Warszawa-Monachium

Data: 2009-11-19 19:34:46
Autor: Smokun
Warszawa-Monachium
Witam.

W przyszłym tygodniu czeka mnie trasa Warszawa-Monachium.
I tu pytanie - jak lepiej jechać?
Na Poznań, Berlin i dalej autostradą A9, czy może Wrocław, Praga...?

I jeszcze - może ktoś ma sprawdzony parking na 10 dni w okolicach lotniska,
z transferem?

Z góry dzięki za porady,
Pozdrawiam
Smokun __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4622 (20091119) __________

Data: 2009-11-19 20:02:44
Autor: jarek
Warszawa-Monachium

Użytkownik "Smokun" <smokun_wywal@wp.pl> napisał w wiadomości news:he4349$ah1$1inews.gazeta.pl...
Witam.

W przyszłym tygodniu czeka mnie trasa Warszawa-Monachium.
I tu pytanie - jak lepiej jechać?
Na Poznań, Berlin i dalej autostradą A9, czy może Wrocław, Praga...?

Ja bym polecał dojechac do Wrocka, wskoczyc na A4, potem A72 kolo Chemnitz i A9 przed Norymberga, potem zaraz Monachium. Czesto pokonuje trase Legnica- Monachium i moge spokojnie ja polecic.

Jarek

Data: 2009-11-20 08:53:24
Autor: topek
Warszawa-Monachium
jarek pisze:
[...]

WItaj,
ja mieszkam w Monachium od kilku lat, wiec troche mam pojecie.
Ja bym ci radzil pojechac tak:
Wawa-czestochowa (gierkowka)
czestochowa-opole (zwykla droga)
opole-wroclaw-zgorzelec-drezno-chemnitz-hof-norymberga-monachium

Zalety tej trasy?
Darmowa (w czechah winiety, lub platna a2)
Tylko kawalek jedziesz zwykla droga (czestochowa-opole, opole ma przyzwoita obwodnice)
A jak wskoczysz na A4 przy opolu to do samego monachium masz autostrade.
Omijasz wrocek w ktoym mozna z 1,5h stracic.
Nie jedziesz S8 (wawa-Wroclaw) pelna kolein, tirow i fotoradarow.

Probowalem wszystkie mozliwe trasy od tej przez cieszyn, przez prage, przez wroclaw, przez opole, brzeg itd.
Ta podana powyzej jest moim zdaniem najlepsza.

==============

Co do parkowania w okolicach lotniskach to ja robie tak jak lece z monachijskiego lotniska.
Jade do miejscowosci: Neufahrn.
Tam zostawiam auto na ulicy: Hanns-Braun-Straße (lub ktorej w poblizu) (tam jest taki hotel pracowniczy w ktorym duzo Polakow ze slaska mieszka i duzo polskich blach). Parkujesz w okolicy. Idziesz 7 minut na S-Bahn (pociag) z buta.
Kupujesz bilet za 1 EUR i 10 centow w automacie (tzw Kurzstrecke) i w ciagu 5 minut jestes na lotnisku.

Blizej stacji S Bahnu nie mozesz parkowac ba sa zakazy i tylko ze specjalnym (mieszkanca) papierem mozesz parkowac.

Neufahrn to spokojne bawarskie miasteczko Wiec  zostawienie tam auta na ulicy to zaden problem.

Dokladny adres gdzie mozesz zaparkowac to:

Hanns-Braun-Straße 40
85375 Neufahrn (bei Freising)
Niemcy

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2009-11-20 10:34:40
Autor: MZ
Warszawa-Monachium
[...]
Ja też polecam tę trasę, co prawda wyjechałem w sobotę o 5 rano (i nie z Warszawy tylko z miejsca 80km dalej na wschód), ale w Zgorzelcu byłem już o 11:30 - bez zbytniego napinania się i wariowania. A potem to już inna bajka :) Byle tylko bryka i organizm tempo wytrzymał :)
Zalety: niezły asfalt, bez dużej ilości dziur, nie za wiele dużych miejscowości przez które trzeba przejechać, omijasz Wrocław z jego peramanentnymi korkami i remontami. Uwaga na fotoradary na katowickiej i miśków z pistoletami na wylocie z Częstochowy.

MZ

Data: 2009-11-20 11:35:14
Autor: topek
Warszawa-Monachium
MZ <mmzz@[usun.to]op.pl> napisał(a):
peramanentnymi korkami i remontami. Uwaga na fotoradary na katowickiej i miśków z pistoletami na wylocie z Częstochowy.
No w niemczech navi z TMC i cb pozwala omijac korki/lapanki :)

Data: 2009-11-20 11:28:17
Autor: Darek.
Warszawa-Monachium

WItaj,
ja mieszkam w Monachium od kilku lat, wiec troche mam pojecie.

Kolego, zapytam - jeśli mogę - gdzie pracujesz w tym Monachium?
Mam znajomego w Monachium, kojarzy mi się ksywa Topek własnie...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-11-20 11:29:48
Autor: topek
Warszawa-Monachium
Darek. <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):

> WItaj,
> ja mieszkam w Monachium od kilku lat, wiec troche mam pojecie.
Kolego, zapytam - jeśli mogę - gdzie pracujesz w tym Monachium?
AutoScout24 to moj obecny chlebodawcy

Data: 2009-11-20 22:19:48
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Warszawa-Monachium
Wawa-czestochowa (gierkowka)
czestochowa-opole (zwykla droga)
opole-wroclaw-zgorzelec-drezno-chemnitz-hof-norymberga-monachium

Tylko ostatnoi jest remont jakiegoś kawałka między Częstochową i Opoloem
i ten kawałek jedzie się podobno ~2 godziny. Warto zorientować się czy
utrudnienia dalej występują ipokombinować ze zmianą trasy (np.
Waw-Wrocław przez Bełchatów lub Czestochowa - Katowice A4).

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-11-22 21:16:11
Autor: Smokun
Warszawa-Monachium
Dzięki wszystkim za pomoc.