Warszawa

Data: 2009-02-27 14:15:11
Autor: Czarek Daniluk
Warszawa

news:go8k4a$64g$1news.onet.pl...

Warszawiacy .. zalapaliscie sie

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/uwaga-duza-akcja-policji,1266725

A ja powiem tylko jedno - niech się wezmą za kretynów przejeżdżających
skrzyżowania na czerwonym świetle.
Ostatnio obserwuję zwiększanie się kierowników dla których czerwone światło
nic nie znaczy - wręcz powoduje wciśnięcie pedału gazu żeby szybciej
przelecieć.
Wystarczyłoby postawić za paroma krzyżówkami patrole nawet piesze i przy
każdej zmianie świateł mieliby conajmniej jednego klienta.

Pozdrawiam !!

PS:
Dzisiaj na trasie z Targowej na Zajączka naliczyłem conajmniej dwóch takich
klientów - ja hamulec zatrzymuję się a tu obok mnie gaz do dechy i już na
chamskim czerwonym polecieli ;) w tym jeden to była złotówa.

Data: 2009-02-27 14:17:34
Autor: krzysiek82
Warszawa
Czarek Daniluk pisze:
  > A ja powiem tylko jedno - niech się wezmą za kretynów przejeżdżających
skrzyżowania na czerwonym świetle.

Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania. Jeszcze żaden delikwent nie protestował, wszyscy płacą. Szkoda tylko, że ta kasa nie trafia do mojej kieszeni.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 15:29:46
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Warszawa
Kolega/żanka krzysiek82 napisał/a:
Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę,
odrazu  klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się
tego trochę  nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania.

ORMO żyje!

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-02-27 15:37:45
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <kn(usun_to)@post.pl> napisał w wiadomości news:49a7f90e$1news.home.net.pl...
[...]

Nie ORMO tylko TROLL a Ty go jeszcze dokarmiasz :P

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-02-28 17:29:01
Autor: Piotrek
Warszawa
Nie ORMO tylko TROLL a Ty go jeszcze dokarmiasz :P

troll nie troll ale gdyby tak sie naprawde zachowywal to w pelni popieram.
widze ze sie burza tutaj jakies male ludziki ze to donoszenie, ze to ormo, ale cos ewidentne lamanie prawa powinno podowodwac jakies konsekwencje.
jazda na czerwonym jest akurat niebezpieczna i powinno sie ja karac a ze policja tego nie robi no to coz, sami powinnismy jakos im pomoc.
podobnie jak jazda pasem dla busow, parkowanie na miejscach dla inwalidow itd itp.

coz jak ktos jest burakiem to trzeba go wychowywac batem(w tym wypadku policja), jak ktos to uwaza za donoszenie(w negatywnym znaczeniu) to cos ma nie tak z glowa

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-27 19:44:25
Autor: jerzu
Warszawa
On Fri, 27 Feb 2009 14:17:34 +0100, krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl>
wrote:

Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania.

Nie myślałeś nigdy o wstąpieniu do policji?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-02-27 20:03:01
Autor: kml
Warszawa

wrote:

[...]

Nie przeszedł testów dopuszczających do testów.

Sory, nie mogłem sie powstrzymać :)))

kml

Data: 2009-03-02 09:02:41
Autor: Mario
Warszawa

wrote:

[...]

heh, to może chociaż do Straży Wiejskiej?
a jak tez nie przejdzie testów to do ochrony w markecie ;-)

Sory, nie mogłem sie powstrzymać :)))

ja tez :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-02 09:13:38
Autor: krzysiek82
Warszawa
Mario pisze:
[...]

Nigdy mnie do policji nie ciągnęło, policja ma zbyt małe uprawnienia :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-02 09:42:43
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gog4mq$srb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mario pisze:
[...]

Ta jest, wyrwij chwasta!

kml

Data: 2009-02-27 22:03:18
Autor: fajnefele
Warszawa

[...]

Jak to mówi Franc Maurer "..jak taki zaczyna od kapowania to gdzie kończy..". Ja nic nie mam przeciwko społeczeństwu obywatelskiemu, ale to mi śmierdzi domorsłym strażnikiem texsasu. Geez. Aż strach na ulicę wyjechać, pijani kierowcy, szaleni PH, do tego cała masa "nauczycieli" i regulatorów ruchu ,a teraz domorosły wideorejestrator.
TROL

Data: 2009-02-27 22:53:03
Autor: N1
Warszawa
krzysiek82 pisze:
[...]

Za późno się urodziłeś, za komuny to zarobiłbyś kasę na filmowaniu i donoszeniu.

Warszawa