Warszawa - Ruciane Nida w piątek

Data: 2011-05-12 18:28:49
Autor: amirm
Warszawa - Ruciane Nida w piątek
Witam,

Wyjazd w piątek około 15.00 z centrum (ul. Jasna) do Rucianego Nida. Jaka  jest najlepsza opcja (jeśli o czas) dojazdu w chwili obecnej?

Czy Serock jest zakorkowany?

Proszę o info. Dzięki i pzdr.

Data: 2011-05-12 23:53:13
Autor: Michał Przestrzelski

Użytkownik "amirm" <amirm@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:op.vvdmqb0es9y1ferm...
[...]

Dużo zależy z jakiej dzielnicy stratujesz. Samo przejechanie Warszawy może zabrać masę czasu.

Ja osobiście radził bym jechać: Wyszków, Łomża, Pisz. Do Wyszkowa masz ekspresową.. Potem 40 km do Ostrowi Mazowieckiej będzie dość ciasno ale da się jechać. W Ostrowi na Łomże a tam już zupełnie luźno. Zwłaszcza jak wyjedziesz około 15:00. Przez Serock, Pułtusk na pewno bliżej ale moim zdaniem dużo ciaśniej.

Michał

http://www.worldsail.eu/

Data: 2011-05-13 10:46:22
Autor: Marek P.
[...]

Z Ursynowa szybciej jest przez Stanisławów -> Ostrów -> Zambrów (jeśli w Łomży znowu rozgrzebali wlot) -> Pisz - > Ruciane

Data: 2011-05-13 11:24:01
Autor: Axel

"Michal Przestrzelski" <nie@lubie.spamu.pl> wrote in message news:iqhksd$dhj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie jest duzo blizej przez Serock. Tylko ja radzilbym nie skrecac w Ostrowii na Lomze, tylko pojechac prosto do Zambrowa i tam skrecic - Lomza ostatnio jest mocno zakorkowana, a jest to tylko kilka kilometrow dalej.

Za godzine wlasnie wyjezdam ta trasa na regaty do Sztynortu :-)

--
Axel

Data: 2011-05-13 13:25:44
Autor: Rafał Grzelak
Axel wrote:

[...]

Przede wszystkim na odcinku Ostrowia - Lomza strasznie telepie, bo
droga jest w takim sobie stanie.
Przez Zambrow faktycznie lepiej.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-16 11:25:25
Autor: Axel
"Rafał Grzelak" <spam@spam.com> wrote in message
Za godzine wlasnie wyjezdam ta trasa na regaty do Sztynortu :-)
Przede wszystkim na odcinku Ostrowia - Lomza strasznie telepie, bo
droga jest w takim sobie stanie.

Oj tam, oj tam - w porownaniu z tym, jak ta droga wygladala kilka lat temu, to i tak jest rewelka :-P

Przez Zambrow faktycznie lepiej.

No wlasnie chyba wcale nie. W obie strony jechalismy prosto na Lomze i mimo wahadla na wjezdzie do Lomzy, bylo calkiem szybko. Na wahadle stracilismy tylko kilka minut.

--
Axel

Data: 2011-05-16 15:03:28
Autor: Rafał Grzelak
Axel wrote:

> Przez Zambrow faktycznie lepiej.

No wlasnie chyba wcale nie. W obie strony jechalismy prosto na Lomze
i mimo wahadla na wjezdzie do Lomzy, bylo calkiem szybko. Na wahadle
stracilismy tylko kilka minut.

Ja wolisz - ja w okresie majówkowym jechałem 'tam' przez Zambrów i 'z
powrotem' prosto z Łomży przez Śniadowo.
Po prostu przez Łomżę jechało mi sie lepiej. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-15 01:01:02
Autor: scob
W dniu 2011-05-12 18:28, amirm pisze:
[...]

"Osobowym, drugą klasą, przejedziemy się...."
Nie wyobrażam sobie wyjazdu na mazury* samochodem ;)

* - na Mazury - czyli pod żagle

Data: 2011-05-16 11:29:05
Autor: Axel
"scob" <123scob@321tlen.pl> wrote in message
news:iqn241$trr$4mx1.internetia.pl... W dniu 2011-05-12 18:28, amirm pisze:
[...]

No, ja sobie nie wyobrazam wyjazdu _bez_ samochodu. Zwlaszcza do Sztynortu na regaty, bo chyba dluzej bym jechal, niz byl na miejscu :-P
Nie mowiac o tym, ze przy takiej pogodzie, jak w ostatni weekend, trzeba byc przygotowanym na wszystko. Co w polaczeniu z dzieckiem na pokladzie daje pol bagaznika rzeczy :-)

--
Axel

Warszawa - Ruciane Nida w piątek