[jak dojechać] Warszawa - Mazury(Wilimy)

Data: 2010-08-11 12:26:42
Autor: Robert
[jak dojechać] Warszawa - Mazury(Wilimy)
Witam,

w piątek wybieram się na Mazury dokładniej w okolice wsi Wilimy. Nawigacja proponuje 2 opcje: dłuższą przez Płońsk, Ciechanów i krótszą przez Pułtusk. Różnica to teoretycznie 22km. Pytanie jak najlepiej pojechać? Słyszałem też, że alternatywnie można pojechać przez Olsztyn zamiast przez Szczytno ale nie bardzo wiem w czym miałoby to pomóc.

Proszę o rady sugestie. Ile taka trasa zajmie mi czasu jadąc rozsądnie z CB.

Pozdrawiam,
Robert

PS: gdzie, u kogo można nabyć naklejkę pms? Zmieniłem auto a naklejki w żaden sposób nie dało się przenieść.

Data: 2010-08-11 16:08:25
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Robert" <jackass6@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3ttt4$85s$1@news.onet.pl...
[...]

    Płońsk, Ciechanów, Chorzele (616), Szczytno.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-11 17:25:12
Autor: Robert
Użytkownik "Adam Szewczak" napisał:

   Płońsk, Ciechanów, Chorzele (616), Szczytno.

Fenks.

Data: 2010-08-11 19:36:08
Autor: Rafał Grzelak
Robert wrote:

Użytkownik "Adam Szewczak" napisał:

>   Płońsk, Ciechanów, Chorzele (616), Szczytno.

Fenks.

Swojego czasu jechalismy na majowke pod Szczytnem - pierwszy samochod
pojechal przez Poltusk i Makow i tam podobno sporo FR.

Ja pojechalem wlasnie przez Plonsk, Ciechanow i jechalo sie calkiem
fajnie - jakby mniej wiosek po drodze.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-11 20:03:32
Autor: Rafał Grzelak
[jak dojechać] Warszawa - Mazury(Wilimy)

Swojego czasu jechalismy na majowke pod Szczytnem - pierwszy samochod
pojechal przez Poltusk i Makow i tam podobno sporo FR.

Chodzilo mi o Pultusk oczywiscie.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-11 21:28:23
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0gxrjica388n1000news.onet.pl...
Robert wrote:

> [...]

pojechal przez Poltusk i Makow i tam podobno sporo FR.

Ja pojechalem wlasnie przez Plonsk, Ciechanow i jechalo sie calkiem

    Jest niewiele wiosek, a i droga jest na pewnych odcinkach nowa. Uwaga na przejazd kolejowy w Chorzelach bo jest masakryczny.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-11 23:52:35
Autor: Rafał Grzelak
Adam Szewczak wrote:

  Jest niewiele wiosek, a i droga jest na pewnych odcinkach nowa.
Uwaga na przejazd kolejowy w Chorzelach bo jest masakryczny.

Ten z szykana?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-12 00:09:47
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0gxrq8hace1h0002news.onet.pl...
Adam Szewczak wrote:

  Jest niewiele wiosek, a i droga jest na pewnych odcinkach nowa.
Uwaga na przejazd kolejowy w Chorzelach bo jest masakryczny.

Ten z szykana?

--
tzn ?

No tam chyba jest jeden, taki mocno nierowny ;P

PZDr
Adam

Data: 2010-08-12 03:13:21
Autor: Rafał Grzelak
Adam Szewczak wrote:

> Ten z szykana?

No tam chyba jest jeden, taki mocno nierowny ;P

To chyba mi sie cos pomylilo :)
Poza tym 'mocno nierowny' pasuje do wiekszosci przejazdow kolejowych.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-12 15:25:51
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0gxs88aajk7fo000@news.onet.pl...
Adam Szewczak wrote:

> [...]

To chyba mi sie cos pomylilo :)
Poza tym 'mocno nierowny' pasuje do wiekszosci przejazdow kolejowych.

    To w takim razie ten jest mega nierowny :)

PZDr
Adam

Data: 2010-08-14 08:30:14
Autor: jerzu
[jak dojechać] Warszawa - Mazury(Wilimy)
On Wed, 11 Aug 2010 23:52:35 +0200, Rafał Grzelak <nospam@dupa.com>
wrote:

Ten z szykana?

Ten z Szykaną (a właściwie to dwa przejazdy) to Wielbark.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-14 20:29:21
Autor: Rafał Grzelak

wrote:

> Ten z szykana?

Ten z Szykaną (a właściwie to dwa przejazdy) to Wielbark.

Ha, czyli jednak.
A wryla mi sie w pamiec bo zdecydowanie za szybko ja przejechalem. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-14 08:32:40
Autor: jerzu
On Wed, 11 Aug 2010 12:26:42 +0200, "Robert" <jackass6@o2.pl> wrote:

Proszę o rady sugestie. Ile taka trasa zajmie mi czasu jadąc rozsądnie z CB.

Jechałem w zeszły piątek W-wa - Powałczyn koło Szczytna. Droga zajęła
mi z postojem na tankowanie na Neste w Legionowie, kawę na Statoilu w
Pułtusku i pączki w Szczytnie (cukiernia na Solidarności - polecam)
jakieś 3 godziny. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

[jak dojechać] Warszawa - Mazury(Wilimy)