Warszawa - Praga - którędy?

Data: 2011-07-21 00:34:25
Autor: Areq
Warszawa - Praga - którędy?
Witam,

Wybieram się w piątek z Warszawy do Pragi (czeskiej) i szukam optymalnej trasy.
Wyjazd z Warszawy około 15/16, dalej standardowo 8 do Piotrkowa, 1 do Częstochowy, a dalej Opole, Kłodzko, Nachod, Hradec Kralove i ostatecznie Praga?

Znacie jakiś lepszy wariant?

Pozdrawiam
Arek

Data: 2011-07-21 13:04:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Warszawa - Praga - którędy?
Hello Areq,

Thursday, July 21, 2011, 9:34:25 AM, you wrote:

[...]

Hmmm... Na południowym zachodzie nie będziesz tak wcześnie, czyli ruch
wyjeżdżających z Wrocka w stronę Czech powinien już osłabnąć - dlaczego
nie do końca 8 przez Wrocław? Spory kawałek da sie już pokonać AOW.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 13:17:38
Autor: J.F
Warszawa - Praga - którędy?
Użytkownik "Areq"  napisał w wiadomości grup
[...]

Och*es ? Telewizji nie ogladasz, grupy nie czytasz ?
To po co my sie tu od miesiaca klocimy ?

8-ka rozkopana, grozi 3h do Piotrkowa w dobrych ukladach, a w zlych to znow spadnie deszcz i beda ja musieli zamknac jak tydzien temu.

Albo omijasz 8-ke od poludnia oplotkami jak Jerzu, albo jak Rafal - jedz na zachod, omin Lodz od polnocy, dojedz do wroclawia, a dalej
przez Lubawke lub Jakuszyce - zalezy co bardziej lubisz.

J.

Data: 2011-07-21 13:30:43
Autor: Bydlę
Warszawa - Praga - którędy?
On 2011-07-21 13:17:38 +0200, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

8-ka

Ósemka. Albo 8.
;>

 rozkopana, grozi 3h do Piotrkowa w dobrych ukladach, a w zlych to znow spadnie deszcz i beda ja musieli zamknac jak tydzien temu.

Czyli DC-Piotrków? Wczoraj jechałem - 20.00 w DC, o północy w Katowicach. Warunki (układy) były dobre.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 22:21:06
Autor: jerzu
Warszawa - Praga - którędy?
On Thu, 21 Jul 2011 13:17:38 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

8-ka rozkopana, grozi 3h do Piotrkowa w dobrych ukladach, a w zlych to znow spadnie deszcz i beda ja musieli zamknac jak tydzien temu.

Albo przewróci się cysterna, jak dzisiaj. I zamkną 3 kilometry trasy,
co powoduje 5 kilometrowy korek na ósemce, i nieco mniejsze, ale
jednak korki, na objazdach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Warszawa - Praga - którędy?