Warszawa - Harrahov. Jak jechać?

Data: 2010-02-04 10:21:50
Autor: Adam Czajka
Warszawa - Harrahov. Jak jechać?
hey

Dzięki za rady, chętnie skorzystam. Pojadę pewnie 8 do Wrocławia i ominę
roboty przez Bielany.

Co do ambicji to mam odwrotne odczucia ;) Wszędzie gdzie jeżdżę to
miejscowi mają ambicję, żeby mnie wyprzedzić. Ponieważ raczej nie dają
rady to potrafią pójść na czołówkę z TIRem i spychają mnie do rowu lub
wyprzedzają tuż przed skrzyżowaniem by dać ostro po heblach, żeby
skręcić na nim w prawo itp. itd. ;) Najgorsi są górale, nie ma miejsca
na wyprzedzanie, nie jedzie szybciej niż ja, a trąbi i miga długimi.
Jedyne co mógłbym zrobić to zjechać z drogi do rowu, bo z przeciwka
sznurek samochodów. Wyprzedził mnie na rondzie w Bukowinie, jak się
zatrzymałem żeby pieszych przepuścić omal nieprzejeżdżając im po stopach
Oczywiście trąbiąc, a jego pasażer wyklinał mnie i groził przez okno ;)

Adam Czajka

Warszawa - Harrahov. Jak jechać?