Warszawa - Krosno

Data: 2010-07-07 08:41:42
Autor: Als
Warszawa - Krosno
Jaką trasę sugerowalibyście dla jadącego z W-wy do Krosna delikwenta,
którego priorytetami są płynny przejazd i brak utrudnień, a nie zależy mu
na jeździe z szybkością powyżej 110 km/h? Delikwent wyjeżdżałby w czwartek
ok. 9-10 rano z DC.
Zumi sugeruje Radom - Ostrowiec - Nowa Dęba - Rzeszów, ale pokazuje
utrudnienia w kilku miejscach zwiÄ…zane z pracami budowlano-remontowymi. Czy
ta trasa jest ok czy może macie jakiś lepszy pomysł? Z góry dziękuję za
konstruktywne porady.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam ĹĽadnej jedynki)

Data: 2010-07-07 08:46:47
Autor: Grejon
Warszawa - Krosno
W dniu 2010-07-07 08:41, Als pisze:
Jak± trasę sugerowaliby¶cie dla jad±cego z W-wy do Krosna delikwenta,
którego priorytetami s± płynny przejazd i brak utrudnień, a nie zależy mu
na jeĽdzie z szybko¶ci± powyżej 110 km/h? Delikwent wyjeżdżałby w czwartek
ok. 9-10 rano z DC.
Zumi sugeruje Radom - Ostrowiec - Nowa Dęba - Rzeszów, ale pokazuje
utrudnienia w kilku miejscach zwi±zane z pracami budowlano-remontowymi. Czy
ta trasa jest ok czy może macie jaki¶ lepszy pomysł? Z góry dziękuję za
konstruktywne porady.

Nie wiem jak za Łoniowem, ale w Radomiu jest remont wylotówki na Rzeszów - najlepiej chyba wyjechać na Starachowice i po drodze wrócić na 9 przez Skaryszew.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Warszawa - Krosno