Warszawa-Mezzana - ktora droga lepsza?

Data: 2009-02-25 07:19:12
Autor: jarod
Warszawa-Mezzana - ktora droga lepsza?

Cześć,

W najbliższy weekend wybieram się do Mezzany (Włochy) i chciałem się Was
poradzić, która trasa jest lepsza. Planujemy dość wczesny wyjazd z
Warszawy (tak koło 3 w nocy) tak by wieczorem być na miejscu.

Czy ktoś w Was pokonywał tą trasę i jest w stanie powiedzieć, którędy
lepiej jechać. Możliwe wydają są 2 rozwiązania:
1. (przez Niemcy) Warszawa-Ĺšwiecko-Lepizig-Munchen-Innsbruck-Mezzana
2. (przez Slowacje)
Warszawa-Cieszyn-Zylina-Bratysława-Wieden-Salzburg-Innsbruck-Mezzana

KtĂłra trasa jest lepsza i dlaczego?

Pozdrawiam,
Jarod

Data: 2009-02-25 00:25:58
Autor: vrinx
Warszawa-Mezzana - ktora droga lepsza?
On 25 Lut, 08:19, ja...@ukrytyadres.com wrote:
Cze¶ć,

W najbliższy weekend wybieram się do Mezzany (Włochy) i chciałem się Was
poradzić, która trasa jest lepsza. Planujemy do¶ć wczesny wyjazd z
Warszawy (tak koło 3 w nocy) tak by wieczorem być na miejscu.

Czy kto¶ w Was pokonywał t± trasę i jest w stanie powiedzieć, którędy
lepiej jechać. Możliwe wydaj± s± 2 rozwi±zania:
1. (przez Niemcy) Warszawa-¦wiecko-Lepizig-Munchen-Innsbruck-Mezzana
2. (przez Slowacje)
Warszawa-Cieszyn-Zylina-Bratysława-Wieden-Salzburg-Innsbruck-Mezzana

Która trasa jest lepsza i dlaczego?

Pozdrawiam,
Jarod

Zdania podzielone, jesli przez Niemcy bedziesz jechał 150-160 km/h a
przez Słowacje i Austrie 130-140 to czasowo wyjdzie na to samo, bo
przez Niemcy masz setke dalej. Je¶li jestes w stanie jechac przez
Niemcy szybciej to moze co¶ zaoszczedzisz. Je¶li wolniej to stracisz
czasowo na pewno. Przez Niemcy spalisz wiecej paliwa (dalej i
szybciej). To co napisałem dotyczy jazdy w nocy.

Jesli jedziesz w dzien to licz ze przez Niemcy możesz stan±ć w
Monachium w korku na dłużej 1, 2... godz.

Data: 2009-02-25 09:11:09
Autor: doomin13
jarod@ukrytyadres.com napisał(a):
1. (przez Niemcy) Warszawa-�wiecko-Lepizig-Munchen-Innsbruck-Mezzana
2. (przez Slowacje)
Warszawa-Cieszyn-Zylina-Bratys�awa-Wieden-Salzburg-Innsbruck-Mezzana

KtĂłra trasa jest lepsza i dlaczego?

Pozdrawiam,
Jarod

czesc
moim zdaniem lepszy wariant 1. bo szybciej :) mimo ze dalej
przy utrzymywaniu predkosci 150-160 (ekonomia :) powinnienes sie wyrobic w 13
godzin - z malymi postojami po drodze

wariant drugi krotszy troche ale droga porazka szczegolnie austria bo
ograniczenia predkosci i wsciekla policja :) z reguly prawie caly czas
ograniczenia do 100 km/h - jedziesz 110. Wieden nie ma obwodnicy z prawdziwego
zdarzenia a odcinek od czech do wiednia w budowie. jezdzilem pare razy i zawsze wychodzi przez niemcy lepiej
jedyny plus to tansze paliwo w austrii ale jak dobrze obmyslisz strategie to
wyjdzie ci jedno tankowanko w niemczech :)

korki kolo monachium??? nigdy nie stalem a jechalem w roznych godzinach w
rozne dni :)

pozdro,
doomin13

Data: 2009-02-25 01:19:53
Autor: vrinx
[...]

Wieden ma obwodnice. Mowa jest o trasie Zilina-Bratysława-Wieden... na
tej trasie prawie nie widzisz Wiednia bo jedziesz własnie obwodnic±.
Prędko¶ci 110 to tylko chyba na parku kilometrach koło Wiednia i
Salzburga, reszta spokojnie 130-140.

[...]

Ty nigdy nie stałe¶ - inni stali. raz tak raz siak.

pozdro,
doomin13

pozdrawiam również

Data: 2009-02-25 09:37:18
Autor: doomin13
Warszawa-Mezzana - ktora droga lepsza?
vrinx <arturs1974@gmail.com> napisał(a):
Wieden ma obwodnice. Mowa jest o trasie Zilina-Bratys=B3awa-Wieden... na
tej trasie prawie nie widzisz Wiednia bo jedziesz w=B3asnie obwodnic=B1.
Pr=EAdko=B6ci 110 to tylko chyba na parku kilometrach ko=B3o Wiednia i
Salzburga, reszta spokojnie 130-140.

sorki nie zauwazylem ze to przez bratyslawe ma byc :) myslalem ze czechy, brno
itd.
wieden ma obwodnice tylko z tej strony
130-140 zycze szczescia :)

pozdro
doomin13

Data: 2009-02-25 01:52:41
Autor: vrinx
[...]

bior±c pod uwage że max na autostradzie w Austrii wynosi 130 to nie
widze problemu w jezdzie 130-140... jad±c licznikowe 140 mam i tak
koło 135 wiec nic mnie nie rusza. A o wiecej niż +10 nie przekraczam w
Austrii... Na Słowacji +5 max bo ostatnio o¶wirowali

Data: 2009-02-25 10:23:02
Autor: doomin13
Warszawa-Mezzana - ktora droga lepsza?
vrinx <arturs1974@gmail.com> napisał(a):
bior=B1c pod uwage =BFe max na autostradzie w Austrii wynosi 130 to nie
widze problemu w jezdzie 130-140... jad=B1c licznikowe 140 mam i tak
ko=B3o 135 wiec nic mnie nie rusza. A o wiecej ni=BF +10 nie przekraczam w
Austrii... Na S=B3owacji +5 max bo ostatnio o=B6wirowali

130 ogolnie teoretycznie, praktycznie caly czas znaki ograniczajace do 100
(szczegolnie w zimie - znaki wyswietlane)
nie ma problemu robisz jak chcesz ja tylko doradzam z doswiadczenia i tyle :)

pozdro,
doomin13

Data: 2009-02-25 01:24:22
Autor: blackone
On 25 Feb, 10:11, "doomin13" <doomin13.WYT...@gazeta.pl> wrote:

korki kolo monachium??? nigdy nie stalem a jechalem w roznych godzinach w
rozne dni :)

Mysmy stali w mega-korku kolo Monachium w obydwie strony do/z St.Anton
- sobota po poludniu.

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-02-25 09:38:15
Autor: doomin13
blackone <blackone@poczta.onet.pl> napisał(a):
Mysmy stali w mega-korku kolo Monachium w obydwie strony do/z St.Anton
- sobota po poludniu.

w sobote po poludniu nie jechalem :)

pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-01 07:40:55
Autor: Przemek V
Warszawa-Mezzana - ktora droga lepsza?

Użytkownik "doomin13 " <doomin13.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:go33i7$7th$1inews.gazeta.pl...
blackone <blackone@poczta.onet.pl> napisał(a):

Mysmy stali w mega-korku kolo Monachium w obydwie strony do/z St.Anton
- sobota po poludniu.

w sobote po poludniu nie jechalem :)

W sobotę rano 21 lutego gdy w Bawarii zaczynał się Fasching korek był na całej A8 i A93 od Monachium po granicę austriack± oraz zablokowane były wszystkie równoległe do A93 drogi lokalne. Odcinek Salzburg - granica austriacko niemiecka przed Innsbruckiem (jest tego ze 100km) jechałem (a raczej stałem) około 4 godzin.

Data: 2009-02-25 19:35:41
Autor: mb
[...]

kilkakrotnie jeździłem na trasie wawa-insbruck np-soelden 15 godz.
różnymi wariantami.

najlepszy dla mnie to :
wawa-cierszyn-brno-mikulow-wiedeń-salsburg-insbruck
jest dłuższy o 30 km... niż przez znojmo ale lepsza droga
a że przez wiedeń jadę ok 5-6 rano to czasowo wychodzi
podobnie ....

ostatnio wracałem
przez niemcy ... czasowo wyszło też 15 godzin ... i 130 km dalej
autem jadÄ™ nieszybciej niĹĽ 140 km

mb

wybĂłr naleĹĽy do ciebie

Warszawa-Mezzana - ktora droga lepsza?