Warszawa Poznan gierkówa piatek 16:00 - jak jechac

Data: 2010-09-08 12:27:32
Autor: szerszen
Warszawa Poznan gierkówa piatek 16:00 - jak jechac

Użytkownik "rt" <xrtx@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i67lke$s8j$1@inews.gazeta.pl...

czy mozecie mi pomoc i powiedziec mi jak sie wydostac z warszawy w piatek z
okolic centralnego do gierkówki na poznan

najlepiej do pulawskiej w kierunku piaseczna, potem baletowa do raszyna, a dalej juz prosto do rawy mazowieckiej ;)
tez bedzie ciasno na pulawskiej, ale napewno nie tak jak w jerozolimskich

Data: 2010-09-08 10:48:59
Autor: r
Warszawa Poznan gierkówa piatek 16:00 - jak jechac
chce gierkowka bo bede wiozł deski w osobowce wiec do drugiej wormowej nie dociagne a jak mnie wytrzesie kolo strykowa na dolach to bez szyb bede jechał

dalej prosze o pomoc

Data: 2010-09-08 12:59:49
Autor: szerszen

Użytkownik "r" <xrtx@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i67pmr$cmu$1@inews.gazeta.pl...

chce gierkowka bo bede wiozł deski w osobowce wiec do drugiej wormowej nie
dociagne a jak mnie wytrzesie kolo strykowa na dolach to bez szyb bede jechał

ale tam pomiedzy rawa, a strykowem wiekszosc drog jest poremontowana, jechalem tamtedy dwa razy na przelomie lipca i sierpnia, a te kilka km po prostu przejedziesz wolniej, ale jak wolisz, raz jechalem do poznania droga na ktora sie upierasz i powiedzialem ze nigdy wiecej

Warszawa Poznan gierkówa piatek 16:00 - jak jechac