(Warszawa) Rowerem wzdłuż Wisły, 03.07 (niedziela )

Data: 2011-06-30 14:00:46
Autor: GT Wędrujemy
(Warszawa) Rowerem wzdłuż Wisły, 03.07 (niedziela )
Zapraszamy na wycieczkę rowerową w najbliższą niedzielę - start na
Młocinach o g. 9.30. Okazja do poznania brzegów Wisły, czy też
przepłynięcia się promem. Organizator: Marcin.
Liczba uczestników: bez ograniczeń - kto przybędzie, ten jedzie.
wiecej:
http://www.wedrujemy.org.pl

Data: 2011-07-01 08:20:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-30 23:00, GT Wędrujemy pisze:
[...]

A zdąży się potem na 12:00 do Rotundy? :)
http://forum.masa.waw.pl/index.php?topic=1115.0

--
Liwiusz

Data: 2011-07-01 07:03:56
Autor: Ryszard Mikke
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> wiecej:
> http://www.wedrujemy.org.pl

A zdąży się potem na 12:00 do Rotundy? :)

Na moje wyczucie - nidyrydy. Nawet urwac sie przy Poniatoszczaku nie zdazysz
na czas.

--
rmikke

Data: 2011-07-03 06:57:40
Autor: GT Wędrujemy
On 1 Lip, 09:03, "Ryszard Mikke" <rmi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>http://forum.masa.waw.pl/index.php?topic=1115.0

Na moje wyczucie - nidyrydy. Nawet urwac sie przy Poniatoszczaku nie zdazysz

wycieczka przeniesiona na za 2 lub 3 tygodnie, więcej informacji
wkrótce na www.wedrujemy.org.pl

Data: 2011-07-14 15:06:40
Autor: GT Wędrujemy
(Warszawa) Rowerem wzdłuż Wisły, 17.07 (niedziela )

Ta wycieczka będzie w najbliższa niedzielę, 17.07 - start na Młocinach
o g. 9.30.