Warszawa - Armii Krajowej

Data: 2017-08-14 17:12:00
Autor: Uncle Pete
Warszawa - Armii Krajowej
On 2017-08-13 23:52, radekp@konto.pl wrote:
Warszawiacy, możecie mi powiedzieć po co na Armii Krajowej (czy raczej chyba
DK7?) zbudowano takie żebrowane zadaszenie nad drog±? :)

To takie poł±czone ze sob± na górze ekrany akustyczne.

Data: 2017-08-14 17:28:39
Autor: radekp@konto.pl
Warszawa - Armii Krajowej
Mon, 14 Aug 2017 17:12:00 +0200, w <omsejv$hkp$1@node2.news.atman.pl>, Uncle

On 2017-08-13 23:52, radekp@konto.pl wrote:
> Warszawiacy, możecie mi powiedzieć po co na Armii Krajowej (czy raczej chyba
> DK7?) zbudowano takie żebrowane zadaszenie nad drog±? :)

To takie poł±czone ze sob± na górze ekrany akustyczne.

Takie miałem przypuszczenia, ale nie widziałem tam tylu bloków co w innym
miejscach.

Warszawa - Armii Krajowej