Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?

Data: 2009-05-22 12:33:41
Autor: de Fresz
Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
On 2009-05-22 12:10:25 +0200, mkochano@volt.iem.pw.edu.pl said:

Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjk±
ci¶nieniow± ale i ręcznie, g±bk±.

Z tych blisko mojej czę¶ci Bemowa: na przeciwko Wola Parku, przy Forcie Wola i na stacji BP na rogu Połczyńskiej i DĽwigowej. W pierwszej mam wrażenie licznik strasznie zapier%^& i monety starczaj± na krótko, w drugiej jeszcze nie wiem, bo myłem raz, zraz po serwisie i wyszło za fri (go¶ciu chyba licznika nie podł±czył ;-).
Jak chcesz ręcznie, g±bk±, to musisz j± sobie sam przynie¶ć, bo to wszystko samoobsługowe, karczeropodobne.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-22 13:10:09
Autor: Tytus z Fabryki
Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
Siemka

*** "de Fresz"

Jak chcesz ręcznie, g±bk±, to musisz j± sobie sam przynie¶ć, bo to  wszystko samoobsługowe, karczeropodobne.

I kawalek dektury coby rysunek gabki i napis "Mycie reczne wzbronione" zaslonic...

T i zolte

Data: 2009-05-22 13:17:53
Autor: de Fresz
On 2009-05-22 13:10:09 +0200, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> said:

Siemka

*** "de Fresz"

[...]

W tej przy Wola Parku pies z kulaw± nog± się nie interere. Panowie siedz± sobie w budzie za rogiem i po¶więcaj± czas na ważniejsze rzeczy niż pilnowanie przybytku ;-)

de Fresz

Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?