Warszawa Lublin kt贸rych dr贸g unika膰

Data: 2011-07-26 21:08:55
Autor: Andrzej
Warszawa Lublin kt贸rych dr贸g unika膰

U偶ytkownik "Tomek Banach" <banciur_bez_tego_@banciur.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j0m9k2$g9s$1news.onet.pl...
Witam,

Mo偶e b臋d臋 jecha艂 rowerem na tej trasie - kt贸rych dr贸g unika膰 ?

wiem ze prawid艂owa odpowied藕 brzmi wszystkich no ale lasami to jednak nie pykn臋 160km ;)

No to by艂aby najfajniejsza opcja :), ale skoro nie wchodzi w gr臋 to s膮 trzy drogi (do艣wiadczenie samochodowe).
1. G贸ra Kalwaria,Czersk, Koziennice, Pu艂awy, Na艂ecz贸w. Asfalt kiepski, brak poboczy, p臋dz膮ce samochody - nie polecam.
2. Na Lublin - pobocza s膮, szeroko, ale sporo p臋dz膮cych samochod贸w, tir贸w, moim zdaniem ma艂o bezpiecznie i niezbyt komfortowo.
3. Wyjazd Wa艂em Miedzeszy艅skim i prosto do D臋blina, Pu艂aw i potem przez Na艂臋cz贸w (widokowo fajna, ale do艣膰 w膮sko, cho膰 tam ruch w wi臋kszo艣ci lokalny) lub Kur贸w (pobocza, ale patrz 2) do Lublina. Reasumuj膮c polecam tras臋 numer trzy, osobi艣cie zako艅czy艂bym przez Na艂臋cz贸w - droga kreta o od Na艂臋czowa jest kilka g贸rek i do艂k贸w je艣li lubisz. Jak mam czas to autem tak je偶d偶臋, motocyklem wybieram wariant drugi, bo szybko i asfalt lepszy.

--
Pozdrv!
Andrzej

Warszawa Lublin kt贸rych dr贸g unika膰