Warszawa - Krynica G. - jakie艣 pu艂apki?

Data: 2012-01-20 10:53:47
Autor: Yogi\(n\)
Warszawa - Krynica G. - jakie艣 pu艂apki?
U偶ytkownik "pwz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jf9gg2$6jd$1@node2.news.atman.pl...

Co o tym my艣licie?

Zmie艅 znajom膮 ;-)
http://www.tinyurl.pl/?rZWCyWEp

Przerabia艂em wielokrotnie. Odcinek mi臋dzy Zakliczynem a S膮czem jest
zamkni臋ty, tj. s膮 znaki 偶e droga zamkni臋ta, ale oznacza to dwa osuwiska dla
kt贸rych zbudowano kilkunastometrowe objazdy, poza tym bez niespodzianek -
pusto, malowniczo, fajnie si臋 jedzie (cho膰 droga bardziej kr臋ta ni偶 przez
Jurk贸w).

--
Yogi(n)

Data: 2012-01-20 20:20:24
Autor: pwz
W dniu 2012-01-20 10:53, Yogi(n) pisze:
[...]

Oooo, super! Faktycznie, w Googlu mi pokaza艂o to samo :-)  Nie wiem, sk膮d mi w Targeo wyskoczy艂 raptem ten Tarn贸w...
Dzi臋ki!
pwz

Warszawa - Krynica G. - jakie艣 pu艂apki?