Warszawa-Bydgoszcz

Data: 2009-07-15 22:49:22
Autor: Zdenio
Warszawa-Bydgoszcz
Witam
Trasa jak w temacie - na 9-10 rano dojazd do Bydgoszczy.
Wiem, że na głównej trasie są wahadła.. a tej przez Włosławek duzo samochodów i fotoradary.
Może ktoś ostanio jechał? i ile czasu jechał?

Data: 2009-07-16 11:19:25
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Warszawa-Bydgoszcz
Zdenio pisze:
Witam

:)

Trasa jak w temacie - na 9-10 rano dojazd do Bydgoszczy.
Wiem, że na głównej trasie są wahadła.. a tej przez Włosławek duzo samochodów i fotoradary.
Może ktoś ostanio jechał? i ile czasu jechał?

Ja bym chyba wybrał trasę przez Włocławek - całe lata jeździłem
10 (Płońsk-Toruń), ale po remoncie części trasy + aktualne prace
ostatnio wybieram jednak przez Włocławek. IMHO spokojniej
- czas będzie chyba porównywalny.

Data: 2009-07-17 00:43:09
Autor: hovat
Warszawa-Bydgoszcz

Użytkownik "Zdenio" <zdenioszef@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3lfcl$7lh$1achot.icm.edu.pl...
Witam
.... a tej przez Włosławek duzo ....

szukałem na mapie i nie znalazłem takiego miasta jest tylko Włocławek (łac. Vladislavia, niem. Leslau ) - miasto w województwie kujawsko-pomorskim, nad Wisłą, przy ujściu Zgłowiączki, powiat grodzki, siedziba powiatu włocławskiego. Jedno z głównych miast województwa (3. pod względem wielkości), historyczna stolica Kujaw[3]. Miasto jest siedzibą biskupstwa włocławskiego. Włocławek uzupełnia stolice województwa w pełnieniu usług administracyjnych, edukacyjnych, kulturalnych, gospodarczych, turystycznych i rozrywkowych. Mieszkańcy ok.120tys.

nie zebym sie czepiał ale to duze miasto

"Nie ma takiego miasta jak Londyn, jest Lądek, Lądek Zdrój.... ale Londynu nie ma"

a co do twojego pytania
no dziury na dziurach i kukułki na kukułkach i panowie z szuszarkami , obstawiam ze jak polecisz trasa na lipno i torun to szybciej dojedziesz niz przez włocławek
a jak sie jednak zdecydjesz to włacz koniecznie cb radio, pozdrów przez radyjko GENERAŁA we włocławku

Data: 2009-07-16 09:57:11
Autor: Torbut
Warszawa-Bydgoszcz

Użytkownik "hovat" <hovat@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3lpki$cqv$1inews.gazeta.pl...

nie zebym sie czepiał ale to duze miasto

Czedpiasz sie literówek a sam byki robisz.

Warszawa-Bydgoszcz