Warszawa - Sharm el Sheikh

Data: 2010-07-28 09:01:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
Witam, czy w najbliższym czasie jakiś nurek będzie jechał do Sharm z Warszawy (nie chodzi  o miejsce wylotu).
Mam prośbę o zakup i przywiezienie płytki DVD.

Pozdrawiam

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-28 07:02:48
Autor: Caliel caliel
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 28 Lip, 09:01, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
[...]

Co się stało?
Czy w Sharmie nie ma możliwości zakupu płytek DVD?

Data: 2010-07-28 17:07:13
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:
[...]

Witaj Wypowiadasz się gdzie indziej inteligentnie ale tutaj inaczej :-(
Tak tych które potrzebuje nie ma. Inaczej bym nie prosił o przysługę.
Czy zrozumiałeś?

Data: 2010-07-28 10:01:02
Autor: Caliel caliel
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:

> Co się stało?
> Czy w Sharmie nie ma możliwości zakupu płytek DVD?

Witaj Wypowiadasz się gdzie indziej inteligentnie ale tutaj inaczej :-(

Wręcz przeciwnie. Tutaj również inteligentnie.
W zapytaniu nie ma złośliwości, tylko próba ustalenia faktów.
Na zapytanie należało odpowiedzieć:

Tak tych które potrzebuje nie ma. Inaczej bym nie prosił o przysługę.

No więc właśnie - nie ma.
Jakich konkretnie potrzeba?
Może warto napisać jakich nie ma, bo może ktoś inny też pojedzie i
będzie szukał i również nie znajdzie.
Prośba o przywiezienie jednej płytki DVD do Sharmu jest co najmniej
dziwna, stąd moje zapytanie, ale jeśli jest
taka potrzeba, to czemu nie?
Jeślibyś napisał wcześniej po co i jaka płytka i jak Ci ją można
ewentualnie przekazać to może by się ktoś znalazł, ale tak
krótki post może spowodować dwie reakcje: olanie go, albo złośliwości.
Jednak reakcje te są prostym wynikiem na Twój post. To jakby ktoś
napisał: Czy ktoś jedzie do Manchester i mógłby przywieźć mi chleb?"
Jeśli jednak napisze, że ma ochotę na świeży, polski chlebek i może
jakiś rodak mu przywiezie trochę tej smakowitości, bo ma dosyć chleba
tostowego
podgrzewanego co rano, to być może ktoś mu właśnie taki chleb
przywiezie.

Czy zrozumiałeś?

Ja rozumiem doskonale.
Mój post bynajmniej nie był złośliwością w Twoim kierunku.
Niby z jakiego powodu?

Nie obrażasz i nie atakujesz podszywając się anonimowo w dziwne
kreatury.

Wynikał on z ciekawości i z lekkiego zdziwienia, bo nie powiem, że
mnie on nie zaskoczył.

Data: 2010-07-28 21:07:39
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:

[...]

Człowieku co Ty wypisujesz?
Prośba jest prosta: czy osoba bedąca w Warszawie i jadąca za kilka dni do Sharm może mi kupić płytkę DVD. Płytka jest specyficzna dlatego nie mogę jej kupic tutaj w Sharm.
Jak się zgłosi podam co konkretnie potrzebuję.
Czy teraz jasniej?
Poniał?

Data: 2010-07-28 11:16:36
Autor: Caliel caliel
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 28 Lip, 21:07, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:

[...]

Ok. A więc tajemnicza i specyficzna płytka DVD jest poszukiwana.
Życzę więc powodzenia w znalezieniu dostarczyciela.

Nie wiem tylko dlaczego tak się denerwujesz.
Wiem, że znajomi kupowali płytki DVD w Hurghadzie.
Stąd zdziwienie, że w Sharmie nie ma.

Data: 2010-07-28 21:19:23
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 20:16, Caliel caliel wrote:
[...]

Bo to "tajemnicza i specyficzna płytka" DVD jak się wreszcie domysliłeś..

Data: 2010-07-30 15:44:44
Autor: krokodyl73
Warszawa - Sharm el Sheikh
Dnia 28-07-2010 o 21:19:23 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

On 2010-07-28 20:16, Caliel caliel wrote:
[...]

Tereska Orlowsky,twoja siostra,nie wydala nic na dvd,wiec nie kupisz tego  nie tylko w Sharm;)

Data: 2010-07-28 18:45:23
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh

http://pl.wikipedia.org/wiki/DVD Temat zaczyna być intrygujący :) Jakież to specyficzne technologie nie docierają do Szarm? Macie jakieś embargo, czy tylko nieudolnych handlowców?

Data: 2010-07-28 22:09:32
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh

On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:

[...]

Myślę, że ta osoba która dała Ci licencję DIVEMASTERA IANTD pluje sobie teraz w brodę.
Bo to, ze "każdy" u niektórych instruktorów plastik dostaje to jasne ale na ogół ci "specjaliści" siedzieli do tej pory cicho i nie reklamowali się na prawo i lewo zdając sobie sprawę iż licencja im się nie należy..

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-28 12:19:38
Autor: Jwitos
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 20:45,  jacekplacek wrote:

> [...]

na ogół ci "specjaliści" siedzieli do tej pory cicho i nie reklamowali
się na prawo i lewo zdając sobie sprawę iż licencja im się nie należy..

Panowie, apeluję o spokój! ;) Podczas OWD mówili mi, że nurkowie mają
więcej "fun'u" od zwykłych ludzi, czy na tym ma polegać ten fun? :)

Data: 2010-07-28 22:28:32
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
Panowie, apeluję o spokój! ;) Podczas OWD mówili mi, że nurkowie mają
więcej "fun'u" od zwykłych ludzi.

Kłamali.
Dojazd/dolot na miejsce nurkowe za drogie, hotel zły/za drogi sprzęt za drogi, baza za droga, nikt tu nie zna polskiego - jak się dogadać?
Nie chcą zejść z ceny 100 euro za pakiet pięciu dni nurkowych na łodzi do 15. Złodzieje i zdziercy... Kupiłem najlepiej bo najtaniej a rafy nie ma, ryb nie ma. Nic nie ma. A przewodnik pyta Czego chcesz ode mnie? Ja też tak jak Ty nurkuję dopiero od miesiąca.

Czy taki znaczek :-)
Czy taki znaczek :-( ?

Data: 2010-07-28 21:01:36
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh
> [...]

Nie chcą zejść z ceny 100 euro za pakiet pięciu dni nurkowych na łodzi do 15. Złodzieje i zdziercy... Kupiłem najlepiej bo najtaniej a rafy nie ma, ryb nie ma. Nic nie ma. A przewodnik pyta Czego chcesz ode mnie? Ja też tak jak Ty nurkuję dopiero od miesiąca.

Dudziński, jesteś aktywnym instruktorem, czy nie opłaciłeś składek? Nie umiem cie znaleźć na stronie SSI. Możesz podać jak sprawdzić, czy masz prawo szkolić w SSI? Wyszukiwanie tą drogą: http://www.divessi.com/fac_search pomija cię zupełnie - nie ma ani Dudzińskiego, ani jego centrum... Kicha jakaś. Musisz interweniować, no bo jak mają cię kursanci znaleźć?

Czy taki znaczek :-)
Czy taki znaczek :-( ?

Data: 2010-07-28 21:40:01
Autor: Loti
Warszawa - Sharm el Sheikh
A ile jesteś skłonny zapłacić za dostarczenie specjalistycznego DVD.
Rozumiesz chyba że nie są to tanie rzeczy, co Dudziński?

Chyba nie jesteś typowym polaczakiem liczącym na grzeczność kolegów, którzy za dziękuję odwalą za ciebie kawał roboty.
Nie stać cię na bilet do PL, a może masz KLIENTÓW i nie możesz ich zostawić (jak to drzewiej bywało) na lodzie, na wodzie.... Już pamiętam, pod wodą.
Lot

Data: 2010-07-28 19:56:00
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 20:45,  jacekplacek wrote:

> [...]

Bo to, ze "każdy" u niektórych instruktorów plastik dostaje to jasne ale na ogół ci "specjaliści" siedzieli do tej pory cicho i nie reklamowali się na prawo i lewo zdając sobie sprawę iż licencja im się nie należy..

Dudziński, ja potrafie policzyć ludzi przed i po nurkowaniu a słyszałem że ty masz z tym kłopoty... Ale wracając do DVD - jaki związek znalazłeś w twoim pijanym widzie, między powszechnie dostępnymi płytami DVD a poziomem szkoleń w IANTD? Dość odległe skojarzenie i za cholerę nie łapię. Misi być, że tylko dlatego, że nie szkoliłem się w knajpie z Dudzińskim.

Data: 2010-07-28 15:15:29
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh

 Ponieważ Kolega jest miły i sympatyczny, to podpowiem: można kupić przez internet. Są takie serwisy jak ebay, gdzie wysyłają w dowolne miejsce na świecie. Zobacz np. www.ebay.com - jest po angielsku, ale widzę, że się uczysz, więc dasz sobie radę. Oczywiście to są rady, jakby jakimś cudem nie znalazła się osoba chcąca pomóc tak miłemu i uczynnemu koledze jak Ty, ale to przecież nie możliwe, prawda?

Data: 2010-07-28 13:20:13
Autor: kadrom
Warszawa - Sharm el Sheikh
Najpierw całymi dniami, tygodniami, miesiącami jeździsz po kim się da,
ubliżasz ludziom, traktujesz ich z góry i z pogardą, a potem w tym
samym miejscu zwracasz się do nurków: "mam prośbę...".
Masz tupet... Na co ty liczyłeś pisząc w tym miejscu ?
A swoją drogą nie masz żadnych klientów z Polski na najbliższe dni,
którzy mogliby coś ci podrzucić ?
Jak jadę to pytam wcześniej czy czegoś nie potrzeba.

Data: 2010-07-28 23:31:05
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 22:20, kadrom wrote:

A swoją drogą nie masz żadnych klientów z Polski na najbliższe dni,
którzy mogliby coś ci podrzucić ?
Jak jadę to pytam wcześniej czy czegoś nie potrzeba.

No tak następny z problemami ze zrozumieniem tekstu.

DUZYMI LITERAMI:
OSOBA MUSI BYĆ TERAZ W WARSZAWIE I LECIEĆ W NAJBLIŻSZYCH DNIACH (DWÓCH SŁOWNIE i DOSŁOWNIE)

Data: 2010-07-29 00:45:40
Autor: nisurw
Warszawa - Sharm el Sheikh

Dudzinski pewnie ci chodzi o najnowszegogo pornola twojego bylego... trzeba
było tak odrazu, ze twój nowy chopak chce to zobaczyć :)

pozdro
iantd ntmx wojtek

Data: 2010-07-29 01:05:09
Autor: Haw
Warszawa - Sharm el Sheikh
SHARMDIVER.PL pisze:
On 2010-07-28 22:20, kadrom wrote:

[...]

nie boisz sie, ze cwane polaczki wstawia twoja hipercenna plyte do lombardu w zamian za cwiartke dykty zeby im lot szybciej minal?
ja majac taka opinie o ludziach tu zagladajacych jak ty, nie powierzylbym osobom z tej listy nawet smieci do wyrzucenia...

haw.

P.S. albo trafisz na kogos kogo wczesniej wystawiles do wiatru i zrobi ci pod gorke...

Data: 2010-07-29 00:14:28
Autor: SHARMDIVER.PL
Polacy pomagają sobie wzajemnie....
On 2010-07-28 22:20, kadrom wrote:
Na co ty liczyłeś pisząc w tym miejscu ?

Dodatkowa informacja - pisałem o tym na tej liście wcześniej kilka razy przy rożnych okazjach.

Jak miałem kłopoty (niespecjalnie duże - to nie była sprawa "życia i śmierci :-) ) w Sharm to nie pomogli mi moi "najwięksi polscy przyjaciele" których znałem od lat tutaj a Niemiec który pierwszy raz mnie widział na oczy w życiu (właściciel bazy nurkowej) i Rosyjski Instruktor (Późniejszy właściciel jednej z baz w Sharm) który mnie znał na zasadzie " Cześć co słychać" ?

A ja z kolei dziękuję Ci Jeszce raz za pomoc w przywiezieniu pewnych "towarów" z Polski swojego czasu.
Jestem bardzo "pamiętliwy" :-)

Pozdrowienia
Janek

Data: 2010-07-28 23:23:42
Autor: lakoWYTNIJTO
[...]

dudzinski bo ty nie masz przyjaciół!!!
Dla mnie I WIELU jesteś frajerem dętym i takim pozostaniesz!
Wyśmiewasz moich rodaków od pijaków, matołów bez znajomości języków i złodziei a
kolejnym wątku prosisz o przysługę. JESTEŚ ŚMIESZNY.

Data: 2010-07-29 00:42:36
Autor: kadrom
[...]

Może pomogli Ci właśnie dlatego, że cię nie zdążyli poznać za dobrze.
Jak sam widzisz słowa "polscy przyjaciele" musiałeś zamknąć w
cudzysłowiu. Wygląda na to, że nie udało ci sie jeszcze takich
spotkać. Ty zapewne twierdzisz, że to wina świata, "jak mogli nie
poznac sie na mnie, wspaniałym nurku i przyjacielu wszystkich
ludzi ?!!!". A to że pomogli ci zwykli znajomi, tyle, że innej nacji ?
Dla mnie pomoc innym, o ile tylko jest to mozliwe, jest sprawą
naturalną i nie odmówię jej nikomu. I nie wiązałbym tego z miejscem
narodzenia. Paweł (bo podejrzewam, że o nim piszesz) jest z natury
osobą pozytywnie nastawioną do ludzi i nie ma nic dziwnego w tym, że
ci pomógł. Jeżeli nie o niego chodzi no to sorry oczywiście. Ale
jeżeli jednak sie nie mylę, to porzedni właściciel tej bazy nie miał o
tobie zbyt pozytywengo zdania.

A ja z kolei dziękuję Ci Jeszce raz za pomoc w przywiezieniu pewnych
"towarów" z Polski swojego czasu.
Jestem bardzo "pamiętliwy" :-)

Jeżeli to do mnie, to obawiam się, że mnie z kims pomyliłeś.

Sam widzisz co powoduje twój jeden post z prośbą o pomoc. Sprzysięgli
sie wszyscy czy co ? Zmówili się na ciebie ?
Przyczyna wszystkiego jest net-masochizm jaki uprawiasz tutaj.
Najpierw nawrzucasz ludziom, a potem rajcujesz się zjebkami jakie
zbierasz. Tobie jest z tym po prostu dobrze.
Znajdz mi jakikolwiek tekst w necie gdzie ktos poleca: "jedzcie
nurkować z JD - to porządny gość". Mnie się nie udało takowego
znaleźć. Pewnie zaraz zrobisz wywód, że takich klientów nie
potrzebujesz, bo to biedaki, jełopy szukające tanich nurków. Jak ci z
tym dobrze to niech tak zostanie. Chyba za późno na zmiany. Tylko nie
dziw się potem reakcjom ludzi na twoje posty na jakikolwiek temat.
Nawet mnie kiedyś kusiło, żeby ponurkowac z tobą. Tez myślałem, że się
zmówili. Może ty jestes fachowcem w tej dziedzinie, tylko charakter
trochę rogaty ? Ale mi przeszło. Istnieje jeszcze świat i czas poza
nurkowaniem. Nie pójdę do kogoś kto potencjalnie przez kilka godzin
może opowiadac o biednych i chciwych rodakach, tylko po to żeby
spędzić z nim potem kilkadziesiąt minut pod wodą. Jest wiele innych
miejsc gdzie mozna spotkać pozytywnie nastawionych ludzi. I to nad jak
i pod wodą. I oni w stopce swoich postów, oprócz twojego oklepanego:
"Nurkuj z profesjonalistami" moga napisać jeszcze: "Nurkuj z
przyjemnością z profesjonalistami i spędź z nami troche przyjemnego
czasu".

Mimo wszystko pomyślności życzę
Marcin

Data: 2010-07-29 15:16:39
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-29 09:42, kadrom wrote:
[...]

Z tym Niemcem a właściwie Austriakiem współpracuję już 9 lat. ( do dnia dzisiejszego)

Paweł bo podejrzewam, że o nim piszesz) jest z natury
osobą pozytywnie nastawioną do ludzi i nie ma nic dziwnego w tym, że
ci pomógł. Jeżeli nie o niego chodzi no to sorry oczywiście.

Tak to chodzi o niego a później innych Rosjan.
Jak był właścicielem współpracowałem z jego bazą. Teraz zmienił się właściciel - dalej współpraca kwitnie.

Ale
jeżeli jednak sie nie mylę, to porzedni właściciel tej bazy nie miał o
tobie zbyt pozytywengo zdania.

Ależ oczywiście - dlatego uczyłem w jego centrum ponad 7 lat (ucząc kursów i nurkując oraz szkoląc później w tej bazie instruktorów Nautiki - bo ich wtedy tu w ogóle nie było) a potem w współpracowałem z jego następnymi właścicielami i współpracuję do tej pory :-) bez jakichkolwiek problemów.

A ja z kolei dziękuję Ci Jeszce raz za pomoc w przywiezieniu pewnych
"towarów" z Polski swojego czasu.
Jestem bardzo "pamiętliwy" :-)

Jeżeli to do mnie, to obawiam się, że mnie z kims pomyliłeś.

Tak? Czy przypadkiem nie Ty nurkowałeś z pewnym Egipcjaninem w bazie jak miałeś OWD?
Przywiozłeś mi mn. gumki "bungee" do jacketu.

 Mnie się nie udało takowego
znaleźć.

Naprawdę?  czytasz listę od dawna przecież.
Jak sprawa wygląda doskonale wiesz.
To samo co się dzieje teraz z Pawłem Porębą.
Jak się okazuje , ze robi fantastyczne kursy, znakomicie szkoli anonimowi "obserwatorzy" natychmiast udowadniają, że z pewnością jest niebezpiecznym maniakiem itp.

Prawda?

Może ty jestes fachowcem w tej dziedzinie, tylko charakter
trochę rogaty ? Ale mi przeszło.

Czy możesz się przedstawić również z nazwiska?
Jaki masz aktualnie stopień?

Data: 2010-07-29 05:53:02
Autor: kadrom
Polacy pomagają sobie wzajemnie....
Moje nazwisko ani Tobie, ani nikomu innemu z tej grupy nic nie powie.
Jestem bardzo początkującym nurkiem AOWD z naprawdą niewielkim
dorobkiem. Ale nie wiem do czego ci potrzebne informacje o moim
stopniu nurkowym ? Czy to zmieni w jaki sposób twój stosunek do mnie ?
Pisałem ten post jako człowiek, nie jako nurek. Nie zamierzam
dyskutowac tutaj z tobą o arkanach nurkowania, bo mam świadomość, że
jestem "niemowlakiem" zaledwie w tej dziedzinie i gdzie mi tam do
ciebie.
Czytam tę grupę bo lubię przeglądać strony i fora związane z
nurkowaniem. I wtedy trudno nie trafić na ciebie i związane z twoją
osobą przepychanki. I nadal nie rozumiem. Czy ty ciagle wierzysz, ze
wszyscy się uwzięli na ciebie ? Tak, ty w to jednak wierzysz.
Swego czasu "spotkaliśmy" sie pare razy na forum egipskim gazety.pl.
Tam tez narobiłes sobie syfu, zjebałes połowę ludzi, potem juz pisałeś
pod conajmniej dwoma nick'ami sam ze soba dyskutując. I nic sie od lat
nie zmieniło. To cie po prostu rajcuje. Nawet jak piszesz te swoje
reklamy pt. Dzis w Sharm to daje się odczuc twój sarkastyczny,
złośliwy ton i pograrda dla ludzi. Ty tak po prostu masz. Ty lubisz
jebac ludzi i byc przez nich jebanym !!!
Sam sie dziwie, że jeszcze ci odpisuję. Nic to nie zmieni. Ty wiesz
swoje i nikt oraz nic cie nie przekona.

A swoją drogą, pomyliłes mnie z kimś. Nie przynosiłem ci żadnych gumek
i nigdy nie mieliśmy okazji sie spotkać w realu. Kiedys chciałem, ale
jak poczytałem później jak na forum szastasz nazwiskami i wyśmiewasz
ludzi za to, że są albo szczuplejsi, albo grubsi to postanowiłem sobie
odpuścić. I niech tak lepiej zostanie.

Marcin

Data: 2010-07-29 16:07:43
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-29 14:53, kadrom wrote:
[...]

A no tak, następna osoba która anonimowo "wie". Wypisuje wydumane opinie ale ani nie nurkowała ani żadnej bazie nie była i rozsiewa zasłyszane ploty rozsiewane przez takich same osoby jak on, jak przekupa na targu.
Co Ci przeszkodziło anonimowo przyjść do bazy i zobaczyć kto tu nurkuje, zapytać o ceny (a może jeszcze taniej??) Zobaczyć sprzęt nurkowy, kompresory Bauer-a??
Od razu byś wiedział czy to co napisane na stronie jest prawdą...

A przyczyną, że nie zanurkowałeś nie było to, o czym piszesz.
Domagałeś się potrójnej zniżki dla Polaków (1 zniżka ok. 40% na stronie www, 2 zniżka - dodatkowy upust na comiesięcznej promocji 3 ... - Ty chciałeś jeszcze taniej)
Prawda?

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-07-29 06:57:34
Autor: kadrom
Polacy pomagają sobie wzajemnie....
No i sam widzisz. Zaczynasz ubliżać w sowim stylu.

Nie rozsiewam żadnych plotek. Napisałem co sam o myślę o tobie i twoim
stylu działania.

Przyjść anonimowo ?
Ja nie muszę tego robić. Ustalam wszystko wcześniej i przychodzę jako
ja, a nie jako James Bond. To dziecinada. Tylko kto przyjdzie do
ciebie po przeczytaniu twoich tekstów ? Tu nie chodzi o twoje
kwalifikacje jako nurka i o to co jest w bazie. Chodzi o to co
piszesz, w jaki sposób i jak traktujesz ludzi. To juz wystarczy, aby
odstarszyć od siebie bardzo skutecznie.

Nie masz pojęcia z kim i za ile nurkuję oraz z jakich zniżek
korzystam.

A teraz w twoim stylu:
Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Jeśli znasz jakchkolwiek to podaj namiary.

Powodzenia
Marcin

Data: 2010-07-29 17:01:16
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-29 15:57, kadrom wrote:

Nie masz pojęcia z kim i za ile nurkuję oraz z jakich zniżek
korzystam.

:-)

Dokładnie tak, chodziło o zniżki.
Dewiza EKSTREMALNIE "byle taniej"

Powodzenia
Marcin

Data: 2010-07-29 08:04:51
Autor: kadrom
Polacy pomagają sobie wzajemnie....
No i już jest klasycznie. Brakuje argumentów to atakować.
Skoro ci z tym dobrze to niech tak pozostanie.
A miałe cichą nadzieję, że da się pogadać...

Data: 2010-07-29 18:13:06
Autor: SHARMDIVER.PL

kadrom wcześniej(dziś) napisał:

> Dziś w Sharm to daje się odczuc twój sarkastyczny,
> złośliwy ton i pograrda dla ludzi. Ty tak po prostu masz. Ty lubisz
> jebac ludzi i byc przez nich jebanym !!!
> Sam sie dziwie, że jeszcze ci odpisuję.

Poniżej oryginalny tekst "Dziś w Sharm el Sheikh" :

Od kilku dni w Sharm jest idealna pogoda.
Słoneczko oczywiście świeci jasno jak zwykle ale nie jest tak gorąco jak było wcześniej. Wieje delikatny wietrzyk od morza (ciągle spokojne) w związku z tym jest dodatkowo chłodniej.
Oczywiście nie można zapominać o kremie do opalania bo promieniowanie UV jet bardzo silne.
Ta pora roku jest (a właściwie miesiące lipiec/sierpień) są najlepszymi na nurkowanie w Sharm ze względu na bogactwo podwodnej fauny.
W Parku Ras Mohhamad można tradycyjnie zobaczyć na rafach Anemone City , Shark Reef, Jolanda Reef, Satellite Reef ławice dużych ryb - Snapperów, Bat Fish-y, Unicorn Fis-y, dużych tuńczyków. Częste są też żółwie czy delfiny. Na niektórych rafach przy dużym szczęściu można zobaczyć Manty i Rekiny Wielorybie.
Ze "zwykłymi" rekinami na razie słabo.. oczywiście poza młotami - ale w te miejsce trzeba popłynąć specjalnie - nurkowanie mocno głębokie i w toni - czyli tylko dla tych co "wiedzą jak obsługiwać jacket" :-)

Jedyny problem to to iż nurkowie z Europy Zachodniej doskonale wiedzą o warunkach pod wodą (tysiące ryb) i tradycyjnie jest w Sharm "szczyt sezonu nurkowego". Co powoduje takie utrudnienia jak brak miejsc.
Oczywiście właściciele baz z tego powodu nie płaczą jak się domyślacie... :-)
Ale od czego jest głowa?
Można przecież było zarezerwować wcześniej. Prawda?

Dziś zakończenie prywatnego kursu SSI OWD.
Jak z pewnością zauważyliście te kursy zrobiły się ostatnio bardzo popularne.
Część ludzi nie chce masówki i kursów z minimalną możliwą liczbą nurkowań, oraz "wykładami" typu "wszystkie wiadomości i wykłady - a raczej puszczenie całego filmu z lekcjami jednym ciągiem w pół dnia  :-( )Chcą jakości. Chcą zdobyć solidne podstawy wiedzy nurkowej i mieć jak najwięcej nurkowań w bajecznym Morzu Czerwonym na kursie nurkując w bardzo małej grupce czy to rodziny czy znajomych.

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z najlepszymi

Data: 2010-07-29 15:53:25
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-29 15:16, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-07-29 09:42, kadrom wrote:
[...]

Przypomniało mi się dokładniej.
Bo zdarzenie z przed bardzo wielu lat.
To nie chodzi o Ciebie a o inną osobę która mi pomogła i której jestem za to wdzięczny.

Data: 2010-07-30 15:48:50
Autor: krokodyl73
Dnia 29-07-2010 o 00:14:28 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

On 2010-07-28 22:20, kadrom wrote:
[...]

No wlasnie dlatego ci pomogli,bo cie widzieli pierwszy raz;)A niemcowi  bylo latwiej skontaktowac sie z twoja siostra;)Pracuje jako babcia  klozetowa na rasthofie;)

Data: 2010-08-01 10:23:12
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Witam, czy w najbliższym czasie jakiś nurek będzie jechał do Sharm z Warszawy (nie chodzi  o miejsce wylotu).
Mam prośbę o zakup i przywiezienie płytki DVD.

Jasio siedzi przy komputerze: -Tato, co to znaczy HDD format completed? -To znaczy, że już ku ..wa nie żyjesz!

--

Warszawa - Sharm el Sheikh