Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.

Data: 2013-03-11 16:37:52
Autor: hisjusz
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html

praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co będzie robił?

Data: 2013-03-11 16:43:35
Autor: J.F
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
Użytkownik "hisjusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html

No no ... takie dwie awarie naraz ?
Hamulce byly tylko pretekstem, czy ich awaria byla powiazana np z zatruciem wnetrza CO, czy tak sie zdenerwowal po awarii ?

praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co będzie robił?

zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.

J.

Data: 2013-03-11 16:49:44
Autor: hisjusz
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.

zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.

J.

Tak! Pół załogi, co dożyła do 65r życia będzie sprzątać zajezdnie. Może zostać również bezdomnym i żywic się w Caritasie.

Data: 2013-03-11 16:58:10
Autor: J.F
[...]

Tylko przez dwa lata. Jeszcze zabraknie, chyba ze niektorzy wczesniej przejda.

Poza tym ... zakladam ze on badania lekarskie wazne mial.

J.

Data: 2013-03-11 17:13:22
Autor: hisjusz
W dniu 2013-03-11 16:58, J.F pisze:
[...]

Czytałeś komentarze? Kilka złotych i zawsze się ktoś znajdzie co badania lekarskie podpisze. Jak robiłem prawo jazdy wpłacało się po 30 zł i przechodziło się badania lekarskie zaocznie;] Lekarza na oczy nie widziałem;] O co zadyma teraz jest z przeglądami rejestracyjnymi, w większości to pic na wodę Pan da Pan ma.Co miał chłop robić jak całe życie jeździł?

Data: 2013-03-11 17:18:33
Autor: Maciek
W dniu 2013-03-11 16:49, hisjusz pisze:
Tak! Pół załogi, co dożyła do 65r życia będzie sprzątać zajezdnie. Może zostać również bezdomnym i żywic się w Caritasie.
Caritas?? Może w zimie. Przecież jest szczaw i mirabelki :->

Maciek

Data: 2013-03-11 16:44:37
Autor: hisjusz
W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
[...]

Pora się zacząć rozglądać w około czy coś nie jest na auto pilocie.Dobre komentarze poniżej:

" Jestem kierowcą tira i mam zamiar pracować do 67 jak dożyję. Miałem już dwa lekkie zawały ale dalej pracuję. W moim wieku ciężko się przebranżowić. A przecież jeść trzeba. A że kiedyś przewożąc gaz dostanę zawał rozwalę pół dzielnicy.... Pewnie pojawi się zajawka na onecie i będzie o czym gadać. "

" ciekawe że ledwo wyjechał i hamulce się popsuły i jeszcze chłopina zasłabł z tego faktu, pewnie było tak jak wcześniej wspomniano kierowca pokłócił się o stan autobusu, następnie wyjechał w trasę i widząc że nie da się jechać wezwał autobus zastępczy lecz dyspozytor od serca powiedział mu kilka słów i facet dostał zawału z nerwów, taka wersja jest najbardziej prawdopodobna a nie że autobus prawie nówka wyjechał i się zepsuł a potem kierowca umiera."

" Raczej powinno się pomyśleć o ochronie pracowników. Powinien być zakaz pracy powyżej 8 godzin dla kierowców przewozów zbiorowych w ruchum miejskim. Mój mąż jest kierowcą autobusu w Warszawie. Jak ię popatrzy na jego grafik to ma co najmniej 5 razy w miesiącu 9-10 godzin. Do tego dochodzi dojazd do pracy, oraz praca w systemie zmianowym. Ludzie są przemęczeni. Jak ma się znajomości to można dostać fajne linie na których są długie postoje. Są linie na których praktycznie nie ma postoi dłuższych niż 2-5 minut, bo to co w teorii powinno być traci się w korkach. Do tego wozy nigdy nie są sprawne w 100%. Zawsze jakaś usterka się znajdzie. Przy zgłaszaniu słyszy że "ten typ tak ma". Jak nie chce wyjechać niesprawnym wozem to słyszy że jest to odmowa wykonania obowiązków służbowych i już może sobie szukać nowej pracy. Na zwolnieniu nie był od 3 lat. Jeździ nawet z gorączką, bo szef mu powiedział że "jeszcze jedno zwolnienie to się pożegnamy". Chociaż są oczywiście tacy "swoi" którzy nie mają z tym problemów. Może wart spradzić czy ten człowiek na coś się nie leczył i nie zrezygnował z dalszego leczenia ze względu na pracę (wizyty u lekarzy trzeba jakoś połączyć z pracą, a pobyty w szitalu nie są mile widziane)
"

"rawda jest taka że każdy boi się iść do lekarza bo leki drogie a L4 nie wchodzi w grę bo zaraz zwalniają. Ludzie coraz częściej będą umierać z tak zwanych przyczyn naturalnych bo po prostu nie będzie ich stać na leczenie. Wszędobylskie umowy śmieciowe mało tego że za minimalne stawki 1500zł to jeszcze nie płacą od pracownika żadnych składek. Jak się komuś coś nie podoba to ... tam są drzwi. Ceny za leki kosmiczne np. Keppra lek na padaczkę fakt dobry ale co z tego skoro ludzi chorych na nią nie stać kosztuje po zniżce 240zł to jest prawie połowa najniższej renty. Są leki jak Zavesca (choroba Niemanna Picka typ C.) którymi leczenie tygodniowe kosztuje po 12tyś zł i jest nie refundowane w Polsce. Nie podanie takiego leku dziecku przez miesiąc skutkuje całkowitym inwalidztwem a w rezultacie śmiercią . Tak to wygląda ludzie będą coraz częściej umierać na ulicy i w pracy. "

Data: 2013-03-11 15:46:00
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisał:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html

praca kierowcy autobusu do 67 r życia,

a jak ma 65 to się to jakoś znacząco różni?

jak nie przejdzie badań to co będzie robił?

a jak nie przejdzie mając 40 to co będzie robił? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-11 16:56:32
Autor: hisjusz
napisał:

[...]

Czy ty masz takie same możliwości ciała jak 15 latek? Zrobisz tyle pompek? Pobijesz szpilkę?Zapytaj Gołoty czemu już nie boksuje jak za dawnych lat;]

Mając 40 lat można wiele zmienić. Mając 60 lat i zrytą banie przez stresującą pracę każdego dnia już nie wiele.

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twoją rodziną na pokładzie?;] najlepiej w długą trasę;]

Data: 2013-03-11 16:35:45
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.

napisał:

[...]

pytałem Cię o porównanie między 65 a 67. bo teraz mając 65 mogą. A od odsiewania są badania okresowe

[...]

tak, moja matka ma trochę więcej i jeździ z moimi dziećmi

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-11 17:43:22
Autor: hisjusz

napisał:

[...]

odsiewania sÄ… badania okresowe

[...]

Tak w 600 km trasy zapewne jeździ z tymi dziećmi a z rana robi 50 pompek na lewej ręce i 50 na prawej.

Data: 2013-03-11 16:45:22
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.

napisał:

[...]

tak.

a z rana robi 50 pompek
na lewej ręce i 50 na prawej.

nie i nigdy nie robiła

a odniesiesz się do 65/67? Czy będziesz konsekwentnie unikał bo to niewygodne?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-11 17:54:57
Autor: szufela
[...]

Hehe, do odwaznych swiat nalezy :)

praca kierowcy autobusu do 67 r życia,

a jak ma 65 to się to jakoś znacząco różni?

a odniesiesz się do 65/67? Czy będziesz konsekwentnie unikał bo to
niewygodne?

ROTFL Uwazasz, ze roznica w wydolnosci organizmu miedzy 50 a 52 latkiem jest taka sama jak miedzy 65 a 67 latkiem ?

sz.

Data: 2013-03-11 17:41:40
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 17:54:57 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

[...]

to, że sam nie umiesz to nie znaczy, że nie ma takich co umieją

[...]

a skąd wziąłeś 50-52? bo dyskusja zaczęła sie od jeczenia jak to kiepsko będzie jak kierowcy będą mieć 67.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-12 20:58:54
Autor: ZIWK
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
W dniu 2013-03-11 17:45, masti pisze:

a odniesiesz siê do 65/67? Czy bêdziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?

Nie odpowie bo brak rzeczowych argumentów oraz instrukcji poza oczywistym "fszystko pszes Tusku i pe³o"

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-03-12 21:34:24
Autor: szufela
[...]

Czego nie zrozumiales, ze starsi ludzie nie sa stworzeni do wykonywania odpowiedzialnych, wymagajacych precyzji, doskona³ego refleksu i podatnych na duzy stres zawodów ?
Za 5 czy 10  lat jak podnios± wiek em do 70  to bedziesz pierdolil, ze 67 - 70 to zadna roznica, jak teraz 65-67.

sz

Data: 2013-03-13 00:19:58
Autor: ZIWK
W dniu 2013-03-12 21:34, szufela pisze:
[...]

Ja próbuje dyskutowaæ - a twój brak argumentów i wulgaryzmy powoduj± ¿e jedyne co potrafisz to "a u was murzynów bij±"...

Dzisiaj formalny wiek emerytalny dla kierowców zawodowych wynosi u nas 65 lat.
W Szwecji bez specjalnych protestów w³a¶nie podnosz± do 75...

Tak wiem, zimno konserwuje a u tych wyzyskiwaczy po 70 to siê ju¿ m³odnieje...

Data: 2013-03-13 01:32:51
Autor: szufela
[...]

ROTFL.
Szwecja posiada elastyczny wiek emerytalny. Moga przechodzic po 61 i pracowac do 67 jesli chca
Szwedow ktorzy pracuja po 65 roku jest 7,8%.
Tak wiec nie sadze, zeby w stresujacych zawodach szedzi pracowali dluzej niz do 65 roku zycia.

Co do 75 lat to palnal ich premier po czym szybko sie z tego wycofal, gdy zrobiono sondaze i rozne konsultacje.
81% kobiet bylo przeciwnych i 65% mezczyzn
86% prac fizycznych bylo przeciwnych i 72% umyslowych
Tylko 7% badanych uwazalo, ze wiek em. powinien byc podniesiony do 75 lat, to faktycznie bez specjalnych protestow. :)

W dodatku Polska to nie Szwecja, tu w wiekszosci zycie to walka i stres a tam wysoki socjal i malo zmartwien co ma wplyw na psyche i zdrowie. Miedzy innymi stad srednia zycia wyzsza o kilka lat.

To tyle jesli chodzi o moj brak argumentow, wiec pozwol odpowiem ci jednak wugarnie:
Skoncz pier....c.

sz.

Data: 2013-03-13 12:01:04
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 01:32:51 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

To tyle jesli chodzi o moj brak argumentow, wiec pozwol odpowiem ci
jednak wugarnie: Skoncz pier....c.

i to są Twoje jedyne argumenty. Odpowiesz w końcu na pytanie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-13 13:58:38
Autor: szufela
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
i to sÄ… Twoje jedyne argumenty.

 LOL

Odpowiesz w końcu na pytanie?

Jakie sieroto pytanie ?
Dlaczego jazda z predkoscia 50km/h na autostradzie grozi mandatem ?

sz.

Data: 2013-03-13 14:29:39
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.

Data: 2013-03-13 15:43:51
Autor: hisjusz
napisał:

[...]

Ktoś na Policje i Straż pożarną zaczął mendzić że tak szybko odchodzą na emeryturę.

Data: 2013-03-13 14:54:24
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.

napisał:

[...]

emeryturÄ™.

znowu uciekasz. typowe

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-13 19:05:09
Autor: szufela
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
"a skąd wziąłeś 50-52? bo dyskusja zaczęła sie od jeczenia jak to kiepsko
będzie jak kierowcy będą mieć 67."

Nie wazne skad. Nie musial byc akurat taki przedzial. Mogl byc inny ale nie kazdy !
Pomysl troche.
Chodzi o niestwarzanie precedensu do podwyzszania stale wieku dla specyficznych zawodow. Niestety jest ich duzo i to jest problem.
Tu masz bardzo prosty i znany przyklad jak do tego podchodzi sie w naszym kraju:
http://lotniczapolska.pl/Samolot-LOT-u-zatrzymany-na-Heathrow-- Bo-piloci-byli-za-starzy,23592

sz.

Data: 2013-03-13 18:38:57
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 19:05:09 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

"a skąd wziąłeś 50-52? bo dyskusja zaczęła sie od jeczenia jak to
kiepsko będzie jak kierowcy będą mieć 67."

Nie wazne skad. Nie musial byc akurat taki przedzial. Mogl byc inny ale
nie kazdy ! Pomysl troche.

nie rozmawialiśmy o innym

[...]

jest przymus pracy w zawodzie do końca życia?
(sprawdzić czy nie Papież)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-13 16:02:41
Autor: hisjusz
W dniu 2013-03-13 00:19, ZIWK pisze:
[...]

Hitler te¿ powiedzia³ ¿e ¿ydzi ¼li i nikt nie dyskutowa³;/

Data: 2013-03-11 17:09:35
Autor: szufela
[...]

Nie wytlumaczysz, to malo kumaty gosc :/

sz.

Data: 2013-03-11 17:34:30
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-11 16:56, hisjusz pisze:
Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twoją
rodziną na pokładzie?;] najlepiej w długą trasę;]

Cóż, mój dziadek czy ojciec to już dawno w lepszym świecie, ale
teść jak najbardziej jeździ i ma więcej lat niż 67. Mistrzem kierownicy
nie jest, ale spokojnie - daje radÄ™.

Data: 2013-03-11 17:41:16
Autor: szufela
[...]

Stryj mojej zony ma 83 i tez jeszcze wsiada do auta, ale nie wozi 100 osob w autobusie.

sz.

Data: 2013-03-11 18:02:44
Autor: hisjusz
W dniu 2013-03-11 17:41, szufela pisze:

[...]

Koło mnie tez jest facet który ma powyżej 70 lat, prawo jazdy z z uprawnieniami do jazdy autobusami i wsiada za kierownicę osobówki. Widziałem go już w akcji jak skręcają w prawo z lewego pasa lądował na prawym, i tylko refleks kierowcy jadącego na prawym powstrzymał od wypadku. Gdy zapala swojego Poloneza zawsze się dziwie jak to się jeszcze nie rozpadło. Odpala wóz i daje od razu na max obroty. Ledwo chodzi ale jeździ. Więc się da, pewnie!

Data: 2013-03-11 20:03:33
Autor: ToMasz
Warszawa 55-letni kierowca (polityka+ekonomia)
W dniu 11.03.2013 18:02, hisjusz pisze:
Strażak godząc się być strażakiem, wie co mu grozi. Górnik tak samo. Każdy zawód ma jakieś obciążenia fizyczne i psychiczne. Niektórzy jednak są bardziej uprzywilejowani niż reszta społeczeństwa. kto ich żywi na wcześniejszej emeryturce? No Wy panowie. Podobnie jest z tym kierowcą. Praca do 67 roku zycia bo co? Bo Państwo nie da emeryturki? A może by się Państwo wypchało emeryturką i pozwoliło samemu zdecydować kiedy skończę prace zawodową i zacznę dozgonne wakacje? No nie, dlaczego? Bo Państwo musi miec naszą frosę, na nasze zachcianki, typu darmowe(teoretycznie) lecznictwo, szkolnictwo, zasiłki, dodatki....

Nikt z Was tego nie kuma? 67 rok, to wynik ekonomi, jedyna realna szansa na finansowanie emerytur z zusu. to nie kaprysik tego czy innego polityka. Jak chcecie to zmienić, to zróbcie wszystko aby zniknął zus, dla dobra swoich dzieci. aby Wasze emertury wypłacały prywatne firmy

ToMasz

Data: 2013-03-11 21:18:18
Autor: ZIWK
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
W dniu 2013-03-11 16:46, masti pisze:
Dnia piêknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siê to jako¶ znacz±co ró¿ni?
Politycznie - TAK
Fizycznie - nie - ka¿dy organizm starzeje siê inaczej..

jak nie przejdzie badañ to co bêdzie robi³?

a jak nie przejdzie maj±c 40 to co bêdzie robi³?

No to obni¿my wiek emerytalny do 25 lat... albo i mniej -
syn znajomej dosta³ zawa³u maj±c 16-lat.

Data: 2013-03-12 00:26:45
Autor: PlaMa
W dniu 2013-03-11 21:18, ZIWK pisze:

No to obni¿my wiek emerytalny do 25 lat... albo i mniej -
syn znajomej dosta³ zawa³u maj±c 16-lat.

ja dostajê k***cy w swojej pracy w wieku 30 lat - proszê o wcze¶niejsz± emeryturê!

Data: 2013-03-11 17:14:46
Autor: J.F
[...]

Akurat znam taki jeden przypadek ... zaslabniecie za kierownica, potem rak, chemioterapia, czlowiek tak slaby ze spacerkiem boi sie chodzic .... lekarz w ZUS mu zaswiadczenia ze sie nie nadaje do pracy nie chce wydac, a lekarz MP zaswiadczenia ze sie nadaje tez nie chce wydac.
No i pieniedzy nie ma.
Nic tylko miedzy Wiejska a ministerstwami jezdzic.

Obysmy zdrowi i bogaci byli ..

[...]

Kto wie ...

J.

Data: 2013-03-11 18:10:38
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-11 17:14, J.F pisze:
Użytkownik "hisjusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
(...)
[...]

Mogło tak być.

Poniżej linki do wypadku bardziej spektakularnego (o tym na grupie
nie było, przecież to nie sensacja):
http://www.tvsierpc.pl/36,187-dramat_w_studziencu.______________zmarla_druga_dziewczynka..html
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/studzieniec-paulinki-zginey-jadac-na-konkurs_311217.html

Kto zna miejsce to wie, że oznakowanie stosowane jest, a ludzie
jeżdżą różnie (mimo tego, że widać jak na dłoni, że zwolnić warto).
Szkoda mi dzieciaków i rodziców.

Data: 2013-03-12 00:24:00
Autor: PlaMa
W dniu 2013-03-11 16:44, hisjusz pisze:

praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co
będzie robił?
Pora się zacząć rozglądać w około czy coś nie jest na auto pilocie.Dobre
komentarze poniżej:

o co Ty człowieku lobbujesz? O wcześniejsze emerytury dla kierowców? Chyba Was wszystkich już pogięło... Moim zdaniem to powinni odebrać te emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat.

Po prostu aż mnie mierzi jak słyszę sugestie "zróbmy wcześniejsze emerytury dla kierowców, oni mają taką trudną pracę" - a kto kurde nie ma trudnej pracy?!

Data: 2013-03-12 10:59:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Hello PlaMa,

Tuesday, March 12, 2013, 12:24:00 AM, you wrote:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co
bêdzie robi³?
Pora siê zacz±æ rozgl±daæ w oko³o czy co¶ nie jest na auto pilocie.Dobre
komentarze poni¿ej:
o co Ty cz³owieku lobbujesz? O wcze¶niejsze emerytury dla kierowców?
Chyba Was wszystkich ju¿ pogiê³o... Moim zdaniem to powinni odebraæ te
emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat.
Po prostu a¿ mnie mierzi jak s³yszê sugestie "zróbmy wcze¶niejsze
emerytury dla kierowców, oni maj± tak± trudn± pracê" - a kto kurde nie
ma trudnej pracy?!

Tu nie chodzi o trudn± pracê tylko o bezpo¶rednie zagro¿enie dla
zdrowia i ¿ycia ludzi.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-12 10:06:40
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 10:59:35 +0100 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

Tu nie chodzi o trudną pracę tylko o bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia
i życia ludzi.

ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy się nadaje są badania okresowe. Jeśli nie działają to trzeba je poprawić a nie robić wcześniejsze emerytury.

To dla programistów też zróbmy wcześniejsze emerytury. bo jak się pomyli to może źle zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie. To jeszcze większe bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-12 11:29:39
Autor: szufela
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy siÄ™ nadaje sÄ… badania
[...]

Inteligencją to ty nie grzeszysz w dalszym ciągu chłopie :)
Systemy w samolotach to nie gry java na telefon, potrafia byc testowane latami.

sz.

Data: 2013-03-12 10:41:59
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 11:29:39 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

[...]

a wiesz co to jest to włochate co Cię gryzie w dupę?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-12 13:20:59
Autor: hisjusz
[...]

To się Pan ładnie przedstawił przed milionami słuchaczy.

Data: 2013-03-12 13:21:49
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 13:20:59 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisał:

[...]

powiedział ktoś nieznający jednego z najstarszych memów usenetu.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-12 13:20:03
Autor: hisjusz
Mandziejewicz napisał:

[...]

Te mądrala. Patrz jak mięso badają co je jesz http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Wynik-prowokacji-dziennikarskiej-weterynarz-przyjal-prezent-od-zakladow-Viola,wid,15404658,wiadomosc.html?ticaid=110375
dziś PINIĄDZ kochany rządzi kilka złotych i wiele kupisz. Widział ja ostatnio że nawet dowód osobisty z wpisami w systemy można kupić za przystępną cenę 10 000 pln więc o czym ty mówisz?!

To dla programistów też zróbmy wcześniejsze emerytury. bo jak się pomyli
to może źle zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
To jeszcze większe bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi

Tacy co to robią zarabiają taki hajs że pier#$# emeryturę w "" rozejrzyj się po ogłoszeniach prasowych CHOPAK!

Data: 2013-03-13 02:00:07
Autor: J.F.
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia Tue, 12 Mar 2013 10:06:40 +0000 (UTC), masti napisa³(a):
To dla programistów te¿ zróbmy wcze¶niejsze emerytury. bo jak siê pomyli to mo¿e ¼le zaprogramowaæ system kontroli lotów albo komputer w samolocie. To jeszcze wiêksze bezpo¶rednie zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzi

Jak programista zaslabnie na stanowisku pracy, to program bedzie musial
dokonczyc inny programista, i ryzyka tu nie ma.
Jak kontroler zaslabnie, to do czasy zastapienia nikt nie kieruje
samolotami, i jest zle ..
J.

Data: 2013-03-13 18:33:58
Autor: John Ko³alsky
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Je¶li wystarczy jeden kontroler na wszystkie l±duj±ce samoloty a pilotów na ka¿dy samolot potrzeba dwóch to widaæ nie ma problemu zas³abniêcia kontrolera

Data: 2013-03-12 13:17:14
Autor: hisjusz
W dniu 2013-03-12 00:24, PlaMa pisze:
[...]

Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobrażasz sobie strażaka bez sił co w wieku 60 lat wyciąga Cie z 10 piętra płonącego mieszkania? Wyobrażasz sobie Policjanta z prewencji który za szmaty wyciąga z twego mieszkania 20 letniego złodzieja co robi dziennie 200 pompek i okłada szpilkę?

Ta! nauczyciele do 67 r pewnie już totalnie durnota będzie wychodzić z stamtąd, może najlepiej zamknąć szkoły, żadnych kosztów na szkolnictwo jak w afryce.Czym ziarnko za młodu nasiąknie... wystarczy popatrzeć co się teraz dzieje w szkołach gdzie każdy co ma więcej oleju w głowie i sił spierdala od zawodu bo gówniano płacą i nie ma żadnego posłuchu w społeczeństwie bo gówniane ciuchy noszą za swoją gównianą płacę.

Data: 2013-03-12 13:22:51
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 13:17:14 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisał:

[...]

czy gdzieś istnieje nakaz pracy w jednym zawodzie do końca życia?
A chciałbyś oglądać na okładce playboya 60 letnia modelkę? Przecież nie jest jeszcze na emeryturze.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-12 16:42:25
Autor: hisjusz
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.

Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobrażasz sobie strażaka bez sił co w
wieku 60 lat wyciąga Cie z 10 piętra płonącego mieszkania?

Masz tu chłopinę http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019381,title,Policjant-zastrzelony-w-czasie-kontroli-drogowej,wid,15406355,wiadomosc.html?ticaid=110379&_ticrsn=3
co dopiero w wieku 60 lat miał by się szarpać z 25 letnim lekko atletą.

> czy gdzieś istnieje nakaz pracy w jednym zawodzie do końca życia?
> A chciałbyś oglądać na okładce playboya 60 letnia modelkę? Przecież nie
> jest jeszcze na emeryturze.

Pół życia był Policjantem a teraz pójdzie do piekarni na praktykę i będzie piekł chleb.

Data: 2013-03-12 15:49:11
Autor: masti
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 16:42:25 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisał:

[...]

no i co z tego wynika? Jaki to ma zwiÄ…zek z 65 kontra 67 letnim kierowcÄ…?

a czemu nie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-13 00:20:29
Autor: Gotfryd Smolik news
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
On Tue, 12 Mar 2013, masti wrote:

Dnia piêknego Tue, 12 Mar 2013 16:42:25 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

Pó³ ¿ycia by³ Policjantem a teraz pójdzie do piekarni na praktykê
i bêdzie piek³ chleb.

a czemu nie?

  Zupe³nie ju¿ abstrahuj±c od faktu, i¿ w tej¿e policji jest ca³kiem
sporo roboty o innym charakterze, "papierkowej" nie wy³±czaj±c,
a do której do¶wiadczenie ze sposobu "sk±d te papierki siê bior±"
nie zawadzi, a przeciwnie.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-11 19:52:47
Autor: Tomasz Finke
[...]

Za kilka lat autobusy miejskie mog± ju¿ nie potrzebowaæ kierowców:

http://www.spidersweb.pl/2013/03/jurek-samochod-autonomiczny.html

Taksówki - mo¿e dopiero za >10.

T.

Data: 2013-03-11 20:08:24
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-03-11 19:52, Tomasz Finke pisze:
W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co
bêdzie robi³?

Za kilka lat autobusy miejskie mog± ju¿ nie potrzebowaæ kierowców:

To ju¿ dzisiaj bez problemu by siê da³o wprowadziæ - kwestia ceny.

http://www.spidersweb.pl/2013/03/jurek-samochod-autonomiczny.html

Taksówki - mo¿e dopiero za >10.

Ach- >10? Tak, to zapewne prawda :>

Data: 2013-03-11 20:07:21
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 11 Mar 2013, hisjusz wrote:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ
to co bêdzie robi³?

  Przecie¿ to jest ¼le zadane pytanie.
  Wiesz od czego "projekt 67" (maj± ju¿ parê lat) zacz±³ rz±d niemiecki?

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-11 23:24:27
Autor: Gotfryd Smolik news
[...]

....ustalenia listy stanowisk na których nie wolno zatrudniaæ
ludzi bodaj <55 lat (dok³adnie nie pamiêtam)
  Powa¿nie, maj± takie ograniczenie.
  Jasne ¿e nie zapewnia to 100% miejsc pracy dla tych, którzy
z ró¿nych przyczyn nie mog± tego robiæ co przez poprzednie
30 lat, ale przynajmniej *czê¶æ* problemu zdejmuje.
  Tak, owszem, w ten sposób pozbawieni zostaj± ma³o wymagaj±cych
stanowisk "m³odzi prosto po szkole", ale wygl±da to logicznie.

  A mechanizmy z postaci "¶wiadczeñ wyrównawczych" znane by³y
przed wojn±. Zak³ad mia³ interes w dotowaniu swoich pracowników
(a nie u konkurencji) ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-12 12:27:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
hisjusz, Mon, 11 Mar 2013 16:37:52 +0100, pl.misc.samochody:
praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co bêdzie robi³?

No patrz. A ja bym chêtnie komu¶ zap³aci³ za wykoszenie trawnika przed moim
domem, tylko chêtnych do pracy brak.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2013-03-12 13:34:00
Autor: hisjusz
[...]

Daj og³oszenie na gumetree zobaczysz ilu chêtnych zg³osi siê do strzy¿enia trawnika. Wiem bo dawa³em og³oszenia do pracy, na 10 dzwoni±cych (w ci±gu 30 minut od pojawienia sie og³oszenia) do pracy przychodzi³o 8 -2 zwykle marudy.80% skuteczno¶ci uwa¿am za niez³y wynik.

Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.