Warszawa

Data: 2009-02-27 13:32:54
Autor: krzysiek82
Warszawa
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 13:50:32
Autor: Tadeusz
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <> napisał w wiadomości news:.pl...
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

następny idiota, żyjący stereotypami...

Data: 2009-02-27 14:15:19
Autor: krzysiek82
Warszawa
Tadeusz pisze:
następny idiota, żyjący stereotypami...

Idiotę widzisz w lusterku każdego dnia. Jakimi stereotypami? Często niestety bywam w wawie i wiem jacy tam są kierowcy. Oszczędzanie na włączaniu kierunków, zmiana pasa bez patrzenia czy coś na nim jedzie czy nie. Więc o czym gadasz człowieku bo twój komentarz świadczy o Tobie.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 14:26:15
Autor: Mario
Warszawa
krzysiek82 pisze:
Tadeusz pisze:
[...]

ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-02-27 14:26:48
Autor: krzysiek82
Warszawa
Mario pisze:
ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 05:36:01
Autor: a13x81
Warszawa
On 27 Lut, 14:26, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
> ahahaha,
> niezłe :-D
> i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?
> Niezły flame będzie.. ;-)
Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

Naprawdę nie ma się czym chwalić, ani tym bardziej cieszyć.

--
pzdr
Alex

Data: 2009-02-27 15:12:54
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8qb0$cjq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mario pisze:
ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy.

kml

Data: 2009-02-27 15:34:07
Autor: gacek
Warszawa

Mario pisze:
[...]

Pewnie. W ogóle wszyscy są spod Gdańska.

W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..."

gacek

Data: 2009-02-27 07:24:29
Autor: slaweks
Warszawa
On 27 Lut, 15:34, gacek <gacekn...@wp.pl> wrote:
> [...]

W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze
dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..."

Moze masz w nosie, ale szkoda że nie przyglądasz się rejestracjom.
Dużo jest numerów rejestracyjnych jest
trzy literowych i duży odsetek pochodzi z L.. czyli lubelskiego.

A i nie jest to dziecinne tłumaczenie tylko odpowiedź na jakieś
dziecinne stereotypy...

Data: 2009-02-27 16:50:06
Autor: gacek
Warszawa
slaweks wrote:
[...]

szkoda ze nie czytasz. wyraznie napisalem, ze nie bywam w warszawie, wiec nie przygladam sie rejestracjom.

btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co?

A w Warszawie takich "przyjezdnych" to pewnie niet?

gacek

Data: 2009-02-27 16:59:10
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:go923l$pn1$1news.task.gda.pl...

btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co?

A w Warszawie takich "przyjezdnych" to pewnie niet?

Problem polega na tym że tych "przyjezdnych" jest znakomita większość.

kml

Data: 2009-02-27 22:11:04
Autor: Mirek Ptak
Warszawa
*kml* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)

BP, ANNMSP

Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx)
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-02-27 22:32:10
Autor: Artur Maślag
Warszawa
Mirek Ptak pisze:
(...)
W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)
BP, ANNMSP

ROTFL - i tak zrobią ;)

Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx)

:) Po nowemu to WE/WW/WU - ostatnio WPI :)

Data: 2009-02-27 22:52:28
Autor: Rafał Grzelak
Warszawa
Dnia Fri, 27 Feb 2009 22:11:04 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx)

eee... WZI :] to jest oldschool. :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-02-28 10:24:40
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:go9kt6$3g5$1news.onet.pl...
[...]

Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę.

neelix

Data: 2009-03-01 20:34:03
Autor: Piotrek
Warszawa
Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę.

a ty jak zwykle na grupie nic madrego do powiedzenia nie masz tylko sie z polityka przyplatales :)
naprawde lepiej robisz jak milczysz bo sie przynajmniej nie osmieszasz :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-02 19:33:14
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:goent5$pj3$1opal.futuro.pl...
Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę.

a ty jak zwykle na grupie nic madrego do powiedzenia nie masz tylko sie z polityka przyplatales :)
naprawde lepiej robisz jak milczysz bo sie przynajmniej nie osmieszasz :)

neelix

Data: 2009-03-02 08:46:11
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:go9kt6$3g5$1news.onet.pl...
W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)

Już zrobili :P

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-02-27 16:16:54
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:go8tl6$f9c$2news.task.gda.pl...
W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..."

Ja nie muszę się z niczego tłumaczyć a jedynie chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że termin "warszawski kierowca" odnosi się najczęściej do jakiegoś burasa, który na nasze nieszczęście znalazł się u nas w mieście.

Jeżdzę z warszawskimi numerami i nikt na mnie nie trąbi w innych miastach.

kml

Data: 2009-02-27 16:03:34
Autor: Waldek Godel
Warszawa
Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:12:54 +0100, kml napisał(a):

Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy.

true.
W ogóle mało kto w Warszawie jest z Warszawy.
Ale akcja będzie dotyczyla tych co jeżdzą w Warszawie a nie rdzennych
warszawiaków tylko - więc się zgadza.

Ciekawe czy krawężników zapieprzających suką 120/godzinę też ukarają...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-02-27 15:16:10
Autor: Mario
Warszawa
krzysiek82 pisze:
Mario pisze:
ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

to zatem powinieneś napisać tak:
"Zawsze jak przyjeżdżam do Warszawy, wkurzają mnie inni przyjezdni poruszający się po tym mieście. Nie używają kierunkowskazów... itd" :-P

To byłoby lepsze uogólnienie, gdyż procentowo przyjezdnych jest więcej jak miejscowych.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-02-27 15:24:11
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Warszawa
Kolega/żanka krzysiek82 napisał/a:
[...]

No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń. Może po prostu zamiast oceniać obiektywnie, to po prostu jesteś wyczulony na szukanie potwierdzenia Twojej z góry założonej tezy? Ewentualnie jeździsz jak pipa - kiedyś, jak się ofochowałem z moją ślubną i na złość jej jechałem tempem mocno spacerowym (aczkolwiek dozwolonym, w granicach prawa), faktycznie spotkałem się z aktami ostentacyjnego udowadniania mi przez innych kierowców, że im przeszkadzam (siedzenie na zderzaku, zjerzdżanie tuż przed maskę itp).

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-02-27 15:43:50
Autor: krzysiek82
Warszawa
Krzysiek Niemkiewicz pisze:
No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń.

Może jeździsz tak samo "przepisowo" jak inni którzy są z przepisami na bakier.

Ewentualnie jeździsz jak pipa -

Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to nie jest.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 07:26:45
Autor: slaweks
Warszawa
On 27 Lut, 15:43, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
> [...]

bakier.

Ewentualnie jeździsz jak pipa -

Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to

To po co osądzasz. Jest takie powiedzenie: kierowcy dzielą się na tych
co jeżdzą jak wariaci szybciej ode mnie i na kapeluszników, którzy
jeżdżą wolniej ode mnie.

Data: 2009-02-27 16:27:43
Autor: krzysiek82
Warszawa
slaweks pisze:
To po co osądzasz. Jest takie powiedzenie: kierowcy dzielą się na tych
co jeżdzą jak wariaci szybciej ode mnie i na kapeluszników, którzy
jeżdżą wolniej ode mnie.

Ja nie osądzam tylko widzę co się dzieje i wiem jakie potem są tego konsekwencje, i utrata prawka jest najmniej dotkliwą konsekwencją.
Bo zabicie człowieka w wypadku drogowym to coś znacznie gorszego.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 16:18:38
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8uea$60u$1atlantis.news.neostrada.pl...

Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to nie jest.

news:go8n5t$71c$1nemesis.news.neostrada.pl...> warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją
, nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

-- krzysiek82

Bez komentarza.

kml

Data: 2009-02-27 16:26:06
Autor: krzysiek82
Warszawa
kml pisze:
Bez komentarza.

Generalnie to mam trochę faszystowskie poglądy :) ale cóż wszystko jest winą polaków.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 16:33:00
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go91al$ne7$1nemesis.news.neostrada.pl...
kml pisze:
Bez komentarza.

Generalnie to mam trochę faszystowskie poglądy :) ale cóż wszystko jest winą polaków.

To miło, że zdajesz sobie z tego sprawę.

kml

Data: 2009-02-28 17:24:27
Autor: Piotrek
Warszawa
No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń.

pomimo ze nie przepadam za warszawa to uwazam ze masz racje.
ile razy bylem samochodem w warszawie nie zauwazylem zeby warszawiacy jezdzili jakos tragicznie(mimo stereotypow:)
ale moze dlatego ze ja na codzien poruszam sie po duzym miescie wiec dla mnie zadna roznica, jak ktos przyjechal z pipidowy dolnej to kazdy wiekszy ruch uwaza za koszmar i nie potrafi sie poruszac w takim ruchu.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-27 16:16:58
Autor: Paweł W.
Warszawa

, nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

czemu?

p.

Data: 2009-02-27 16:19:52
Autor: krzysiek82
Warszawa
Paweł W. pisze:
czemu?

p.

Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych, więc jadę za nim gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. Co prawda to mogło zdarzyć się w każdym mieście ale zdarzyło się w wawie. Dlatego nie lubie tego miasta, tych zabieganych ludzi i tego syfu który ogarnia mnie tak z każdej strony.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 16:44:06
Autor: elmer radi radisson
Warszawa
krzysiek82 wrote:

[...]

Bo oczywiscie Warszawa to takie male miasto ze wszyscy mieszkancy
znaja sie z policjantami... a ja akcje taka, ze zatrzymalem sie na czerwonym, a ominelo mnie Iveco i przejechalo przez skrzyzowanie,
i poszly bluzgi na CB ze sie zatrzymalem przezylem w Lublinie,
i co? Lepiej lecz kompleksy albo trolluj gdzie indziej.

--

tajemnicze kręgle w zbożu

Data: 2009-02-27 18:04:32
Autor: JG
Warszawa
krzysiek82 pisze:
[...]
Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje...

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-27 18:35:12
Autor: Artur Maślag
Warszawa
JG pisze:
(...)
Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje...

I pijaki, bo każdy pijak to złodziej...

Data: 2009-03-02 09:42:53
Autor: Arek (G)
Warszawa
Artur Maślag pisze:

Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje...

I pijaki, bo każdy pijak to złodziej...

A jakby go ktoś wydymał na dworcu to same pedały...

A.

Data: 2009-02-27 18:54:15
Autor: Paweł W.
Warszawa

Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych,

do jest definjcja "warszawiaka"?

 więc jadę za  nim

- źle robisz.

 gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś
znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości.

- trzeba było dogonić i w morde dać "u nas w wawce tak się robi :-)"

p.

ps.

po czym wnosisz, że policjant warszawiakiem był?

Data: 2009-02-27 22:20:15
Autor: rafikx
Warszawa
krzysiek82 pisze:
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

Małomiasteczkowość pije pod pachami?
Sołtysie z Glutów Dolnych?
Won krowy oporządzać, trollu przebrzydły.

PLONK.

R.

Data: 2009-02-28 00:21:13
Autor: Pa_blo
Warszawa

Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go9lea$atf$1inews.gazeta.pl...

Małomiasteczkowość pije pod pachami?
Sołtysie z Glutów Dolnych?
Won krowy oporządzać, trollu przebrzydły.

PLONK.

Ale z Ciebie tfardziel!
Az mu kurde w piety poszlo... hie hie hie

Zawolaj Cavalliano on tez lubie plonki rozdawac :)

Picasso

Data: 2009-02-28 08:51:26
Autor: rafikx
Warszawa
Pa_blo pisze:
[...]

Powiem tak:

Jestem z Warszawy. Jeżdżę samochodem po całej Polsce.
Czasem wkurzają mnie kierowcy z Krakowa, innym razem z Gdańska, zaś rekordy pobijają drajwerzy z byłego województwa włocławskiego.

Ale nigdy nie przyszłoby mi do głowy ryknąć na ogólnopolskiej grupie dyskusyjnej, że krakus, gdańszczanin, poznaniak lub wrocławianin jest najgorszym typem polaka. Co w człowieku siedzi za nienawiść, że używa takich sformułowań?

Uważasz, że przed chamem, który określa mieszkańców mojego miasta w taki sposób mam kapelusza uchylać i klaskać, bo dobrze prawi? Wolne żarty.

R.

Data: 2009-02-28 11:33:06
Autor: Pa_blo
Warszawa

Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goaqdp$epn$1inews.gazeta.pl...

Uważasz, że przed chamem, który określa mieszkańców mojego miasta w taki sposób mam kapelusza uchylać i klaskać, bo dobrze prawi? Wolne żarty.

Troche dystansu...
Twoja reakcja jest smieszna...  gosc wtyka kij w mrowisko i sie pewnie dobrze bawi.
BTW cos w tym jednak jest, w Warszawie jezdzi sie paskudnie i bardzo agresywnie. Przejawow cwaniactwa na drodze jest duzo, zeby nie powiedziec wiecej niz w Poznaniu / Wroclawiu / Katowicach / Gdansku - wybierz sobie. Czy jest to domena Warsiawiakow czy Warszawiakow jest nie do zweryfikowania - ich rejestracje zaczynaja sie na W...

Z innej strony, usenet bez expertow, buzdyganow i sumarow bylby strasznie nudny ... ja jeszcze nigdy nie uzylem plonkownicy :)

Picasso

Data: 2009-02-28 12:00:40
Autor: rafikx
Warszawa
Pa_blo pisze:

Troche dystansu...

Wszystko ma swoje granice. Poczucie humoru i dystans również.

Twoja reakcja jest smieszna...  gosc wtyka kij w mrowisko i sie pewnie dobrze bawi.

Wątpliwe poczucie humoru w powiązaniu z wrodzonym chamstwem.

[...]

Przecież ja nie polemizuję z faktem chamstwa i cwaniactwa na drogach Warszawy. Jest i zapewne będzie do czasu, kiedy samochód stanie się czymś oczywistym w życiu Polaków, nie zaś zdobyczą ostatniego pokolenia.

Z innej strony, usenet bez expertow, buzdyganow i sumarow bylby strasznie nudny ... ja jeszcze nigdy nie uzylem plonkownicy :)

Warto. Spróbuj. Lżej się żyje ;)

R.

Data: 2009-02-28 10:20:32
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8n5t$71c$1nemesis.news.neostrada.pl...
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

To nie jest kwestia Warszawiaka tylko prawdopodobnie buraka, który ściągnał do stolicy za robotą. Z obserwacji widać, że najgorsi są z rejestracją WE. Ci nie stosują się do żadnych przepisów. Samo użycie kierunkowskazu napawa ich obrzydzeniem. Za WE jest chyba WA.

neelix

Data: 2009-02-28 12:11:50
Autor: jerzu
Warszawa
On Sat, 28 Feb 2009 10:20:32 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Za WE jest chyba WA.

WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-02-28 16:37:58
Autor: Artur Maślag
Warszawa
jerzu pisze:
[...]

To taki mały przykładzik, że uogólnienia przytoczone w tym
wątku są funta kłaków nie warte, a służą tylko i wyłącznie
poprawianiu własnego ego :)

Data: 2009-03-02 01:09:09
Autor: JG
Warszawa
jerzu pisze:
WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.
Każdy ma jak widać inne obserwacje. Dla mnie - rodowitego warszawiaka - najwięksi cwaniacy to WJ i WH, czyli Targówek / Praga Płn. ;)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-02 08:55:10
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gof83n$io7$1inews.gazeta.pl...
jerzu pisze:
[...]

A ja mam owocową rejestrację (WND) i moim skromnym zdaniem najbardziej denerwujący są tacy z rejestracją z innego województwa co od dawna mieszkają w Warszawie, ale nauczyli się wykorzystywać obcą blachę do cwaniactwa udając "zagubinych" i jeżdżą nie z tego pasa co rzeba i udają  że miasta nie znają...
Największe chamstwo na drogach na jakie trafiłem to jak pojechałem firmowym Fiatem Punto w leasingu (blacha WI) do Katowic, tam to przejawów kultury i uprzejmości się naoglądałęm i nasłuchałem na CB...

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-02 19:36:29
Autor: neelix
Warszawa

jerzu pisze:
[...]

Może masz szczęście nie mieć do czynienia z WE czego Ci nadal życzę.

neelix

Data: 2009-03-02 19:35:05
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qt6iq4hlj8vhd1ibd7uldiavhdrjp02dl44ax.com...
[...]

Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to WE.

neelix

Data: 2009-03-02 19:41:10
Autor: Paweł W.
Warszawa

Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to
WE.

No i rejestracje WE ma jadna z firm leasingowych i na bank kilka osób, które je użytkuje nie mieszka na Mokotowie bo osobiście ich znam ;p

p.

Data: 2009-03-02 21:16:10
Autor: jerzu
Warszawa
On Mon, 2 Mar 2009 19:35:05 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to WE.

Strzeż się, ja też mam WE. A z Mokotowa nie jestem.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-03 14:21:21
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mjfoq417ers8mvceos8b125rej8hpmisii4ax.com...
[...]

A ja nie mam nic do Mokotowa, tylko do buraków drogowych. Niestety przeważa WE. Jeśli oni tak jeżdżą po Polsce to nic dziwnego, że Warszawiaków nie lubią.

neelix

Warszawa