Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście

Data: 2013-03-14 09:35:52
Autor: Alfer_z_pracy
Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście
Maciek napisał:
No ale skoro jest szansa na normalizację sytuacji to trzeba głosować!

Ba, można nawet kilkakrotnie :-) Do d... takie głosowania.

Po Starówce jak akurat mi po drodze i tak jeżdżę, z zachowaniem zdrowego rozsądku czyli bez slalomu między pieszymi sprintem. Do tej pory nigdy nikt wątów nie miał. Zresztą  obecnie, kiedy w sezonie Starówka i okolice zalane są Veturilem, policyjne łapanki byłyby nie tylko czystą złośliwością ale i syzyfową pracą. Lepiej niech się za lumpów wezmą, daję głowę że turystom z Japonii bardziej przeszkadzają żebracy niż laska w szpilach na mieszczuchu tocząca się pod Bazyliszka.

Pzdr!
A.

Data: 2013-03-14 17:12:44
Autor: Titus Atomicus
Warszawa - Głosowanie nt. dopuszcze nia ruchu rowerów na Starym Mieści e
In article <51418bee$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Maciek napisał:
> [...]

Po Starówce jak akurat mi po drodze i tak jeżdżę, z zachowaniem zdrowego rozsądku czyli bez slalomu między pieszymi sprintem. Do tej pory nigdy nikt wątów nie miał. Zresztą  obecnie, kiedy w sezonie Starówka i okolice zalane są Veturilem, policyjne łapanki byłyby nie tylko czystą złośliwością ale i syzyfową pracą. Lepiej niech się za lumpów wezmą, daję głowę że turystom z Japonii bardziej przeszkadzają żebracy niż laska w szpilach na mieszczuchu tocząca się pod Bazyliszka.

No wlasnie - na Starowce z reguly kocie lby.
Ja tam i tak schodze z roweru i prowadze.
Ale oczywiscie zaglosowalem.
--
TA

Data: 2013-03-14 17:39:23
Autor: __Maciek
Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście
Thu, 14 Mar 2013 17:12:44 +0100 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

No wlasnie - na Starowce z reguly kocie lby.
Ja tam i tak schodze z roweru i prowadze.

Trza być twardym a nie mientkim ;-) ja nie zsiadam, a nie mam w
rowerze żadnej amortyzacji (poza oponami).

Data: 2013-03-14 17:47:24
Autor: coaster
napisał:

No wlasnie - na Starowce z reguly kocie lby.
Ja tam i tak schodze z roweru i prowadze.

Trza być twardym a nie mientkim ;-) ja nie zsiadam, a nie mam w
rowerze żadnej amortyzacji (poza oponami).

Kazdy, kto posiada nogi ma wlasna amortyzacje. ;-)

"[...]A saddle is intended to carry some, but not all of your weight. The rest of your weight is mainly carried by your legs, and some by your hands and arms.[...]"
http://www.sheldonbrown.com/saddles.html#springs

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-03-15 10:05:56
Autor: Alfer_z_pracy
coaster napisał:
"[...] The rest of your weight is mainly carried by your legs, and some by your
hands and arms.[...]"

.... and, of course, by your brain* Use it! ;)

A.

* nie mam na myśli specializedowego Braina w amorkach :)

Warszawa - Głosowanie nt. dopuszczenia ruchu rowerów na Starym Mieście