Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.

Data: 2013-03-12 12:27:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
hisjusz, Mon, 11 Mar 2013 16:37:52 +0100, pl.misc.samochody:
praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co będzie robił?

No patrz. A ja bym chętnie komuś zapłacił za wykoszenie trawnika przed moim
domem, tylko chętnych do pracy brak.

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-03-12 13:34:00
Autor: hisjusz
[...]

Daj ogłoszenie na gumetree zobaczysz ilu chętnych zgłosi się do strzyżenia trawnika. Wiem bo dawałem ogłoszenia do pracy, na 10 dzwoniących (w ciągu 30 minut od pojawienia sie ogłoszenia) do pracy przychodziło 8 -2 zwykle marudy.80% skuteczności uważam za niezły wynik.

Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.