Warszawa - Nowy Sącz

Data: 2012-04-12 23:46:25
Autor: Czarek Daniluk
Warszawa - Nowy Sącz
On Apr 13, 8:23 am, Uncle Pete <pkozarzew...@isppan.waw.pl> wrote:
Witam,

Po dłuższej przerwie mam znowu dojechać z Warszawy (lewobrzeżnej) do
Nowego Sącza. Poprzednio jeździłem (za namową kogoś z grupy) 7-ką przez
Radom - obwodnica Kielc, za obwodnicą skręcałem na Morawicę - Chmielnik
- Busko-Zdrój - Pacanów - Dąbrowa Tarnowska, dalej obijałem na Żabno -
Radłów - Wojnicz, dalej już oczywiste. Czy to nadal dobra trasa, żadnych
pułapek? A może teraz można przejechać jakoś lepiej?

Pozdrawiam,

Piotr

Teraz od Skarżyska do Kielc masz piękną nową dwupasmówkę, w porównaniu
do pchania się przez Suchedniów niebo a ziemia.
Nie ma co kombinować jedź tak jak jechałeś wtedy.

Pozdro !

Data: 2012-04-13 11:37:15
Autor: Uncle Pete
Warszawa - Nowy Sącz
Teraz od Skarżyska do Kielc masz piękną nową dwupasmówkę, w porównaniu
do pchania się przez Suchedniów niebo a ziemia.
Nie ma co kombinować jedź tak jak jechałeś wtedy.

Dzięki, tak właśnie zrobię.

Piotr

Warszawa - Nowy Sącz