Warrick do Bucks?

Data: 2009-07-29 14:08:15
Autor: Leszczur
Warrick do Bucks?
Jezeli tak, to bedzie to znakomity ruch Bucks. Az chcialoby sie
powiedziec "W koncu!".
Czemu? A bo to tani koles, ktory bez problemu powinien dac 95% tego co
Villanueva, ale bez ciskania trojek jak oszala³y. I w dodatku za 3
razy mniejsze pieniadze.
No i bez charakteru primadonny.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-29 23:42:40
Autor: sooobi
Warrick do Bucks?
On 29 Lip, 23:08, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

To kolejny zawodnik ktory na pewno bedzie w innych miejscach w naszych
rankingach.

Data: 2009-07-30 00:07:12
Autor: L'e-szczur
Warrick do Bucks?
On 30 Lip, 08:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> razy mniejsze pieniadze.
> No i bez charakteru primadonny.

To kolejny zawodnik ktory na pewno bedzie w innych miejscach w naszych

Czemu? Przeciez nie pisze, ze koles zdobedzie regularne double-double.
Tych zawodnikow przed draftem nie ujawniam ;-)
Warrick za 3 ostatnie sezony ma lepszy WS niz Villa. Jest pozyteczny,
ale nie gwiazdorski.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. No i gdzie ten rankingowy flame war?

Data: 2009-07-30 00:47:58
Autor: sooobi
Warrick do Bucks?

> [...]

Czemu? Przeciez nie pisze, ze koles zdobedzie regularne double-double.
Tych zawodnikow przed draftem nie ujawniam ;-)

Ty co roku masz Warricka w skladzie. Wiem ze go lubisz znacznie
bardziej niz ja.
Dlatego na pewno bedzie w Twoim rankingu znacznie wyzej niz w moim

P.S. No i gdzie ten rankingowy flame war?

Jakos jednak slaby ten watek na flame'a ale z tym Chandlerem > Murphy
to poplynales...

Data: 2009-07-30 01:17:00
Autor: L'e-szczur
Warrick do Bucks?
On 30 Lip, 09:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

bardziej niz ja.
Dlatego na pewno bedzie w Twoim rankingu znacznie wyzej niz w moim

Ale zawsze biore go z waiverow bo potrzebuje zbiorek i punktow. To
raczej slabosc mojego skladu niz preferencje odnosnie zawodnikow.

> P.S. No i gdzie ten rankingowy flame war?

Jakos jednak slaby ten watek na flame'a ale z tym Chandlerem > Murphy
to poplynales...

Nope. Nie sugeruj sie ostatnim sezonem, bo to outlier tak dla Troya
jak i Chandlera.
Na przestrzeni kariery Tysona oceniam nieco lepiej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 19:09:15
Autor: Striker
Warrick do Bucks?

Na przestrzeni kariery Tysona oceniam nieco lepiej.

ROTFL, szkoda, ze tak rzadko czytam w wakacje prsk, byloby z czego sie
posmiac... Chociaz z drugiej strony moge sobie w spokoju przygotowywawc moja
liste z monta w top10 :)

pozdr.
Striker

Data: 2009-07-30 12:29:52
Autor: L'e-szczur
Warrick do Bucks?
On 30 Lip, 21:09, "Striker" <strike...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Na przestrzeni kariery Tysona oceniam nieco lepiej.

ROTFL, szkoda, ze tak rzadko czytam w wakacje prsk, byloby z czego sie
posmiac...

Chwila, ale co w tym twierdzeniu jest tak strasznego?

Chociaz z drugiej strony moge sobie w spokoju przygotowywawc moja
liste z monta w top10 :)

A Monta w ogole zaczal juz grac?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 19:47:24
Autor: Striker
Warrick do Bucks?

> ROTFL, szkoda, ze tak rzadko czytam w wakacje prsk, byloby z czego sie
> posmiac...

Chwila, ale co w tym twierdzeniu jest tak strasznego?

Straszne? Nie. Smieszne? Tak. :) Dla mnie 2 sezony Chandlera to outlier bo
West nie jest jakis wyjatkowo dobry jesli chodzi o zbiorki. Troy w GSW gral na
poziomie dd.

> Chociaz z drugiej strony moge sobie w spokoju przygotowywawc moja
> liste z monta w top10 :)

A Monta w ogole zaczal juz grac?

A to w ogole ma znaczenie dla mojego top10? :)

pozdr.
Striker

Data: 2009-07-30 23:04:46
Autor: L'e-szczur
Warrick do Bucks?
On 30 Lip, 21:47, "Striker" <strike...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]

West nie jest jakis wyjatkowo dobry jesli chodzi o zbiorki. Troy w GSW gral na

I co z tego? Chandler jest centrem defensywnym (mimo, ze zeszloroczny
ORtg mial na poziomie jakiego Shaq nie mial nigdy w karierze). Murphy
to SG w ciele PF'a, ktory ciska ile popadnie, cos tam zbiera, ale nic
nie broni.
Pewnie dlatego WS z kariery Chandlera jest lepsze niz Troya - mimo
innych (nie jestem przekonany, ze gorszych) statystyk kumulatywnych.
Odnosnie outlierow to WS Murphy'ego w ostatnich 5 latach utrzymywalo
sie na poziomie okolo 6. W tym sezonie mial 9. Analogicznie Chandler
gral na poziomie okolo 7.5 (tak - nawet w ostatnich latach gdy gral w
Chicago) a w tym roku zaliczy³ spadek do 3.3. No to co bedzie
outlierem?

ROTFL. Poplakalem sie ze smiechu :-)

Pozdro

L'e-szczur