Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście

Data: 2013-03-13 18:18:24
Autor: __Maciek
Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście
Pewnie wszyscy już wiedzą, ale na wszelki wypadek przypominam że na
stronie ZTMu (http://ztm.waw.pl) jest sonda na temat dopuszczenia
ruchu rowerów na Starym i Nowym mieście, warto zagłosować, bo wyniki
mają być użyte jako podstawa oficjalnych działań.

Szczerze mówiąc to o ile normalnie jeżdżę raczej przepisowo to akurat
zakaz wjazdu rowerów na Stare Miasto i tak zawsze olewałem, bo nie ma
on tam żadnego sensu, nigdy się do mnie żadna policja ani strasz nie
przyczepiła (a bywają tam często). No ale skoro jest szansa na
normalizację sytuacji to trzeba głosować!

To jak, pomożecie? :-)

Data: 2013-03-13 15:37:35
Autor: rmikke
W dniu środa, 13 marca 2013 18:18:24 UTC+1 użytkownik __Maciek napisał:
[...]

Już pomogliśmy, ubiegłeś mnie tym postem :D

Data: 2013-03-14 09:35:52
Autor: Alfer_z_pracy
Maciek napisał:
No ale skoro jest szansa na normalizację sytuacji to trzeba głosować!

Ba, można nawet kilkakrotnie :-) Do d... takie głosowania.

Po Starówce jak akurat mi po drodze i tak jeżdżę, z zachowaniem zdrowego rozsądku czyli bez slalomu między pieszymi sprintem. Do tej pory nigdy nikt wątów nie miał. Zresztą  obecnie, kiedy w sezonie Starówka i okolice zalane są Veturilem, policyjne łapanki byłyby nie tylko czystą złośliwością ale i syzyfową pracą. Lepiej niech się za lumpów wezmą, daję głowę że turystom z Japonii bardziej przeszkadzają żebracy niż laska w szpilach na mieszczuchu tocząca się pod Bazyliszka.

Pzdr!
A.

Data: 2013-03-14 17:12:44
Autor: Titus Atomicus
Warszawa - Głosowanie nt. dopuszcze nia ruchu rowerów na Starym Mieści e
In article <51418bee$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Maciek napisał:
> [...]

Po Starówce jak akurat mi po drodze i tak jeżdżę, z zachowaniem zdrowego rozsądku czyli bez slalomu między pieszymi sprintem. Do tej pory nigdy nikt wątów nie miał. Zresztą  obecnie, kiedy w sezonie Starówka i okolice zalane są Veturilem, policyjne łapanki byłyby nie tylko czystą złośliwością ale i syzyfową pracą. Lepiej niech się za lumpów wezmą, daję głowę że turystom z Japonii bardziej przeszkadzają żebracy niż laska w szpilach na mieszczuchu tocząca się pod Bazyliszka.

No wlasnie - na Starowce z reguly kocie lby.
Ja tam i tak schodze z roweru i prowadze.
Ale oczywiscie zaglosowalem.
--
TA

Data: 2013-03-14 17:39:23
Autor: __Maciek
Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście
Thu, 14 Mar 2013 17:12:44 +0100 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

No wlasnie - na Starowce z reguly kocie lby.
Ja tam i tak schodze z roweru i prowadze.

Trza być twardym a nie mientkim ;-) ja nie zsiadam, a nie mam w
rowerze żadnej amortyzacji (poza oponami).

Data: 2013-03-14 17:47:24
Autor: coaster
napisał:

No wlasnie - na Starowce z reguly kocie lby.
Ja tam i tak schodze z roweru i prowadze.

Trza być twardym a nie mientkim ;-) ja nie zsiadam, a nie mam w
rowerze żadnej amortyzacji (poza oponami).

Kazdy, kto posiada nogi ma wlasna amortyzacje. ;-)

"[...]A saddle is intended to carry some, but not all of your weight. The rest of your weight is mainly carried by your legs, and some by your hands and arms.[...]"
http://www.sheldonbrown.com/saddles.html#springs

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-03-15 10:05:56
Autor: Alfer_z_pracy
coaster napisał:
"[...] The rest of your weight is mainly carried by your legs, and some by your
hands and arms.[...]"

.... and, of course, by your brain* Use it! ;)

A.

* nie mam na myśli specializedowego Braina w amorkach :)

Data: 2013-03-21 01:59:46
Autor: rmikke
Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście
W dniu środa, 13 marca 2013 18:18:24 UTC+1 użytkownik __Maciek napisał:
Pewnie wszyscy ju? wiedz?, ale na wszelki wypadek przypominam ?e na
stronie ZTMu (http://ztm.waw.pl) jest sonda na temat dopuszczenia
ruchu rower?w na Starym i Nowym mie?cie, warto zag?osowa?, bo wyniki
maj? by? u?yte jako podstawa oficjalnych dzia?a?.

Szczerze m?wi?c to o ile normalnie je?d?? raczej przepisowo to akurat
zakaz wjazdu rower?w na Stare Miasto i tak zawsze olewa?em, bo nie ma
on tam ?adnego sensu, nigdy si? do mnie ?adna policja ani strasz nie
przyczepi?a (a bywaj? tam cz?sto). No ale skoro jest szansa na
normalizacj? sytuacji to trzeba g?osowa?!

To jak, pomo?ecie? :-)

TAK: 84%
NIE: 16%

Liczby głosujących nie podali.

Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście