Warszawa - Kraków piatek 17:00 wyjazd

Data: 2010-08-16 11:05:48
Autor: rt
Warszawa - Kraków piatek 17:00 wyjazd
witam

pytanie jak jechać/wyjechać rozsadnie do krakowa o takiej fajnej porze ? Bede jechał na Coke Music costam i chciałbym koło 22:00 zameldowac się w okolicach Dworca Głownego w Krakowie- czy jest to wykonalne ?

Pozdrawiam i dzieki za pomoc
rt

Data: 2010-08-16 14:00:00
Autor: CeSaR
Warszawa - Kraków piatek 17:00 wyjazd
17:15 IC z Centralnego :-)
Wyjazd samochodem z Wawy w piątek i to koło 17 to już jest lekka kaszana. W wakacje może mniejsza niż normalnie ale mimo wszystko lipa. Może się okazać że w 5 godzin się nie wyrobisz. Taki lajf.
No i na festiwalu browarku się nie napijesz :-)

Data: 2010-08-16 14:48:57
Autor: Paweł
Użytkownik "rt" <xrtx.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4b62b$ber$1inews.gazeta.pl...
[...]

InterCity
Warszawa Centralna 17:15
Kraków Główny 19:45 --
Paweł

Data: 2010-08-16 15:32:31
Autor: MadMan
Warszawa - Kraków piatek 17:00 wyjazd
Dnia Mon, 16 Aug 2010 14:48:57 +0200, Paweł napisał(a):

InterCity
Warszawa Centralna 17:15
Kraków Główny 19:45

Interregio - 18:30-21:43, do tego 3x taniej :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-16 15:03:55
Autor: Meehoo
Dnia Mon, 16 Aug 2010 11:05:48 +0000 (UTC), rt napisał(a):

[...]

A moim zdaniem masz szansę. Oczywiście wszytko i tak zależy od aktualnej
sytuacji na drodzę :-). Jechałem przed Bożym Ciałem w środę, wyjechałem
koło 19,30, byłem w Kraku parę minut po 24. A korki największe i tak będą w
Radomiu. Z Wawy spokojnie wylecisz, w wakacje jest "luzik" ;-).

Meehoo

Data: 2010-08-17 13:55:46
Autor: Massai
Meehoo wrote:

> [...]

środę, wyjechałem koło 19,30, byłem w Kraku parę minut po 24. A korki
największe i tak będą w Radomiu. Z Wawy spokojnie wylecisz, w wakacje

Chyba sobie kpisz.
Jak wyjedzie z Wawy o 17.00, to o 19.00 będzie jakieś 30-40km dalej.
Siódemką imho wyjdzie na styk, może parę minut po 22.00 w Krakowie.

Gierkówką pewnie trochę lepiej, ale też się umorduje przez pierwsze
2-3h.

Pociąg to jedyne sensowne rozwiązanie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-17 17:02:13
Autor: Bydlę
Massai wrote:
> Jak wyjedzie z Wawy o 17.00, to o 19.00 będzie jakieś 30-40km dalej.
> Siódemką imho wyjdzie na styk, może parę minut po 22.00 w Krakowie.
>
> Gierkówką pewnie trochę lepiej,

Warszawa - Katowice ćwiczona trasa w środy, czwartki, piątki po południu/wieczorem.
Pierwsze 50 kilometrow robi się w +/- godzinę - im bardziej piątek, tym bardziej godzina.

Potem już normalnie.

--
Bydlę

Warszawa - Kraków piatek 17:00 wyjazd