Warszawa - Karwia - ktoredy jechac?

Data: 2011-07-13 11:46:24
Autor: jerzu
Warszawa - Karwia - ktoredy jechac?
On Wed, 13 Jul 2011 11:19:16 +0200, "Wlaskam" <askovs@wp.pl> wrote:

a. Plonsk, Lipno, Lubicz, Chelmno, Swiecie ... potem obwodnica Trojmiasta,
Wladek, i do Karwii wjechac od strony Jastrzebiej Gory?

W-wa > Płońsk > Sierpc > Rypin > Brodnica > Grudzi±dz > Warlubie > A1
obwodnica 3city > DW 218 do Wejherowa > Krokowa > Karwia.

Nie wiem tylko w jakim stanie jest obecnie obwodnica, to może koledzy
z trójmiasta pomog±.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-13 13:02:24
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-07-13 11:46, jerzu pisze:

Nie wiem tylko w jakim stanie jest obecnie obwodnica, to może koledzy
z trójmiasta pomog±.

W takim sobie. Co jaki¶ czas przewężenia, gdzie ludzie z prędko¶ci 110-130km/h zwalniaj± jak szaleni do 40-50km/h ;) W godzinach szczytu powolna jazda/korki na obwodnicy nieuniknione.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Warszawa - Karwia - ktoredy jechac?