Warszawa - Londyn

Data: 2013-02-18 12:05:46
Autor: Axel
Warszawa - Londyn

"Iglo" <iglo77@o2.pl> wrote in message news:1k9lfgbxcxucm$.1gh7qnv8vb3qu.dlg40tude.net...

BTW, jak przeżyć ruch lewostronny...

Jedyna naprawdę istotna rzecz, to mocno się rozglądać przed wjechaniem na skrzyżowanie i zastanawiać sie: "to z której strony będą mnie chcieli teraz trafić" :-) To dotyczy także wchodzenia na przejście dla pieszych - w naszych głowach mamy odruch patrzenia zupełnie nie w tą stronę, co trzeba :-)
I tak masz mniej problemów, jeśli będziesz jeździł swoim autem, a nie z kierownicą z prawej strony.

--
Axel

Data: 2013-02-18 13:56:07
Autor: Iglo
Warszawa - Londyn
Dnia Mon, 18 Feb 2013 12:05:46 +0100, Axel napisał(a):

I tak masz mniej problemów, jeśli będziesz jeździł swoim autem, a nie z kierownicą z prawej strony.

Tak, jadę swoim, eurotunel odpada bo mam podtlenek gazotu, myślę zaplanować
to tak, że dojadę na jakiś parking na obrzeżach i dalej komunikacją.
Generalnie jadę po skuter. Gdyby nie to, że jest za free i zawsze taki
chciałem, to koszt i logistyka takiej wyprawy to masakra. Zresztą, nie wiem
jeszcze czy mi w samochód wejdzie, już raz wiozłem dwuosobową Hondę, ale to
jest większe, 125ccm.

Data: 2013-02-18 14:58:40
Autor: BUNIEK
Warszawa - Londyn
[...]

A nie taniej wyjdzie wysłanie tego skutera poczta/kurierem etc.

Buniek

Data: 2013-02-18 21:47:29
Autor: Iglo
Warszawa - Londyn
Dnia Mon, 18 Feb 2013 15:04:08 +0100, Iglo napisał(a):

[...]

Przewóz door to door na razie znalazłem full legal za 300 euro. Jak
policzyć wszystkie koszty to samodzielna wyprawa wyjdzie drożej.

Data: 2013-02-18 22:22:43
Autor: lublex
Warszawa - Londyn
Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości:

Tak, jadę swoim, eurotunel odpada bo mam podtlenek gazotu, myślę
zaplanować to tak, że dojadę na jakiś parking na obrzeżach i dalej
komunikacją.

Też miałem takie obiekcje, ale ostatnio sam pojechałem swoim na Olimpiadę (wcześniej kilka razy jako pasażer osobówki). Lepiej mi się jeździło tam po lewej niż u nas po prawej. Jeżeli zostawianie na obrzeżach, to ew. przy stacji metra. Rozumiem, że powrót już skterkiem (do obrzeży :). Jak masz LPG to możesz wjechać w Londynie w centrum bez opłat. Ja bym jechał do samego celu. Da się. Jedyny problem to z parkowaniem (yellow/red line).
Aaa... jeszcze jedno, IMHO lepiej z Dunkierki. Przyjedziesz wcześniej na prom wezmą bez problemu. Jak się spóźnisz w zasadzie też bez dodatkowych opłat na następny zabiorą. Jak by nie było miejsc przesuną Cię na pierwszy wolny (DFDS Seaways - dawne Norfolkline). Bilety kupowane on-line. Sprawdź też (cenowo) nową konkurencję z Calais -MyFerryLink. Coś tanio mają.

pozdrawiam
lublex

Data: 2013-02-18 23:14:53
Autor: Arbiter
Warszawa - Londyn

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:m2187x6mumpn$.giuk4eduha1p.dlg40tude.net...

jeszcze czy mi w samochód wejdzie, już raz wiozłem dwuosobową Hondę, ale to
jest większe, 125ccm.

a co to za skuter?

Data: 2013-02-19 12:32:57
Autor: Arbiter
Warszawa - Londyn

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:1d85bvgak5wm5$.14z9x7bffee2c.dlg40tude.net...

Aprilia Habana.

fajny kibel. Kiedyś się ścigałem z takim ze świateł, ja bylem Hondą sh125i i Habana nie odstawała, równo jechalismy

Data: 2013-02-19 13:47:13
Autor: Iglo
Warszawa - Londyn
Dnia Tue, 19 Feb 2013 12:32:57 +0100, Arbiter napisał(a):

fajny kibel. Kiedyś się ścigałem z takim ze świateł, ja bylem Hondą sh125i i Habana nie odstawała, równo jechalismy

Coś czuję że do mojego kombiaka nie wejdzie..

Data: 2013-02-19 14:02:15
Autor: BUNIEK
Warszawa - Londyn
fajny kibel. Kiedyś się ścigałem z takim ze świateł, ja bylem Hondą sh125i i
Habana nie odstawała, równo jechalismy
Coś czuję że do mojego kombiaka nie wejdzie..

http://pl.gefco.net/rozwiazania-i-uslugi/uslugi/2wheelers-transport-jednosladow/

Buniek

Data: 2013-02-19 17:01:24
Autor: Arbiter
Warszawa - Londyn

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:97adpt4od7cb.154z2mwyr5fox.dlg40tude.net...

Coś czuję że do mojego kombiaka nie wejdzie..

http://moto.arbiter.pl/zdjecie/12233.Transport.motocykla

50tka na 14" kołach - piaggio Free

Aprilia Kabana jest chyba bardziej przysadzista, moze byc tez dłuższa

Data: 2013-02-19 19:32:10
Autor: Iglo
Warszawa - Londyn
Dnia Tue, 19 Feb 2013 17:01:24 +0100, Arbiter napisał(a):

http://moto.arbiter.pl/zdjecie/12233.Transport.motocykla

50tka na 14" kołach - piaggio Free

Aprilia Kabana jest chyba bardziej przysadzista, moze byc tez dłuższa

Znalazłem dane Habany i według tego jest dłuższa od maxymalnej długości
bagażnika mojej Renówki. Mając na uwadze kasę na paliwo i prom, czas to
chyba zdecyduję się na jakiś transport zewnętrzny. Szkoda. Nikt ze
znajomych nie ma czegoś choć kapkę większego żeby pojechać bez bólu, bo
mimo wszystko wolałbym sam.

Warszawa - Londyn