Warszawa - Budapeszt 670km

Data: 2009-09-02 06:44:08
Autor: Michał Wolff
Warszawa - Budapeszt 670km
On 2 Wrz, 15:40, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
Zapraszam na krótką relację z mojej rekordowej trasy do Budapesztu

Zapomniałem linku wstawić:

http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/wypady/wypady.html
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-02 06:56:25
Autor: tadek
Warszawa - Budapeszt 670km
On 2 Wrz, 15:44, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
On 2 Wrz, 15:40, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:

> Zapraszam na krótką relację z mojej rekordowej trasy do Budapesztu

> [...]

Podziwiam

Data: 2009-09-02 07:20:48
Autor: Saurus
Warszawa - Budapeszt 670km
Wyprawa jednodniowa i jeszcze trochę ;) Podziwiam, tyle godzin jazdy,
co już samo jest dla mnie niewyobrażalne w tej chwili i nadal taka
średnia. Znajdź sobie sponsora żeby pojechać na RAAM ;-)

Data: 2009-09-02 16:44:27
Autor: czarny_kruk
Warszawa - Budapeszt 670km
Michał Wolff pisze:
On 2 Wrz, 15:40, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
Zapraszam na krótką relację z mojej rekordowej trasy do Budapesztu

Zapomniałem linku wstawić:

http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/wypady/wypady.html

szacunek. rzeczywiscie RAAM to nastepny cel bylby dobry.

Data: 2009-09-02 08:47:41
Autor: Michał Wolff
Warszawa - Budapeszt 670km
On 2 Wrz, 16:44, czarny_kruk <z...@spam.dziekuje> wrote:

szacunek. rzeczywiscie RAAM to nastepny cel bylby dobry.

Dzięki za miłe słowa, ale to jednak nie ta liga. Co innego jednorazowy
wypad nawet bardzo długi, co innego kilka tys km
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-02 17:59:29
Autor: czarny_kruk
Warszawa - Budapeszt 670km
Michał Wolff pisze:
[...]

ca 5000 km, 30 000m przewyzszen, typowemu startujacemu zajmuje to 9-12dni. masakra.

Data: 2009-09-02 11:37:24
Autor: Ramein
Warszawa - Budapeszt 670km
Pełen szacun.

Data: 2009-09-02 20:52:20
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Warszawa - Budapeszt 670km
Dnia 02-09-2009 o 17:47:41 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):

[...]

do moze na poczatek wyscig dookola polski? ~3200km

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Warszawa - Budapeszt 670km