Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?

Data: 2009-05-22 13:12:19
Autor: KJ Siła Słów
Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
mkochano@volt.iem.pw.edu.pl pisze:

sie podepne z moim problemem:

gdzie/jak  umyc buty od srodka?

Zazwyczaj zaczynaly jebac we wrzesniu a potem juz zawsze jest chlodniej i przez zime jakos wywietrzaly.. Ale w tym roku maj jest i juz je wzielo (globalne ocieplenie zelowek czy co?).

No i w tym roku stoja z braku miejsca u mnie pod biurkiem.

KJ

Data: 2009-05-22 13:15:30
Autor: gildor
KJ Siła Słów pisze:
mkochano@volt.iem.pw.edu.pl pisze:

sie podepne z moim problemem:

gdzie/jak  umyc buty od srodka?

scholla używaj jak się pocisz nadmiernie.

No i w tym roku stoja z braku miejsca u mnie pod biurkiem.

wkładki wymień i psiukaj se czym¶.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-22 05:48:45
Autor: Jarecki
On 22 Maj, 13:15, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
KJ Siła Słów pisze:

> mkoch...@volt.iem.pw.edu.pl pisze:

> sie podepne z moim problemem:

> gdzie/jak  umyc buty od srodka?

scholla używaj jak się pocisz nadmiernie.

Dokładnie. I to nie tylko jak nadmiernie. W wysokich butach przy 40
stopniach każdy się spoci. Ja od lat używam Scholla w żelu -
najlepszy. Wcierasz w stopy i but wraz ze stop± już nie wali, ma to w
sobie ¶rodek antypotny i bakteriobójczy. Nawet jak mokro już masz w
bucie od potu, to absolutnie nic nie ¶mierdzi. Przetestowane
wielokrotnie.

Jarecki

Data: 2009-05-22 13:56:11
Autor: kocyk
KJ Siła Słów wrote:
[...]

Wkladki weglowe.
K.14.

Data: 2009-05-22 14:07:34
Autor: Kefir
Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
Elou!
"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:gv63tl$22s$1news.onet.pl...
KJ Siła Słów wrote:
[...]

Deichman obuwie czyjakostak. Trzywarstwowe wkladki wungel/latex/bawelna:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/msg/4a3fdaa5445fa3a4?hl=pl&

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-22 14:15:42
Autor: KJ Siła Słów
Kefir pisze:

Wkladki weglowe.

Deichman obuwie czyjakostak.

A podwyzszaja choc troche ?

Ej, zanim se nawkladam to chcialbym buty jakos doczyscic.

Proszek do prania to wg mnie nie to.

KJ

Data: 2009-05-22 15:40:45
Autor: kocyk
KJ Siła Słów wrote:
Kefir pisze:

Wkladki weglowe.

Deichman obuwie czyjakostak.

A podwyzszaja choc troche ?

Morale +10

Ej, zanim se nawkladam to chcialbym buty jakos doczyscic.

Proszek do prania to wg mnie nie to.

No ale co zrobisz? Mozesz jedynie czegos antybakteryjnego napsikac. Nalejesz jakiegos czegos do prania, a potem porobia ci sie krosty na stopach, jak sie w nich znowu zapocisz. Smrod chcesz usunac, a smrod to bakterie.
K.14.

Data: 2009-05-22 15:43:54
Autor: gildor
kocyk pisze:
Smrod chcesz usunac, a smrod to bakterie.

no popatrz, takie małe, a ¶mierdz±.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-22 16:40:55
Autor: de Fresz
On 2009-05-22 15:40:45 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:

[...]

Kto¶ tu kiedy¶ polecał medykament do dezynfekcji - tłucze wszelkie mikroby i jest bezpieczny dla skóry. Mi przyniosła rodzina ze szpitala i muszę powiedzeć, że nawet działa nieĽle, choć niestety tylko na kilka dni. Ponoć do kupienia bez problemu w aptekach.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-26 06:10:51
Autor: embzz
Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?

wracajac do pierwszych postów jaka jest cnea mniej wiecej za ręczne
mycie moto w tych miejscach ktore wymieniliscie ?

Data: 2009-05-26 15:29:06
Autor: de Fresz
On 2009-05-26 15:10:51 +0200, embzz@go2.pl said:

wracajac do pierwszych postów jaka jest cnea mniej wiecej za ręczne
mycie moto w tych miejscach ktore wymieniliscie ?

Ale na samoobsługowej, czy na zlecenie? Mi na karczerze wychodzi zazwyczaj koło dychy, góra piętnastu.

Data: 2009-05-26 06:36:11
Autor: embzz
On 26 Maj, 15:29, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:
On 2009-05-26 15:10:51 +0200, em...@go2.pl said:

> [...]
> mycie moto w tych miejscach ktore wymieniliscie ?

Ale na samoobsługowej, czy na zlecenie? Mi na karczerze wychodzi

na zlecenie, czyli czyjimis rekami ;)

Data: 2009-05-26 22:41:56
Autor: gildor
On 2009-05-26 15:10:51 +0200, em...@go2.pl said:
[...]

w tej na połczyńskiej płaciłem koło 15, na Hery jest drozej, ale dawno nie mylem. ale kolo 20

--
- gildor
9'99

Data: 2009-05-30 09:21:57
Autor: mkochano
On May 26, 10:41 pm, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
w tej na połczyńskiej płaciłem koło 15, na Hery jest drozej, ale dawno
nie mylem. ale kolo 20

25zł.

Michał

Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?