Data: 2009-02-27 13:32:54 | |
Autor: krzysiek82 | |
Warszawa | |
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.
-- krzysiek82 |
|
Data: 2009-02-27 13:50:32 | |
Autor: Tadeusz | |
Warszawa | |
Użytkownik "krzysiek82" <> napisał w wiadomości news:.pl... warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka. następny idiota, żyjący stereotypami... |
|
Data: 2009-02-27 14:15:19 | |
Autor: krzysiek82 | |
Warszawa | |
Tadeusz pisze:
następny idiota, żyjący stereotypami... Idiotę widzisz w lusterku każdego dnia. Jakimi stereotypami? Często niestety bywam w wawie i wiem jacy tam są kierowcy. Oszczędzanie na włączaniu kierunków, zmiana pasa bez patrzenia czy coś na nim jedzie czy nie. Więc o czym gadasz człowieku bo twój komentarz świadczy o Tobie. -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-02-27 14:26:15 | |
Autor: Mario | |
Warszawa | |
krzysiek82 pisze:
Tadeusz pisze:ahahaha, niezłe :-D i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy? Niezły flame będzie.. ;-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2009-02-27 14:26:48 | |
Autor: krzysiek82 | |
Warszawa | |
Mario pisze:
ahahaha, Zapewne nie ale lubię uogólniać :D -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-02-27 05:36:01 | |
Autor: a13x81 | |
Warszawa | |
On 27 Lut, 14:26, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
> ahahaha, Naprawdę nie ma się czym chwalić, ani tym bardziej cieszyć. -- pzdr Alex |
|
Data: 2009-02-27 15:12:54 | |
Autor: kml | |
Warszawa | |
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8qb0$cjq$1nemesis.news.neostrada.pl... Mario pisze: Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy. -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2009-02-27 15:34:07 | |
Autor: gacek | |
Warszawa | |
kml wrote:
Pewnie. W ogóle wszyscy są spod Gdańska. W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..." gacek |
|
Data: 2009-02-27 07:24:29 | |
Autor: slaweks | |
Warszawa | |
On 27 Lut, 15:34, gacek <gacekn...@wp.pl> wrote:
> Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy. Moze masz w nosie, ale szkoda że nie przyglądasz się rejestracjom. Dużo jest numerów rejestracyjnych jest trzy literowych i duży odsetek pochodzi z L.. czyli lubelskiego. A i nie jest to dziecinne tłumaczenie tylko odpowiedź na jakieś dziecinne stereotypy... |
|
Data: 2009-02-27 16:50:06 | |
Autor: gacek | |
Warszawa | |
slaweks wrote:
On 27 Lut, 15:34, gacek <gacekn...@wp.pl> wrote: szkoda ze nie czytasz. wyraznie napisalem, ze nie bywam w warszawie, wiec nie przygladam sie rejestracjom. btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co? A w Warszawie takich "przyjezdnych" to pewnie niet? gacek |
|
Data: 2009-02-27 16:59:10 | |
Autor: kml | |
Warszawa | |
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:go923l$pn1$1news.task.gda.pl... btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co? Problem polega na tym że tych "przyjezdnych" jest znakomita większość. -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2009-02-27 22:11:04 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Warszawa | |
*kml* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co? BP, ANNMSP Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx) -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2009-02-27 22:32:10 | |
Autor: Artur Maślag | |
Warszawa | |
Mirek Ptak pisze:
(...) W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;) ROTFL - i tak zrobią ;) Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx) :) Po nowemu to WE/WW/WU - ostatnio WPI :) |
|
Data: 2009-02-27 22:52:28 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Warszawa | |
Dnia Fri, 27 Feb 2009 22:11:04 +0100, Mirek Ptak napisał(a):
Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx) eee... WZI :] to jest oldschool. :D -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2009-02-28 10:24:40 | |
Autor: neelix | |
Warszawa | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:go9kt6$3g5$1news.onet.pl... *kml* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę. neelix |
|
Data: 2009-03-01 20:34:03 | |
Autor: Piotrek | |
Warszawa | |
Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę. a ty jak zwykle na grupie nic madrego do powiedzenia nie masz tylko sie z polityka przyplatales :) naprawde lepiej robisz jak milczysz bo sie przynajmniej nie osmieszasz :) -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-03-02 19:33:14 | |
Autor: neelix | |
Warszawa | |
Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:goent5$pj3$1opal.futuro.pl... Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę. Uderz w stół a nożyce same się odezwą? ;-) Myślisz, że napisałeś coś mądrzejszego, bo ja chociaż napisałem prawdę? :-) neelix |
|
Data: 2009-03-02 08:46:11 | |
Autor: Mlody | |
Warszawa | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:go9kt6$3g5$1news.onet.pl...
W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;) Już zrobili :P Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :( '87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :) ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" |
|
Data: 2009-02-27 16:16:54 | |
Autor: kml | |
Warszawa | |
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:go8tl6$f9c$2news.task.gda.pl... W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..." Ja nie muszę się z niczego tłumaczyć a jedynie chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że termin "warszawski kierowca" odnosi się najczęściej do jakiegoś burasa, który na nasze nieszczęście znalazł się u nas w mieście. Jeżdzę z warszawskimi numerami i nikt na mnie nie trąbi w innych miastach. -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2009-02-27 16:03:34 | |
Autor: Waldek Godel | |
Warszawa | |
Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:12:54 +0100, kml napisał(a):
Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy. true. W ogóle mało kto w Warszawie jest z Warszawy. Ale akcja będzie dotyczyla tych co jeżdzą w Warszawie a nie rdzennych warszawiaków tylko - więc się zgadza. Ciekawe czy krawężników zapieprzających suką 120/godzinę też ukarają... -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS. |
|
Data: 2009-02-27 15:16:10 | |
Autor: Mario | |
Warszawa | |
krzysiek82 pisze:
Mario pisze:to zatem powinieneś napisać tak: "Zawsze jak przyjeżdżam do Warszawy, wkurzają mnie inni przyjezdni poruszający się po tym mieście. Nie używają kierunkowskazów... itd" :-P To byłoby lepsze uogólnienie, gdyż procentowo przyjezdnych jest więcej jak miejscowych. pozdrawiam mario |
|
Data: 2009-02-27 15:24:11 | |
Autor: Krzysiek Niemkiewicz | |
Warszawa | |
Kolega/żanka krzysiek82 napisał/a:
Idiotę widzisz w lusterku każdego dnia. Jakimi stereotypami? Często niestety bywam w wawie i wiem jacy tam są kierowcy. Oszczędzanie na włączaniu kierunków, zmiana pasa bez patrzenia czy coś na nim No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń. Może po prostu zamiast oceniać obiektywnie, to po prostu jesteś wyczulony na szukanie potwierdzenia Twojej z góry założonej tezy? Ewentualnie jeździsz jak pipa - kiedyś, jak się ofochowałem z moją ślubną i na złość jej jechałem tempem mocno spacerowym (aczkolwiek dozwolonym, w granicach prawa), faktycznie spotkałem się z aktami ostentacyjnego udowadniania mi przez innych kierowców, że im przeszkadzam (siedzenie na zderzaku, zjerzdżanie tuż przed maskę itp). -- Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI -- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ! |
|
Data: 2009-02-27 15:43:50 | |
Autor: krzysiek82 | |
Warszawa | |
Krzysiek Niemkiewicz pisze:
No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń. Może jeździsz tak samo "przepisowo" jak inni którzy są z przepisami na bakier. Ewentualnie jeździsz jak pipa - Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to nie jest. -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-02-27 07:26:45 | |
Autor: slaweks | |
Warszawa | |
On 27 Lut, 15:43, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
Krzysiek Niemkiewicz pisze: To po co osądzasz. Jest takie powiedzenie: kierowcy dzielą się na tych co jeżdzą jak wariaci szybciej ode mnie i na kapeluszników, którzy jeżdżą wolniej ode mnie. |
|
Data: 2009-02-27 16:27:43 | |
Autor: krzysiek82 | |
Warszawa | |
slaweks pisze:
To po co osądzasz. Jest takie powiedzenie: kierowcy dzielą się na tych Ja nie osądzam tylko widzę co się dzieje i wiem jakie potem są tego konsekwencje, i utrata prawka jest najmniej dotkliwą konsekwencją. Bo zabicie człowieka w wypadku drogowym to coś znacznie gorszego. -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-02-27 16:18:38 | |
Autor: kml | |
Warszawa | |
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8uea$60u$1atlantis.news.neostrada.pl... Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to nie jest. news:go8n5t$71c$1nemesis.news.neostrada.pl...> warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka. Bez komentarza. -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2009-02-27 16:26:06 | |
Autor: krzysiek82 | |
Warszawa | |
kml pisze:
Bez komentarza. Generalnie to mam trochę faszystowskie poglądy :) ale cóż wszystko jest winą polaków. -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-02-27 16:33:00 | |
Autor: kml | |
Warszawa | |
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go91al$ne7$1nemesis.news.neostrada.pl... kml pisze: To miło, że zdajesz sobie z tego sprawę. -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2009-02-28 17:24:27 | |
Autor: Piotrek | |
Warszawa | |
No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń. pomimo ze nie przepadam za warszawa to uwazam ze masz racje. ile razy bylem samochodem w warszawie nie zauwazylem zeby warszawiacy jezdzili jakos tragicznie(mimo stereotypow:) ale moze dlatego ze ja na codzien poruszam sie po duzym miescie wiec dla mnie zadna roznica, jak ktos przyjechal z pipidowy dolnej to kazdy wiekszy ruch uwaza za koszmar i nie potrafi sie poruszac w takim ruchu. -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-02-27 16:16:58 | |
Autor: Paweł W. | |
Warszawa | |
, nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.czemu? p. |
|
Data: 2009-02-27 16:19:52 | |
Autor: krzysiek82 | |
Warszawa | |
Paweł W. pisze:
czemu? Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych, więc jadę za nim gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. Co prawda to mogło zdarzyć się w każdym mieście ale zdarzyło się w wawie. Dlatego nie lubie tego miasta, tych zabieganych ludzi i tego syfu który ogarnia mnie tak z każdej strony. -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-02-27 16:44:06 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Warszawa | |
krzysiek82 wrote:
Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych, więc jadę za nim gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. Co prawda to mogło zdarzyć się w każdym mieście ale zdarzyło się w wawie. Dlatego nie lubie tego miasta, tych zabieganych ludzi i tego syfu który ogarnia mnie tak z każdej strony. Bo oczywiscie Warszawa to takie male miasto ze wszyscy mieszkancy znaja sie z policjantami... a ja akcje taka, ze zatrzymalem sie na czerwonym, a ominelo mnie Iveco i przejechalo przez skrzyzowanie, i poszly bluzgi na CB ze sie zatrzymalem przezylem w Lublinie, i co? Lepiej lecz kompleksy albo trolluj gdzie indziej. -- tajemnicze kręgle w zbożu |
|
Data: 2009-02-27 18:04:32 | |
Autor: JG | |
Warszawa | |
krzysiek82 pisze:
Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych, więc jadę za nim gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. Co prawda to mogło zdarzyć się w każdym mieście ale zdarzyło się w wawie. Dlatego nie lubie tego miasta, tych zabieganych ludzi i tego syfu który ogarnia mnie tak z każdej strony.Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje... pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-02-27 18:35:12 | |
Autor: Artur Maślag | |
Warszawa | |
JG pisze:
(...) Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje... I pijaki, bo każdy pijak to złodziej... |
|
Data: 2009-03-02 09:42:53 | |
Autor: Arek (G) | |
Warszawa | |
Artur Maślag pisze:
Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje... A jakby go ktoś wydymał na dworcu to same pedały... A. |
|
Data: 2009-02-27 18:54:15 | |
Autor: Paweł W. | |
Warszawa | |
do jest definjcja "warszawiaka"? więc jadę za nim - źle robisz. gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. - trzeba było dogonić i w morde dać "u nas w wawce tak się robi :-)" p. ps. po czym wnosisz, że policjant warszawiakiem był? |
|
Data: 2009-02-27 22:20:15 | |
Autor: rafikx | |
Warszawa | |
krzysiek82 pisze:
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka. Małomiasteczkowość pije pod pachami? Sołtysie z Glutów Dolnych? Won krowy oporządzać, trollu przebrzydły. PLONK. R. |
|
Data: 2009-02-28 00:21:13 | |
Autor: Pa_blo | |
Warszawa | |
Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go9lea$atf$1inews.gazeta.pl...
Ale z Ciebie tfardziel! Az mu kurde w piety poszlo... hie hie hie Zawolaj Cavalliano on tez lubie plonki rozdawac :) Picasso |
|
Data: 2009-02-28 08:51:26 | |
Autor: rafikx | |
Warszawa | |
Pa_blo pisze:
Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go9lea$atf$1inews.gazeta.pl... Powiem tak: Jestem z Warszawy. Jeżdżę samochodem po całej Polsce. Czasem wkurzają mnie kierowcy z Krakowa, innym razem z Gdańska, zaś rekordy pobijają drajwerzy z byłego województwa włocławskiego. Ale nigdy nie przyszłoby mi do głowy ryknąć na ogólnopolskiej grupie dyskusyjnej, że krakus, gdańszczanin, poznaniak lub wrocławianin jest najgorszym typem polaka. Co w człowieku siedzi za nienawiść, że używa takich sformułowań? Uważasz, że przed chamem, który określa mieszkańców mojego miasta w taki sposób mam kapelusza uchylać i klaskać, bo dobrze prawi? Wolne żarty. R. |
|
Data: 2009-02-28 11:33:06 | |
Autor: Pa_blo | |
Warszawa | |
Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goaqdp$epn$1inews.gazeta.pl...
Troche dystansu... Twoja reakcja jest smieszna... gosc wtyka kij w mrowisko i sie pewnie dobrze bawi. BTW cos w tym jednak jest, w Warszawie jezdzi sie paskudnie i bardzo agresywnie. Przejawow cwaniactwa na drodze jest duzo, zeby nie powiedziec wiecej niz w Poznaniu / Wroclawiu / Katowicach / Gdansku - wybierz sobie. Czy jest to domena Warsiawiakow czy Warszawiakow jest nie do zweryfikowania - ich rejestracje zaczynaja sie na W... Z innej strony, usenet bez expertow, buzdyganow i sumarow bylby strasznie nudny ... ja jeszcze nigdy nie uzylem plonkownicy :) Picasso |
|
Data: 2009-02-28 12:00:40 | |
Autor: rafikx | |
Warszawa | |
Pa_blo pisze:
Wszystko ma swoje granice. Poczucie humoru i dystans również. Twoja reakcja jest smieszna... gosc wtyka kij w mrowisko i sie pewnie dobrze bawi. Wątpliwe poczucie humoru w powiązaniu z wrodzonym chamstwem. BTW cos w tym jednak jest, w Warszawie jezdzi sie paskudnie i bardzo agresywnie. Przejawow cwaniactwa na drodze jest duzo, zeby nie powiedziec wiecej niz w Poznaniu / Wroclawiu / Katowicach / Gdansku - wybierz sobie. Czy jest to domena Warsiawiakow czy Warszawiakow jest nie do zweryfikowania - ich rejestracje zaczynaja sie na W... Przecież ja nie polemizuję z faktem chamstwa i cwaniactwa na drogach Warszawy. Jest i zapewne będzie do czasu, kiedy samochód stanie się czymś oczywistym w życiu Polaków, nie zaś zdobyczą ostatniego pokolenia. Z innej strony, usenet bez expertow, buzdyganow i sumarow bylby strasznie nudny ... ja jeszcze nigdy nie uzylem plonkownicy :) Warto. Spróbuj. Lżej się żyje ;) R. |
|
Data: 2009-02-28 10:20:32 | |
Autor: neelix | |
Warszawa | |
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8n5t$71c$1nemesis.news.neostrada.pl... warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka. To nie jest kwestia Warszawiaka tylko prawdopodobnie buraka, który ściągnał do stolicy za robotą. Z obserwacji widać, że najgorsi są z rejestracją WE. Ci nie stosują się do żadnych przepisów. Samo użycie kierunkowskazu napawa ich obrzydzeniem. Za WE jest chyba WA. neelix |
|
Data: 2009-02-28 12:11:50 | |
Autor: jerzu | |
Warszawa | |
On Sat, 28 Feb 2009 10:20:32 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:
Za WE jest chyba WA. WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez przyjezdnych, choć nie tylko. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu |
|
Data: 2009-02-28 16:37:58 | |
Autor: Artur Maślag | |
Warszawa | |
jerzu pisze:
On Sat, 28 Feb 2009 10:20:32 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote: To taki mały przykładzik, że uogólnienia przytoczone w tym wątku są funta kłaków nie warte, a służą tylko i wyłącznie poprawianiu własnego ego :) |
|
Data: 2009-03-02 01:09:09 | |
Autor: JG | |
Warszawa | |
jerzu pisze:
WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut wKażdy ma jak widać inne obserwacje. Dla mnie - rodowitego warszawiaka - najwięksi cwaniacy to WJ i WH, czyli Targówek / Praga Płn. ;) pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-03-02 08:55:10 | |
Autor: Mlody | |
Warszawa | |
Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gof83n$io7$1inews.gazeta.pl...
jerzu pisze: A ja mam owocową rejestrację (WND) i moim skromnym zdaniem najbardziej denerwujący są tacy z rejestracją z innego województwa co od dawna mieszkają w Warszawie, ale nauczyli się wykorzystywać obcą blachę do cwaniactwa udając "zagubinych" i jeżdżą nie z tego pasa co rzeba i udają że miasta nie znają... Największe chamstwo na drogach na jakie trafiłem to jak pojechałem firmowym Fiatem Punto w leasingu (blacha WI) do Katowic, tam to przejawów kultury i uprzejmości się naoglądałęm i nasłuchałem na CB... Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :( '87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :) ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" |
|
Data: 2009-03-02 19:36:29 | |
Autor: neelix | |
Warszawa | |
Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gof83n$io7$1inews.gazeta.pl... jerzu pisze: Może masz szczęście nie mieć do czynienia z WE czego Ci nadal życzę. neelix |
|
Data: 2009-03-02 19:35:05 | |
Autor: neelix | |
Warszawa | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qt6iq4hlj8vhd1ibd7uldiavhdrjp02dl44ax.com... On Sat, 28 Feb 2009 10:20:32 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote: Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to WE. -- Pozdrawiam neelix |
|
Data: 2009-03-02 19:41:10 | |
Autor: Paweł W. | |
Warszawa | |
Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest toNo i rejestracje WE ma jadna z firm leasingowych i na bank kilka osób, które je użytkuje nie mieszka na Mokotowie bo osobiście ich znam ;p p. |
|
Data: 2009-03-02 21:16:10 | |
Autor: jerzu | |
Warszawa | |
On Mon, 2 Mar 2009 19:35:05 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:
Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to WE. Strzeż się, ja też mam WE. A z Mokotowa nie jestem. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu |
|
Data: 2009-03-03 14:21:21 | |
Autor: neelix | |
Warszawa | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mjfoq417ers8mvceos8b125rej8hpmisii4ax.com... On Mon, 2 Mar 2009 19:35:05 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote: A ja nie mam nic do Mokotowa, tylko do buraków drogowych. Niestety przeważa WE. Jeśli oni tak jeżdżą po Polsce to nic dziwnego, że Warszawiaków nie lubią. neelix |
|