Warszawa - Radom i dalej do Szczawnicy

Data: 2009-04-21 23:44:40
Autor: amirm
Warszawa - Radom i dalej do Szczawnicy
Jak najsprawniej przejechać z W-wy do Radomia - (wiem, że jest tam większy  remont, czy generuje jakieś powżniejsze utrudnienia). Aha i podróż będzie  odbywać się w najbliższą sobotę.

Pytanie też o trasę do Szczawnicy - czy najlepiej przez Tarnów? Jakich  "niespodzianek" można się spodziewać?

Thx i pzdr

Data: 2009-04-21 23:50:04
Autor: Grejon
amirm pisze:
Jak najsprawniej przejechać z W-wy do Radomia - (wiem, że jest tam większy remont, czy generuje jakieś powżniejsze utrudnienia). Aha i podróż będzie odbywać się w najbliższą sobotę.

Normalnie na Kraków :). Możesz objechać Janki wyjeżdżając z Wawy ale stracisz tyle czasu co stojąc w korku.

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-04-22 07:56:08
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
amirm pisze:
[...]

Witaj. Jak obecnie wygląda dojazd do krk, nie powiem bo nie wiem.
A do Szczawnicy: Najpierw Krk, w Lubniu w lewo na Mszanę Dolną, w Mszanie w prawo i w lewo na Zabrzeż, w Zabrzeży w prawo na Krościenko, w Krościenku w lewo na Szczawnicę i jesteś :-)

Seco

Data: 2009-04-22 20:27:14
Autor: amirm
Dnia 22-04-2009 o 07:56:08 Bartosz 'Seco' Suchecki  <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):

amirm pisze:
[...]

1...a czy jednak trasa przez Tarnów nie jest lepszym rozwiązaniem?
2. ponawiam pytanie o dojazd do Radomia (pomijając Janki) - czy należy  spodziewać się jakiś większych utrudnień?

Data: 2009-04-22 20:30:50
Autor: Grejon
amirm pisze:

2. ponawiam pytanie o dojazd do Radomia (pomijając Janki) - czy należy spodziewać się jakiś większych utrudnień?

Jeśli nie dojdzie do wypadku to nie. Większy remont to tam był rok temu, jak remontowali obwodnicę Grójca i ciągnęli drugi pas z Białobrzegów do Radomia. Teraz tylko odcinek Grójec-Białobrzegi jest w remoncie, ale nie powoduje to poważniejszych utrudnień (chyba że trafisz na marzyciela, który chce skręcić w lewo i czeka az ci z przeciwka rozwiną mu czerwony dywan :( ).

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-04-23 07:56:24
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
amirm pisze:
[...]

Dojazd do KRK jest OK, a od KRK masz poszerzoną Zakopiankę, po skręcie w lewo od Lubnia znowu pusto.  Nigdy nie jechałem przez Tarnów :)

Seco

Data: 2009-04-23 01:49:15
Autor: przemmvv
Warszawa - Radom i dalej do Szczawnicy
On 23 Kwi, 07:56, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
amirm pisze:

> 1...a czy jednak trasa przez Tarnów nie jest lepszym rozwiązaniem?

Ja z Warszawy jeździłem zawsze przez Radom-Kielce-Busko Zdrój-Brzesko-
Nowy Sącz. Całkiem znośne drogi, do tego stosunkowo puste. Ostatnio
jechałem pod koniec lutego do Krynicy. Było sprawnie i szybko.

Warszawa - Radom i dalej do Szczawnicy