Warszawa-Lublin: jaka trasa

Data: 2015-06-24 20:54:59
Autor: Michał Jankowski
Warszawa-Lublin: jaka trasa
W dniu 2015-06-24 o 12:55, Velman pisze:
Muszę jutro rano pojechać do Lublina. Powrót tego samego dnia.
Dokładnie wyjazd z Janek.
Którą trasę polecacie?
a. Grójec, Białobrzegi, Kozienice .... potem koło Puław, i E372 do
Lublina. Tutaj widzę jakieś roboty drogowe w Kozienicach.

Tylko tak.

Gdzie widzisz roboty? Ja wiem tylko o wahadłach na drodze 79 Magnuszew - Kozienice, nie na drodze 48 Białobrzegi - Kozienice.

   MJ

Data: 2015-06-24 21:01:11
Autor: Tom N
Warszawa-Lublin: jaka trasa
Michał Jankowski w <news:mmeue6$71v$1news.agh.edu.pl>:

Gdzie widzisz roboty? Ja wiem tylko o wahadłach na drodze 79 Magnuszew - Kozienice, nie na drodze 48 Białobrzegi - Kozienice.

W Kozienicach też troche grzebią, ale to żadne utrudnienie

--
'Tom N'

Data: 2015-06-26 15:47:45
Autor: Velman
Warszawa-Lublin: jaka trasa

Gdzie widzisz roboty? Ja wiem tylko o wahadłach na drodze 79 Magnuszew -
Kozienice, nie na drodze 48 Białobrzegi - Kozienice.

W Kozienicach też troche grzebią, ale to żadne utrudnienie

Trasa Janki-Białobrzegi-Kozienice-Lublin
Wyjazd z Janek ok. 6 rano. Czas 2.50 min.
Wyjazd z Lublina ok. 15. Na miejscu w ok. 3h.
Zero problemów, korków, wahadeł etc.
Co innego korki w samym Lublinie.

Warszawa-Lublin: jaka trasa