning dla byków;-)

Mareczku naprawde chcialbym Ci wyslac tego smakowitego Tullamora ale szanse
coraz mniejsze. Oczywisccie na jakąś sliczna butelke irlandzkiej czy szkockiej z Twojej strony nie licze wszak mamy kryzys, dobrze to rozumiem

   pozdrawiam i zycze lepszych czasow                              grego

--

Warning dla byków;-)