Warszawa-Częstochowa - którędy najszybciej?

Data: 2011-06-15 15:25:10
Autor: Biggie
Warszawa-Częstochowa - którędy najszybciej?
Użytkownik "Biggie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itabl0$gbj$1@inews.gazeta.pl...

Wyjazd w piątek ok. 15tej z Ursynowa, czyli fatalny moment na wyjazd ;)
Wiem, że na Gierkówce remont za remontem, zwężenia itp, więc może jakoś bokiem się da - przynajmniej żeby ominąć okolice Rawy i Tomaszowa.
Trenował ktoś jakąś alternatywną trasę?

Z mapy kusi mnie trasa przez Piaseczno, Grójec, Opoczno, Końskie, Radomsko, ale dawno tamtędy nie jechałem, nie wiem czy i tam nie ma jakichś robót czy remontów

Biggie

Warszawa-Częstochowa - którędy najszybciej?