Warning dla byków;-) - GRATULACJE MARKU!!!!

Data: 2009-08-01 09:53:02
Autor: johnny
Warning dla byków;-) - GRATULACJE MARKU!!!!
Użytkownik "mmeissner" powrócił:

Oznajmiam wszem i wobec, ze po przerwie powróciłem znowu. Wśród
nazwisk widzę znajome, jak np. Fatso i Jerzy Olszewski - tych witam
gorąco, podobnie jaki i tych, którzy mnie jeszcze nie znają.

Hejka Marku!!! Ja też czasami poczytuję te grupę, raczej z sentymentu, niż do celów analitycznych;-) Giełdę porzuciłem już dawno, znalazłem sobie inny sposób tracenia pieniędzy;-) Ale to wszystko srał pies! Najważniejszy jest Twój debiut literacki. Szczere gratulacje, i żebyś załapał sie na jakąś Nike przynajmniej, o Fredzio nie wspominając. Patrzyłem w Merlinie, ale ze mnie to taki patriota lokalny, że w necie kupuje dopiero wtedy jak nie mogę zanabyć u mnie na wsi w Cieszynie.

Raz jeszcze GRATULACJE

Pozdrawiam Johnny

Data: 2009-08-02 02:19:19
Autor: mmeissner
Warning dla byków;-) - GRATULACJE MARKU!!!!
Witaj!

Fajnie, że jeszcze jesteś. Ciebe wspominam szczególnie, bo to Ty byłeś
kiedyś Pierwszym Literatem tej grupy. Pamietam np. Twoją historyjkę,
jak to niby przypadkiem wygrałeś jakiś konkurs na najlepszego
inwestora :-))) To był majstersztyk.

pozdrawiam :-)

MM