Warszawa Lublin których dróg unikać

Data: 2011-07-26 13:49:20
Autor: Tomek Banach
Warszawa Lublin których dróg unikać
Witam,

Może będę jechał rowerem na tej trasie - których dróg unikać ?

wiem ze prawidłowa odpowiedź brzmi wszystkich no ale lasami to jednak nie pyknę 160km ;)

--
Tomek

Data: 2011-07-26 12:13:55
Autor: Ryszard Mikke
Warszawa Lublin których dróg unikaæ
Tomek Banach <banciur_bez_tego_@banciur.org> napisa³(a):
Witam,

Może bÄ&#65533;dÄ&#65533; jechaÅ&#65533; rowerem na tej trasie - których dróg unikaÄ&#65533; ?

wiem ze prawidÅ&#65533;owa odpowiedź brzmi wszystkich no ale lasami to jednak nie pyknÄ&#65533; 160km ;)

Jak nie chcesz lasami, to wal prosto. Tylko przez Garwolin jedz, a nie
obwodnica. ;)

Na tej trasie przewaznie sa pobocza i moim zdaniem lepiej sie jedzie, niz
przez Pulawy.

Jest tez droga poiedzy jedna szosa, a druga, dwa lata temu tamtedy
pociagnelismy z Mlodym. Chyba lepiej juz przez jakies lasy, bo tu albo bruk,
albo piach przez wiekszosc drogi (chociaz kawalek piachu byl na wyrazne
zyczenie Mlodego, zeby trzymac sie zaprojektowanego sladu w GPS, ja bym to
szosa objechal z pamieci ;) ).

--
rmikke

Data: 2011-07-26 14:42:41
Autor: kawoN
W dniu 11-07-26 14:13, Ryszard Mikke pisze:

Jak nie chcesz lasami, to wal prosto. Tylko przez Garwolin jedz, a nie
obwodnica. ;)

Nie jest to z³y pomys³ ale dobrze ¿eby wiatr by³ zachodni lub po³udniowy.
Przy wschodnim lub pó³nocnym nawieje spalin a tych na tej drodze mo¿e
byæ wiele :)
Ale pobocze faktycznie na ca³ej d³ugo¶ci.

--
kawoN
-

Data: 2011-07-26 16:37:47
Autor: Tomek Banach
On 2011-07-26 14:42, kawoN wrote:
W dniu 11-07-26 14:13, Ryszard Mikke pisze:

Jak nie chcesz lasami, to wal prosto. Tylko przez Garwolin jedz, a nie
obwodnica. ;)

Nie jest to zły pomysł ale dobrze żeby wiatr był zachodni lub południowy.
Przy wschodnim lub północnym nawieje spalin a tych na tej drodze może
być wiele :)
Ale pobocze faktycznie na całej długości.

Dziękuję za odpowiedzi - jak jest pobocze to faktycznie luz. Pytałem bo czasem robię pętle przez do Górę Kalwarię i tam po spotkaniu z drogą 50 dojazd do mostu i sam most był bardzo nieprzyjemny. Teraz wiem żeby jeździć przez Otwock Wielki.

--
pozdrawiam Tomek

Data: 2011-07-26 16:05:43
Autor: Ryszard Mikke
On 2011-07-26 14:42, kawoN wrote:

> Nie jest to zÅ&#65533;y pomysÅ&#65533; ale dobrze żeby wiatr byÅ&#65533; zachodni lub poÅ&#65533;udniowy
.
> Przy wschodnim lub póÅ&#65533;nocnym nawieje spalin a tych na tej drodze może
> byÄ&#65533; wiele :)
> Ale pobocze faktycznie na caÅ&#65533;ej dÅ&#65533;ugoÅ&#65533;ci.

DziÄ&#65533;kujÄ&#65533; za odpowiedzi - jak jest pobocze to faktycznie luz. PytaÅ&#65533;em bo czasem robiÄ&#65533; pÄ&#65533;tle przez do GórÄ&#65533; KalwariÄ&#65533; i tam po spotkaniu z drogÄ&#65533; 50 dojazd do mostu i sam most byÅ&#65533; bardzo nieprzyjemny. Teraz wiem żeby jeździÄ&#65533; przez Otwock Wielki.

Piecdziesiatka w ogole jest nieprzyjemna. Lepiej przejechac Mostem
Siekierkowskim, dopchac sie do Otwocka, ktoredy lubisz (Walem,
Mrowcza/Mozajkowa, lub wzdluz torow) i dalej do Celestynowa, tam w strone
schroniska (nie skrecac przy drogowskazie na Celestynow przy wjezdzie) i
wylecisz na siedemnastke tuz przy rondzie w Kolbieli.

Albo z Otwocka przez MPK, Podbiel i Osieck prosto do Garwolina.

--
rmikke

Data: 2011-07-26 21:08:55
Autor: Andrzej

Użytkownik "Tomek Banach" <banciur_bez_tego_@banciur.org> napisał w wiadomości news:j0m9k2$g9s$1news.onet.pl...
Witam,

Może będę jechał rowerem na tej trasie - których dróg unikać ?

wiem ze prawidłowa odpowiedź brzmi wszystkich no ale lasami to jednak nie pyknę 160km ;)

No to byłaby najfajniejsza opcja :), ale skoro nie wchodzi w grę to są trzy drogi (doświadczenie samochodowe).
1. Góra Kalwaria,Czersk, Koziennice, Puławy, Nałeczów. Asfalt kiepski, brak poboczy, pędzące samochody - nie polecam.
2. Na Lublin - pobocza są, szeroko, ale sporo pędzących samochodów, tirów, moim zdaniem mało bezpiecznie i niezbyt komfortowo.
3. Wyjazd Wałem Miedzeszyńskim i prosto do Dęblina, Puław i potem przez Nałęczów (widokowo fajna, ale dość wąsko, choć tam ruch w większości lokalny) lub Kurów (pobocza, ale patrz 2) do Lublina. Reasumując polecam trasę numer trzy, osobiście zakończyłbym przez Nałęczów - droga kreta o od Nałęczowa jest kilka górek i dołków jeśli lubisz. Jak mam czas to autem tak jeżdżę, motocyklem wybieram wariant drugi, bo szybko i asfalt lepszy.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-07-27 00:11:31
Autor: Rafa³ Wawrzycki
Warszawa Lublin których dróg unikaæ
Dnia 26 lip 2011 w li¶cie [news:j0m9k2$g9s$1news.onet.pl] Tomek
Banach [banciur_bez_tego_@banciur.org] napisa³(a):
Mo¿e bêdê jecha³ rowerem na tej trasie - których dróg unikaæ ?

wiem ze prawid³owa odpowied¼ brzmi wszystkich no ale lasami to
jednak nie pyknê 160km ;)

Osobi¶cie polecam co¶ takiego:

http://www.gmap-pedometer.com/?r=2010213

jeno nie przez Kurów, a Na³êczów. Mo¿na te¿ przeskoczyæ na drug± stronê  w Dêblinie. A unikaæ trzeba raczej trasy przez Wilgê - kilkana¶cie/dziesi±t km-ów po betonowych p³ytach (chocia¿ na góralu to do prze¿ycia, ja na szosie zawsze pomyka³em).

Ruch wyra¼nie mniejszy ni¿ now± tras± lubelsk± przez Garwolin i star± przez Dêblin (ta widokowo najlepsza, bo nad Wis³± spory kawa³ek).

--
Pozdrawiam,
Rafa³ W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadaj±c na adres prywatny usuñ WYTNIJ_TO.

Data: 2011-07-28 12:27:53
Autor: Paweł Pontek
W dniu 2011-07-26 13:49, Tomek Banach pisze:
Witam,

Może będę jechał rowerem na tej trasie - których dróg unikać ?

wiem ze prawidłowa odpowiedź brzmi wszystkich no ale lasami to jednak
nie pyknÄ™ 160km ;)

Tu masz sprawdzonÄ… trasÄ™:
http://www.klub-karpacki.org/rowery.html#roweryKronika19072008

Pozdrawiam, PABLO